تشک جامپینگ کوچک خانگی

RBJ-S-20188-00

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ کوچک خانگی یک محصول ایده آل برای افرادی می باشد که می خواهند تا وزن خود را در منزل کاهش دهند و با آن ، انرژی و کالری زیادی را بسوزانند. شما با این محصول می توانید در عرض مدت زمان کوتاهی ، کالری زیادی را سوزانده و به آسودگی وزن خود را کاهش دهید. قطر این محصول 99 سانتی متر بوده و به همین دلیل با ابعاد کمی که دارا است ، به آسودگی در هر مکانی از منزل قابل استفاده می باشد. تحمل وزن این کالا 100 کیلو گرم بوده و برای استاندار، استفاده کردن این محصول، به هیچ وجه اشخاص بالای 100 کیلو گرم از این تشک جامپینگ استفاده نکنند. جنس بدنه این محصول از PVC بوده و به آسانی قابلیت شستشو را نیز دارد. شما برای نصب این تشک جامپینگ، می توانید آن را از جعبه خود ، بیرون آورده و پایه های مخصوص را ، به این تشک با استفاده از پیچ های مخصوصی که در داخل جعبه موجود می باشد، وصل کرده و با آسودگی خیال ، خود را به یک ورزش مفرح در منزل ، دعوت بکنید . اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، سفارش خود را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ PVC با روکش وینیل
 جنس پایه ها فلز فولادی
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

تشک جامپینگ کوچک خانگی

تشک جامپینگ کوچک خانگی یک محصول بسیار زیبا، با کیفیت و با کاربردی بالا می باشد که هم اکنون در سایت نمایندگی تهران اینتکس می توانید آن را سفارش و خریداری بکنید. اما قبل خرید این محصول، تیم تهران اینتکس به شما پیشنهاد می کند تا با مطالعه کردن این مقاله، تمام نکات مثبت و منفی آن را ملاحظه کرده و نسبت به ارزش خرید محصول، اقدام به سفارش خواهید کرد. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگنومی ساخت

همیشه محصولات باید دارای یک طراحی زیبا و دلنشین باشند تا مشتری در هنگام خرید محصول، جذب کالا بشود. این کالا دارای طراحی گردی بوده و به رنگ مشکی می باشد. شما با این محصول می توانید به سادگی در منزل خود ساعت ها ورزش کنید و در کنار آن به کار های منزل برسید. با این تشک جامپینگ می توانید به آسانی کالری و چربی خود را بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید.

جنس بدنه

اما همیشه جنس بدنه یکی از مهم ترین دلایل یک خرید برای خریدار می باشد زیرا محصولی که دارای جنس بدنه قابل قبولی نباشد، عمر آن نیز کوتاه خواهد بود. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مزایای این محصول، ابعاد و وزن کم آن می باشد که به آسودگی می توان آن را در هر منطقه از منزل حمل و یا جا به جا کرد. ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر این محصول: 99 سانتی و وزن آن 10 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 این محصول بسیار راه اندای ساده و آسانی را دارا خواهد بود، به این صورتی که شما باید پایه های این تشک جامپینگ را با پیچ های مخصوص به بدنه آن وصل کنید و با خیال راحت از آن استفاده بکنید و لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این تشک جامپینگ باید ذکر کرد که پس از اتمام استفاده از این محصول حتما آن را در مکانی امن بگذارید تا صدمات احتمالی به آن آسیبی وارد نکند. همچنین وسایل تیز را به بدنه این تشک جامپینگ نزدیک نکنید تا در بدنه آن پارگی ایجاد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکل یبوجود آمد شما می توانید در وهله اول با برچسب تعمیرات، این محصول را تعمیر کرده و در وهله دوم می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی آسوده از آن استفاده بکنید.

جمع بندی

تشک جامپینگ کوچک خانگی یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که شما با استفاده از آن می توانید کالری های بدنتان را بسوزانید و وزنتان را کاهش دهید. این محصول طراحی گردی را داشته و به رنگ مشکی می باشد. جنس بدنه آن از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و صدمات احتمالی است. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...