تشک جامپینگ بادی کودک سرسره دار

intex 42795

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک سرسره دار یکی از زیباترین انواع مجموعه بادی و تفریحی برای استفاده دسته جمعی کودکان بالاتر از 3 سال بوده که توسط طراحان خوش ذوق شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه می شود. این محصول از بخش های متنوع و مهیجی برخوردار بوده و با ساختاری شاد و رنگارنگ توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول مجهز به یک تشک جامپینگ بادی با بدنه اب مواج بوده که از تعریق افراد در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. این بخش دارای یک حفاظ توری بوده تا از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری کند. در بخش مقابل این محصول یک عدد استخر بادی سرخود نیز تعبیه شده تا شما بتوانید از ان به عنوان استخر توپ کودک استفاده نمایید. این محصول مجهز به دو عدد سرسره بادی سرخود بوده که اولین سرسره با ارتفاع کم برای رفت و امد اسان کودکان به فضای بازی طراحی شده است. سرسره دوم دارای ارتفاع بلندی بوده و از بخش تشک جامپینگ دارای یک نردبان بادی سرخود می باشد. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی تولید شده تا شما بتوانید در تمام فضاهای باز و یا سرپوشیده از ان استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع چند منظوره
 طول 340 سانتي متر
 عرض 280 سانتي متر
 ارتفاع 185 سانتي متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ باد ----
 نوع پمپ ----
 قابلیت جامپینگ 
 وزن 11.3 کیلوگرم
 ساير ويژگي ها قابلیت جامپینگ
 دارای سرسره بادی سرخود
 دارای محافظ توری
دارای استخر توپ بادی سرخود
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، بسته تعمیرات

تشک جامپینگ بادی کودک سرسره دار

تشک جامپینگ بادی کودک سرسره دار یک مجموعه کاملا بادی و تفریحی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که کمپانی بزرگ اینتکس در سال جدید طراحی و به بازار عرضه می کند. این محصول دارای طراحی بدنه ای بر اساس علایق کودکانه بوده و دوام بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای کسب تجربه یک خرید مطمئن و اسان توصیه می کنیم ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول در واقع یک مجموعه بادی و تفریحی کامل برای کودکان بوده و بخش های متنوعی دارد. بخش اصلی این محصول یک تشک جامپینگ بادی با سطحی مواج و ضدتعریق بوده و مجهز به حفاظ توری است. این حفاظ توری با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری می کند. در اطراف این تشک بادی جامپینگ ستون های رنگارنگ با طرح های فانتزی نیز تعبیه شده است. در بخش روبرویی این قسمت یک استخر توپ بادی سرخود نیز وجود دارد. این تشک جامپینگ بادی به دو عدد سرسره بادی سرخود منتهی می شود. سرسره اول دارای ارتفاع کمی بوده که محلی مناسب برای ورود به فضای بازی به شمار می رود. سرسره بادی دوم از ارتفاع بالایی بخوردار بوده و در بخش جانبی مجموعه بادی به چشم می خورد. برای ورود به این سرسره یک نردبان بادی سرخود در بخش داخلی وجود دارد. این سرسره بادی به یک تشک بادی کوچک سرخود منتهی شده تا کودک در زمان استفاده با سطح زمین برخورد نکند. این محصول از رنگبندی بدنه شادی برخوردار بوده که مطابق با علایق کودکان انتخاب شده است. این محصول با ابعاد بزرگ بدنه قابل استفاده در مهدکودک ها و شهربازی ها می باشد.

جنس بدنه

تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول موجب شده تا شرکت اینتکس بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم که ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته تولید می کند. کف محصول با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این محصول را با توجه به استحکام بالای بدنه می توانید در فضای باز با خیالی اسوده استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 3340 سانتی متر با عرضی 280 سانتی متر بوده و ارتفاعی در مقیاس 185 سانتی متر دارد. ساختار پرتابل محصول و وزن بدنه 11.3 کیلوگرمی موجب شده تا شما جا به جایی اسانی را تجربه نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

محصولات بادی مراحل راه اندازی تقریبا یکسانی دارند. در همین راستا برای استفاده از این محصول بعد از خروج ان در بسته بندی اقدام به باز کردن بدنه در یک محیط صاف کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های استاندارد تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. در نهایت حفاظ توری محصول را در محل مورد نظر متصل سازید. برای حفاظت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزن بالا به بدنه محصول خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر این نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی کودک سرسره دار یکی از زیباترین انواع محصولات تفریحی مخصوص کودک بوده که قیمتی مقرون به صرفه و طول عمری بالا دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...