صندلی بادی یکنفره اینتکس

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی یکنفره اینتکس

صندلی بادی یکنفره یکنفره با پشتی مخصوص از جمله مبل های یک نفره شیک و فانتزی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کناره های طرح چرم می باشد. این مبل دارای ارگونومی مناسبی برای نشستن بر روی آن بوده و به خوبی تمام قسمت کمر را فرا می گیرد. این مبل دارای ابعاد (طول: 102 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند. اما قسمت نشیمنگاه آن دارای یک روکش مشبک با پشتی بادی سرخود بوده و قابلیت جدا شدن از مبل را دارد.

صندلی بادی یکنفره، توضيحات محصول تکمیلی محصول: یکنفره تمام مخمل2013 اینتکس با طراحی بی نظیر دارای کوسن و تشک باد شونده میانی مبل تشکیل شده از 3 تکه مجزا ، فوق العاده شیک و راحت گزینه ای مناسب برای استراحت، ریلکسیشن، مطالعه، تماشای تلویزیون یا بازیهای ویدیویی قابل استفاده در منزل، اتاق نشیمن ،مکانهای عمومی ، دفاتر کار ، ویلا و ... دارای پمپ دستی و برچسب تعمیرات رایگان.

نقد و بررسی صندلی بادی یکنفره اینتکس

مبل بادی یا صندلی بادی یکی از صد ها مدل تولید شده در این دسته بندی می باشد که از نظر ظاهری کمی با سایر محصولات معمول بازار متفاوت تر است. این کالا که محصول شرکت اینتکس می باشد به دلیل رنگ بندی متفاوت و راحتی خوبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد تا کنون قرار گرفته و می تواد موجب رضایتمندی شما عزیزان نیز شود. از مشخصه های اصلی این مبل بادی وزن سبک، ابعاد مناسب و کوسن پشتی آن است که همگی منجر به ساخت محصولی بسیار خوب شده است که بدون شک رضایت شما را نیز به همراه خواهد داشت. در ادامه با بررسی و توضیحات جامع در مورد این کالا همراه ما باشید.

طراحی

بخش ظاهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که در اولین برخورد با میهمانان شما و خودتان به جشم می آید. این مبل در سه رنگ سبز، آبی و صورتی ساخته شده که هر کدام می تواند برای بخشی از دکوراسیون منزل شما مناسب باشد، برای مثال رنگ صورتی با سلایق بسیاری از دختران و اتاق آنها همخوانی داشته و رنگ آبی نیز برای پسر ها مناسب تر است، در سایر شرایط و استفاده بزرگسالان نیز استفاده از رنگبندی متنوع به دکوراسیون منزل شما بستگی دارد و اینکه از رنگ های متضاد استفاده کنید یا عکس آن.  این مبل بدنه ای گرد و بدون گوشه دارد و قسمت بالای آن دارای طرح مواج بوده و یک عکک کوسن نیز در قسمت پایینی پشتی آن گنجانده شده است تا راحتی بیشتری داشته باشد. یکی از معدود معایب طراحی این مبل پشتی کوچک آن است که شاید رضایت همه خریداراین در این بخش را بر طرف نکند. البته بسیاری از مبل های بادی در این شکل طراحی شده اند که در صورت عدم رضایتتان می توانید از محصولات دیگری در دسته مبل بادی دیدن فرمائید. قسمت پشتی مبل نیز محل دریچه تخلیه باد قرار داده شده است. در حالت کلی از این مبل می توان در شرایط متنوعی همچون مطالعه، اتاق نشیمن و یا مشاهده تلویزیون استفاده کرد.

