تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح خرس

intex 74092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح خرس یک محصول استثنایی با ساختاری ایمن بوده که به تازگی توسط کمپانی بزرگ اینتکس برای استفاده کودکان طراحی و به بازار عرضه شده است. برای تولید بدنه این محصول از بادوام ترین نوع پی وی سی وینیل استفاده شده در برابر اب و یا حتی قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید استحکام بالایی دارد. به همین دلیل می توانید از این محصول به سادگی در تمامی فضاهای باز استفاده نمایید. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده و رنگبندی بدنه بسیار شادی داشته به همین دلیل مورد استقبال کودکان واقع شده است. در بخش ابتدایی این محصول یک عروسک بادی سرخود با طرح خرس برای توجه به ورحیات کودکانه تعبیه می شود. این محصول مجهز به یک حفاظ توری استاندارد بوده که ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا می کند. دیواره و حفاظ محصول کاملا پرتابل بوده و در صورت تمایل می توانید ان را از بدنه جدا کنید. این محصول از وزنی کم و امکان راه اندازی اسان برخوردار بوده و تحمل وزنی بالا دارد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی و توری
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 قابلیت جدا شدن دیواره ها از بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح خرس

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح خرس مجموعه بادی برای تفریحات مهیج کودکانه بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و کودکانه بوده و طول عمری فوق العاده زیاد دارد. با توجه به این موارد توانسته به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با یک نقد و بررسی جامع به معرفی محصول بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک جامپینگ بادی بر اساس علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول زیبا دارای ساختاری مستطیل شکل بوده که در اطراف خود از تعداد چهار عدد ستون بادی سرخود برخوردار می شود. این ستون ها به طور کامل تمامی ارتفاع و سقف محصول را در بر می گیرند. بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های زرد و نارنجی بوده که برای روحیات کودکانه وهیجانات ان ها توصیه می شود. بدنه این محصول مجهز به یک حفاظ توری استاندارد بوده تا ایمنی کودکان را در زمان مصرف تضمین کند. زیرا این حفاظ توری مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان استفاده خواهد شد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب نیم دایره برای تردد اسان کودکان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. بر روی ستون ابتدایی این محصول یک عروسک بادی با طرح صورتک خرسی فانتزی تعبیه شده است. سطح تشک جامپینگ بادی محصول به صورت مواج طراحی شده که از تعریق بدن کودکان جلوگیری خواهد کرد. بر روی بدنه این حصول تعداد 3 عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان وجود دارد. این محصول با بدنه ای استاندارد و بزرگ قابل استفاده همرمان برای 3 عدد کودک می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس و برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید کرده است. کف محصول همواره وزن بالایی را تحمل کرده و با سطح زمین در تماس می باشد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع ساختار بدنه سازگار با محیط زیست بوده و می توانید در فضاهای باز نیز از ان استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 173 سانتی متر و عرضی برابر 135 سانتی متر بوده که ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های ان در مقیاس 175 سانتی متر محاسبه می شود. این محصول ساختاری پرتابل و وزن بدنه 10 کیلوگرمی داشته که می تواند وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ممکن را دارد. برای استفاده از محصول کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن ان نموده و در نهایت حفاظ توری را در محل مناسب خود متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 70 کیلوگرم به بدنه ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظرگرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح خرس محصولی برای تفریحات کودکان بالاتر از 3 سال بوده که قابل استفاده در محیط های باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...