تشک جامپینگ بادی کودک با طرح فیل

bestway 93579

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک با طرح فیل یکی از زیباترین محصولات تفریحی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل استفاده شده که دوام و نرمی بالایی دارد. پس شما می توانید با خیالیودی اسوده در فضاهای باز و یا سرپوشیده این محصول را استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. بدنه این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که سطحی مواج دارد. این سطح به محصول قابلیت ضدتعریق می بخشد. در اظراف محصول ستون های بادی تعبیه شده که محل قرار گیری سقف محصول به شمار می رود. ای نوع طراحی بدنه از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک جلوگیری می کند. در بخش بالایی یک عروسک بادی با طرح فیل نیر وجود داشته که به زیبایی محصول می افزاید. این محصول وزن بدنه ای کم و امکان حمل و راه اندازی اسانی دارد. پس گزینه ای مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک جامپینگ بادی کودک با طرح فیل

تشک های جامپینگ یکی از محصولات مهیج و جذابی هستند که این روز ها اکثر خانواده در جهت شاد کردن دل فرزندان خود و هم چنین فراهم کردن یک بستر مناسب جهت تفریح و بازی کردن این کودکان اقدام به خرید آن می کنند. این محصولات نیز معمولا در ابعاد گوناگون ، طرح های مختلف و همین طور ساختار های جذابی روانه بازار می شوند که همین عامل نیز باعث می شود تا دست خانواده ها در جهت خرید یک محصول زیبا بسیار باز باشد. یکی از محصولاتی که در این مطلب در مورد ان صحبت خواهیم کرد ، تشک جامپینگ بادی کودک با طرح فیل می باشد که قطعا می توان آن را جزو جذاب ترین تشک های جامپینگ بازار قرار داد.

در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول همان طور که از اسمش پیداست دارای طرح فیل می باشد. این فیل به گونه ای طراحی شده است که دقیقا بر روی بدنه اصلی این تشک جامپینگ قرار دارد و فضای اصلی این محصول را پوشش داده است. در واقع طراحی دست و پاهای این حیوان نیز به این صورت است که چهار ستون اصلی این محصول را تشکیل می دهد. شما می توانید به صورت کامل با مشاهده تصاویر راه اندازی شده این محصول به این موضوع پی ببرید که تشک جامپینگ بادی کودک با طرح فیل قطعا یکی از خلاقانه ترین تولیدات در بین محصولات بادی و خصوصا تشک های جامپینگ بادی کودک می باشد.

این فیل با رنگ خاکستری طراحی و تولید شده است که بخش های عاج و نواحی پایینی پاهای این حیوان نیز با رنگ سفید شکل گرفته است. علاوه بر این ها فضای داخلی این تشک جامپینگ به صورت سرپوشده شکل گرفته است که باعث شده تا کودک شما بتواند در داخل این محصول و در فضای بسته مشغول بازی و تفریح باشد. دارا بودن سقف این محصول یک مزیت خوب به شمار می رود که باعث می شود تا افرادی که قصد استفاده از این محصول را در فضای بازو خارج از محیط خانه و اتاق دارند نیز بتوانند بدون نگرانی از بابت تابش مستقیم نور خورشید و اذیت شدن کودک و همین طور عدم بارش باران بتوانند با خیال راحت در هر شرایطی کودک را در فضای داخلی این تشک قرار داده و مشغول بازی کنند.

دیگر مزیتی که این محصول نسبت به محصولات مشابه دارد ، بحث دارا بودن دیواره های بادی و ضخیم می باشد که این دیواره ها با اتصال به بدنه اصلی این محصول شکل گرفته و باعث شده است تا بخش های کناری این محصول هم کاملا پوشیده باشد. این نکته سبب شده تا خانواده بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن فرزند و یا خارج شدن او از داخل این محصول بتوانند کودک خود را تشویق به بازی و تفریح با این محصول کنند. هم چنین دیگر ویژگی مهمی که این محصول داراست بحث رنگ و طرح دیواره های این محصول می باشد که باعث شده تا یک جلوه خلاقانه را شاهد باشیم. به عبارت دیگر شما می توانید به وضوح مشاهده کنید که طرح حیوانات مختلفی بر روی بدنه این دیواره ها حک شده است که رنگ اصلی این دیواره ها نیز زرد رنگ بوده و دارای ابر های سفید رنگ نیز بر روی هر سه دیواره می باشند که سبب شده تا زیبایی های این محصول دو چندان گردد.

علاوه بر این ها بحث درب ورود و همین طور کف این محصول هم نکته دیگری است که باید به آن اشاره کنیم که این بخش نیز با بهره مندی از رنگ سبز شکل گرفته و بر روی آن نیز مهم ترین نکات در خصوص استفاده صحیح از این محصول ، نکات حائز اهمیت در هنگام راه اندازی و استفاده و هم چنین آموزش های لازم به صورت لاتین و با ذکر تصاویر حک شده است که قبل از استفاده پیشنهاد می کنیم به این نکات و هم چنین نکات مندرج در داخل دفترچه راهنمای این محصول حتما توجه فرمایید.

از نظر قیمت نیز این کالا فوق العاده ارزان می باشد و دارای قیمتی رقابتی است که می توانید از نمایندگی محصولات بادی با توجه به نکاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم ، این تشک جامپینگ را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...