جنس و کیفیت

بخش عمده بدنه این کالا از PVC جیر ساخته شده است که کاملا ضد تعریق است. بخش داخلی مبل بادی یک نفره خود به چند قسمت کلی تقسیم می شود. قسمت اول لایه های پی وی سی داخلی می باشند، این لایه ها که معمولا در بیشتر قسمت ها دو یا سه لایه نازک یا یک لایه ضخیم بوده که در کنار لایه جیر یا مخملی بیرونی مسئولیت جلوگیری از صدمه دیدن محصول بر اثر ضربه را بر عهده دارد. اما موردی که بسیار از مردم از آن بی خبر اند لایه های داخلی محصولات بادی است که وظیفه شکل دهی به محصول را بر عهده دارد، با این روش مبل شکل اصلی خود را بدست می آورد و در صورت پارگی یکی از آنها در داخل مبل باد کرده و در صورت پارگی تمام این اتصالات داخلی مبل به شکل یک توپ در می آید. البته نیازی به نگرانی در بابت این لایه های داخلی نیست چرا که از مقاومت خوبی برخوردارند و در این محصول تا کنون خرابی گزارش نشده است. 

ابعاد و وزن

طول و عرضه این مبل به ترتیب 102 در 91 سانتی متر بوده و ارتفاع ان نیز 65 سانتی متر می باشد. در صورتی که نگاهی به سایر مبل های بادی بیندازید متوجه خواهید شد ارتفاع این محصول در مقایسه با سایر کالا ها بیشتر بوده و در حین استفاده راحتی بیشتری را به افراد بزرگسال منتقل می کند، چراکه میزان خم شدن پا  در این حالت کمتر از سایر مبل های بادی یک نفره می باشد و فشار وارد شده به زانو کمتر است. همچنین این مبل بادی در قسمت حمل و نقل نیز محصول بسیار خوبی به شمار می رود و وزن بسیار کمی برای حمل و نقل دارد. از طرفی بسته بندی آن نیز فوق العاده کوچک بوده و که در صندوق عقب اتومبیل شما جای کمی می گیرد و حتی در قسمت کوچکی از کوله پشتی شما جای میگیرد. بخش ابعاد بسته بندی و وزن بسته بندی چرا که تمامی محصولات این دسته بندی مشابه یکدیگر هستند با سایر مبل های بادی تفاوت جندانی ندارد، 

کاربرد ها

تمامی محصولاتی که در تمامی دسته ها تولید می شود اگر کاربرد مشخصی نداشته باشند توجیهی برای خرید آنها وجود ندارد. در این بند قصد داریم تا توضیحات کامل و جامعی در مورد کاربرد های این مبل بادی منتشر کنیم. اولین کاربرد این محصول در اتاق خواب کودک است، در این حالت با هزینه ای بسیار کم می توانید یک مبل بسیار شیک و زیبا برای فرزندتان تهیه کنید. کاربرد بعدی در پذیرایی و به عنوان برخی مبل های موقت است،  به این صورت که اگر مبل های شما پاسخگوی تعداد مبل ها نبود در کمتر از چند دقیقه این محصول را باد کرده و مورد استفاده قرار دهید. استفاده آن در شرایط عادی نیز برای نشستن های خانوادگی یا تماشای تلویزیون به شما پیشنهاد می شود که در حقیقت حس بسیار خوبی را به شما عزیزان منتقل می کند. از سایر مصارف این مبل می توان به کاربرد آن در مسافرت اشاره کرد، در هنگام گردش و تفریح می توانید با به همراه داشتن پمپ باد دستی و به راحتی در هر محلی از مبل بادیتان استفاده کنید.

روش نصب

برای نصب این محصول تنها کافیست سه مرحله را انجام دهید. مرحله اول آن را از بسته بندی خارج کنید، مرحله دوم با استفاده از پمپ دستی یا برقی باد کنید و در مرحله سوم از آن استفاده کنید. تنها کافیست در تمامی این مراحل تنها کافیست مراقب باشی تا مبل به شئ تیزی برخورد نکند. راه ااندازی این مبل نیز همانند سایر مبل های بادی فوق العاده ساده بوده و به سادگی امکان پذیر است.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...