تشک جامپینگ بادی با طرح فوتبالی

intex 48256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با طرح فوتبالی یک محصول منحصر به فرد برای تفریحات ایمن و مهیج کودکان بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. محوطه داخلی این محصول استاندارد برای پرش کودکان فضای مناسبی را مهیا می کند. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای  مربع شکل برخوردار بوده که از رنگبندی شادی تشکیل می شود. در اطراف این محصول ستون های بادی زیبایی تعبیه شده که با نمای فوتبالی و توپ فوتبال تزئین میشوند. به همین محصول توانسته در زمان کوتاهی در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. در اطراف این محصول زیبا حفاظ توری مناسبی طراحی شده تا ایمنی کودکان را در زمان مصرف تضمین ند. زیرا این حفاظ از پرتاب شدن کودک در زمان بازی به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. برای تولید بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که از طول عمری بالا و وزنی کم برخوردار است. به همین دلیل می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. این محصول از وزنی کم و تحمل وزنی بالا برخوردار بوده و به راحتی حمل و راه اندازی می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 تحمل وزن 54 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی با طرح فوتبالی

تشک جامپینگ بادی با طرح فوتبالی یکی از محصولات متفاوت و زیبا شرکت اینتکس برای تفریحات استاندارد و مهیج کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه کودکانه و شاد بوده که طول عمرو دوام بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان کودکان دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی تمام ابعاد این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک جامپینگ بادی بر اساس روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحان در زمان طراحی محصولی برای کودکان ساختار شاد و کودکانه بر اساس علایق ان ها را ارائه می کنند. از سوی دیگر بدنه این گروه از محصولات با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده تا سلامت کودکان را در زمان استفاده مهیا کند. با رعایت این  موارد اساسی و مهم شرکت اینتکس توانسته در سال جدید میلادی تشک جامپینگ بادی با طرح فوتبالی را به بازار معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بدنه ان ترکیبی از رنگ های هیجانی برای کودکان است. این طیف رنگ شامل زرد و ابی و قرمز می باشد. سطح تشک جامپینگ بادی محصول دارای سطح داخلی ابی رنگ با بدنه خارجی قرمز بوده که در اطراف ان چهار عدد ستون با رنگ های ابی و زرد به چشم می خورد. بر روی این ستون ها تصاویر زیبایی از فوتبالیست ها به چشم می خورد. در بخش بالایی ستون های ابتدایی دو عدد توپ بادی فوتبال سرخود نیز وجود داردو در بین این ستون ها حفاظ توری محصول قرار داشته که با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری کرده و ایمنی ان ها را مهیا می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک درب استاندارد با طرح نیم دایره به چشم خورده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. این ساختار استاندارد قابل استفاده برای تمامی کودکان بالاتر از 3 سال می باشد.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید در پی محصولی با دوام بالا بوده تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل شرکت بزرگ اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که دارای نرمی و دوام بالا بوده تولید می کند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی تولید شده است. برای تولید کف محصول از نوع پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. این ساختار بدنه استاندارد را می توانید به اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 10 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان دارای ساختاری پرتابل است. این ساختار قادر است وزنی بالغ بر 54 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طول و عرضی همسان و برابر 175 سانتی متر بوده و ارتفاعی در مقیاس 135 سانتی متر دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. در نهایت لازم بوده حفاظ توری محصول را در محل مناسب خود قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از وزن قابل تحمل بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروشی که نمایندگی مرکزی محصولات بادی در نظر گرفته شما می توانید محصول خود را در صورت بروز هرگونه اسیب به دفتر این نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی با طرح فوتبالی محصولی با ساختار پرتابل و طراحی بدنه ای کودکانه بوده که از طول عمری بالا برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...