تشک جامپینگ بادی کودک با طرح رنگین کمان

bestway 14359

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک با طرح رنگین کمان یکی از محصولات زیبا و متفاوت شرکت بست وی بوده که برای استفاده کودکان کمتر از هشت سال در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده سطح تشک جامپینگ بادی ان کاملا مواج می باشد. این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن جلوگیری می کند. در هر ضلع این محصول ستون های بادی زیبایی تعبیه شده که حفاظ توری ان به ان ها متصل می شود. این حفاظ توری با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودکان به فضای خارجی جلوگیری می کند. در بخش دیواره انتهایی ان یک دیواره از نوع پی وی سی با طرح رنگین کمان تعبیه شده که دارای حلقه های پلاستیک بدون پلیسه برای بازی کودکان می باشد. این محصول با دارا بودن ساختار محدود و دیواره های استاندارد محل مناسبی برای استفاده به عنوان استخر توپ کودک به شمار می رود. با توجه به امکان حمل و راه اندازی اسان شما می توانید از این محصول در فضای باز استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی کودک با طرح رنگین کمان

تشک جامپینگ بادی کودک با طرح رنگین کمان یکی از بهترین انواع محصولات بادی و تفریحی برای استفاده کودکان بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بست وی طراحی و ورانه بازار شده است. این محصول از طراحی بدنه ای نواورانه و شاد برخوردار بوده که طول عمری بالا دارد. به همین دلیل تواسنته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید یک تشک جامپینگ باد بر اساس روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و بر اساس علایق ان ها دارد. از سوی دیگر این گروه از محصولات با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده تا ایمنی کودکان را در زمان نصرف تامین کند. شرکت بزرگ بست وی با رعایت این موارد توانسته تشک جامپینگ بادی کودک با طرح رنگین کمان طراحی و تولید کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده سطح تشک جامپینگ بادی ان زرد رنگ انتخاب شده است. این سطح جامپینگ دارای خطوط موازی بوده و ساختاری مواج دارد. این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق کودکان در زمان استفاده جلوگیری می کنید. در اطراف این محصول ستون ها بادی ابی رنگی تعبیه شده که محل نصب حفاظ توری محصول به شمار می رود. این حفاظ با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودکان در زمان بازی به فضای بیرون جلوگیری خواهد کرد. دیواره انتهایی این محصول از نوع بادی و با طرح رنگین کمان بوده که به زیبایی محصول می افزاید. فضای داخلی محصول کاملا محدود و بسته بوده به همین دلیل می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز از ان استفاده نمایید. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت بست وی نیز بر همین اساس بدنه این محصول از با بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم و از نرمی و انعطاف پذیری بالایی بخوردار بوده تولید می کند. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی رنگی است. برای تولید کف محصول از نوع پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل می کند. این محصول را با خیالی اسوده می توانید در فضای بازو تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

وزن بدنه 10 کیلوگرمی محصول و امکان حمل اسان ان موجب شده تا از این محصول با خیالی اسوده در زمان سفر استفاده نمایید. البته این وزن کم قادر بوده وزنی بالغ بر 54 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه محصول مستطیل شکل بوده که شامل طولی برابر 175 سانتی متر و عرضی معادل 173 سانتی متر می شود. ارتفاع 135 سانتی متری محصول از بخش کف تا بالاترین سطح حفاظ ان محاسبه شده است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول لازم بودن بدنه ان را از اجسام نوک تیز و یا حرارت بالا فاصله هید. همچنین وزنی بیش از 54 کیلوگرم را به ان وارد نسازید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصول شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می شود.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی کودک با طرح رنگین کمان محصولی استاندارد با ساختاری پرتابل و طول عمری بالا بوده که در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده قابل استفاده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...