تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح بالن

bestway 14252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح بالن محصولی جذاب با طراحی بدنه جذاب بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که در هر ضلع ان ستون های بادی زیبایی تعبیه می شود. این ستون ها دارای رنگ ابی اسمانی بوده که بر روی ان ان ها تصاویر رنگانرگ از بالن سواری به چشم می خورد. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود تعبیه شده تا کودکان اوقات فرغت شادی را سپری نمایند. به همین دلیل این محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. دیواره این محصول مجهز به حفاظ توری بوده که ایمنی کودکان را با ایجاد مانع از پرتاب شدن حفظ خواهد کرد. بر روی این حفاظ توری نیز طراحی از تصاویر بالن های فانتزی وجود دارد. بدنه این محصول دارای رنگبندی شادی بوده که بر اساس علایق کودکانه انتخاب شده است. این محصول مجهز به یک سقف بادی سرخود بوده تا از پوست کودک در برابر پرتو نورخوشید حفاظت کند. این محصول را با بدنه ای از نوع پی وی سی تولید کرده اند که از طول عمری بالا برخوردار است. این محصول با امکان راه اندازی اسان و ساختاری پرتابل تولید می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 470 سانتی متر
 عرض 385 سانتی متر
 ارتفاع 260 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 30 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح بالن

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح بالن از جمله محصولات منحصر به فرد برای تفریحات مهیج کودکانه بوده که به تازگی توسط کمپانی بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از طول عمری بالا برخوردار بوده و طراحی بدنه ای شاد و نواورانه بر اساس علایق کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان کودکان دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید محصولی بر اساس نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای تفریح کودکان طراحی شده نیاز داشته تا با رعایت استاندارد های موجود تولید شده تا سلامتی و ایمنی کودکان را در زمان مصرف مهیا کند. از طرفی این محصولات با توجه به علایق کودکانه طراحی شده تا ساختاری شاد و نواورانه داشته باشد. بر همین اساس شرکت بست وی تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح بالن را طراحی می کند. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که با توجه به ابعاد بدنه بزرگ ان برای بازی های گروهی کودکان در فضاهای مختلف اعم از شهر بازی ها و مهدکودک ها توصیه می شود. رویه بخش جامپینگ محصول مواج بوده که به ان قابلیت ضدتعریقی می بخشد. در هر گوشه از این محصول ستون های ابی رنگی تعبیه شده که با ارگونومی ساخت بالن های فانتزی در نظر گرفته می شود. به این ستون ها بادی حفاظ توری محصول متصل شده که ایمنی کودک ا مهیا می کند. زیرا این حفاظ توری از پرتاب شدن کودکان به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب نیم دایره برای تردد اسان کودکان وجود دارد. این درب به یک سرسره بادی سرخود منتهی شده که برای مصرف کنندگان کاملا مهیج می باشد.

جنس بدنه

کیفیت جنس بدنه تاثیر مستقیمی بر طول عمر ان محصول دارد. به همین دلیل شرکت بست وی برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثیری بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده می کند. این نوع جنس بدنه نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارد. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی رنگی است. برای تولید کف محصول از نوع  پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این محصول وزن بالایی را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس خواهد بود. این ساختار با طول عمری بالا قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد.

ابعاد و وزن

ساختار بدنه این محصول از نوع پرتابل طراحی شده که 30 کیلوگرم وزن دارد. این وزن کم قادر بودن 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 470 سانتی متر و عرضی معادل 385 سانتی متر بوده که ارتفاع 260 سانتی متری دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را بعد از خروج از بسته بندی در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های استاندارد تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول کرده و در نهایت حفاظ توری ان را متصل سازید. برای مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از 180 کیلوگرم به ساختار بدنه خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می شود.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح بالن محصولی با طراحی بدنه نواروانه و شاد بوده که طول عمری بالا داشته و برای بازی های گروهی کودکانه مناسب است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...