تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح پیتزا

bestway 52279

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح پیتزا از سری محصولات تفریحی و ورزشی برای کودکان در رده سنی 3 الی 6 سال بوده که جزو پرفروش ترین تشک جامپینگ های شرکت بست وی در سال 2020 به شمار می رود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که رویه آن دایره خطوط گرد و ساختار مواج می باشد. این ساختار بدنه با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن کودک و رویه محصول از تعریق آن ها در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد. وزن بدنه این محصول تنها 12 کیلوگرم بوده که موجب می شود همراه داشتن آن در زمان سفر با راحتی همراه گردد. زیرا این تشک جامپینگ بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا جمع اوری خواهد شد. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه تشک جامپینگ بادی نداشته و محصول می تواند تا 55 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. اطراف این محصول یک حفاظ بادی سرخود نیز تعبیه شده است. این حفاظ بادی با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری کرده و ایمنی آن ها را حفظ خواهد کرد. جنس بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم انتخاب شده است. زیرا این چنس بدنه از تاثیر بالایی بر میزان طول عمر مفید محصول داشته و رضایتمندی مصرف کنندگان را به همراه دارد. طراحی بدنه این محصول را متناسب با علایق کودکان انتخاب کرده اند. به همین دلیل بوده که ظاهر این تشک جامپینگ بادی امانند یک پیتزای زیبا طراحی شده است. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 155 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 جنس بخش کناری pvc رنگی
 جنس کف pvc دو لایه بادی
 جنس رویه pvc طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 12 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح پیتزا

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح پیتزا از جمله تشک های بادی می باشد که در گروه سنی کودکان جای داشته و از جذابیت ظاهری خاصی برخوردار است.این محصول جذاب از سری تشک های جامپینگ پر فروش ارائه شده از شرکت بست وی می باشد.کیفیت بالایی که در جنس بدنه وجود دارد باعث شده تا محبوبیت این محصول زیبا به مراتب بالا رفته و متقاضیان زیادی پیدا کند. در زیر به معرفی کامل این تشک بادی خاص می پردازیم.

طراحی ظاهری تشک جامپینگ بادی

در انتخاب این محصول زیبا ابتدا نظر ها به ظاهر خاص آن جلب می شود که در عین سادگی به شکل دایره ایست که بر روی آن نام و عکس پیتزا حک شده است. این ظاهر خاص باعث شده تا با اولین مشاهده تا مدت ها در ذهن افراد باقی بماند. ترکیب رنگ زرد و نارنجی و قرمز در یک جسم همواره مورد توجه و پسند کودکان قرار می گیرد و آن را به راحتی برای استفاده می پذیرند. ارتفاع این محصول بلند بوده است و حفاظی که در طراحی آن در نظر گرفته شده باعث شده تا برای کوکان سه سال نیز امن و مناسب باشد.این تشک زیبا و خاص قابلیت جامپینگ داشته و وسیله بازی بسیار مناسبی برای تخلیه انرژی کودکان می باشد.

کیفیت و جنس بدنه تشک جامپینگ بادی

قسمت زیری و زرد رنگ تشک جامپینگ بادی دو لایه بوده و از تعریق به وسیله گردش هوا در داخل تشک جلوگیری می کند. به علت این که این محصول برای مخاطب های کودک طراحی و ساخته شده باید در هنگام انتخاب به جنس و کیفیت این قسمت از تشک که با بدن کودک در ارتباط است توجه بسیار نمود. دو لایه بودن کف تشک باعث ایجاد فضایی برای گردش هوا در داخل تشک شده که به نوبه خود جزو حسن و مزیت این محصول با کیفیت شده است.جنس بدنه آن پی وی سی طرح چرم می باشد که با یک طراحی مدرن و رنگارنگ جذابیت خود را دو چندان کرده است. این پی وی سی های رنگی به کار رفته در بدنه این تشک جامپینگ مقاوم در برابر بالا و پایین پریدن کودکان بوده و قابلیت حمل به نقاط مختلف را دارد و گزینه مناسبی برای استفاده فرزند شما در مسافرت و تفریح می باشد.

سایر ویژگی ها

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح پیتزا یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت بست وی بوده که دارای طول 155 سانتی متر و عرض 155 سانتی متر و ارتفاع 109 سانتی متر می باشد و قابلیت تحمل وزن تا 55 کیلوگرم را دارد. با توجه به وزن 12 کیلوگرمی آن می توان به راحتی آن را به هر مکانی جابه جا نمود. از آن جا که این تشک جامپینگ برای رده سنی 3 تا 5 سال می باشد این محصول با حفاظی با این ارتفاع طراحی شده است.

برای نصب و راه اندازی این تشک زیبا ابتدا باید یک پمپ بادی تهیه نمود سپس با استفاده از دریچه بادی که بر روی بدنه محصول تعبیه شده آن را باد و سپس راه اندازی کرد. زمان راه اندازی این محصوب با کیفیت کمتر از چهار دقیقه می باشد بنابراین فرزند شما می تواند بلافاصله بعد از خرید از آن بهره بگیرد.در هنگام استفاده از آن باید به یک سری نکات ایمنی توجه نمود تا طول عمر محصول ما بالا رود و آن این است که از نزدیک کردن اشیاء تیز و برنده مانند چاقو به بدنه تشک چامپینگ بادی جلوگیری کنید زیرا با سوراخ شدن و پارگی بدنه عملا محصول شما دیگر کارایی نداشته و از بین می رود. هم چنین از نزدیک کردن شعله فندک به بدنه جدا خودداری کنید تا تشک جامپینگ شما برا مدت طولانی به صورت سالم در اختیارتان قرار بگیرد.

در انتخاب و خرید این تشک های جامپینگ بادی همواره خرید از فروشگاه های اینترنتی به صورت غیر حضوری بسیار مناسب تر و آسان تر می باشد بنابراین شما به راحتی می توانید در کوتاه ترین زمان با مراجعه به سایت نمایندگی فروش محصولات بادی تشک جامپینگ بادی حفاظ دار کودک با طرح پیتزا را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...