قلعه بادی تونل دار

کد : اینتکس ۴۸۶۴۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی تونل دار اینتکس محصولی بسیار مناسب برای سرگرمی کودکان و نوزادان. کالایی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از رنگ های مختلف و بسیار زیبایی در آن استفاده شده است. قسمت قلعه بادی در واقع دارای یک ورودی بزرگ و سه پنجره توری بوده و قسمت تونل نیز به صورت مجزا و با کفی بادی می باشد که می توان در صورت دلخواه آن را به قلعه متصل نکرد.

قلعه بادی کودک تونل دار با توضيحات محصول چادرهای بادی intex دارای رنگهای بسیار شاد و متنوع برای بازی و سرگرمی کودکان در منزل ، مهد کودک ها یا فضای باز بدنه پلیستر مرغوب نصب سریع وو آسان دارای تونل و تشک بادی. قلعه بادی تونل دار اینتکس از متفاوت ترین محصولات تولید شده تا به امروز است که طراحی جدید و نوآورانه ای دارد. این طراحی بسیار مورد پسند کودکان می باشد که این مورد فوق العاده مهم است. بخش اصلی قلعه را رنگ زرد و سایر بخش ها را رنگ های آبی و قرمز پوشش داده تا یک ترکیب بسیار شاد رقم بخورد.

نوع خانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 141 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 7.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابل استفاده برای کودان
 قابلیت جدا شدن تونل از قلعه
 دارای سه پنجره توری در قلعه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی تونل دار از نمونه قلعه های بادی دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با ساختاری کاملا متفاوت و زیبا برای بازی کودکان طراحی شده است . قلعه های بادی وسیله ای بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی کودکان برای بازی های آن ها در خانه می باشد که والدین می توانند آن را به عنوان یک کادو ارزشمند و دوست داشتنی به کودکان بدهند . طراحی بسیار عالی که قلعه بادی کودک تونل دار دارد می تواند هم برای پسران و هم برای دختران بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد .

رده سنی این محصول برای کودکان سنین 6 سال به پایین است که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . در ادامه مطلب نیز با نقد و بررسی محصول و بررسی نوع طراحی ، ویژگی های محصول و جنس بدنه آن شما را در خرید قلعه بادی تونل دار راهنمایی خواهیم کرد . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید قلعه بادی تونل دار

طراحی و تولید قلعه بادی تونل دار در واقع برگرفته از یک خانه بادی و یک تونل بادی است که تصاویر آن را در بالا مشاهده می کنید . با توجه به اینکه این دو بخش از یکدیگر قابل جدا شدن هستند ، کودک می تواند بسته به علاقه خود ، تونل را راه اندازی نکند و یا به صورت جداگانه از آن استفاده کند . طول بخش قلعه بادی کودک یا همان خانه بازی کودک که مشاهده می کنید 132 سانتی متر و عرض آن 96 سانتی متر است که ارتفاعی 141 سانتی متری دارد . این متراژ جدا از تونل بوده که می تواند فضای خوبی را برای بازی کودکان باشد .

کودک می تواند از طریق تونل به داخل خانه رفته و این چنین با دوستان خود نیز به بازی و تفریح بپردازند . داخل خانه می توانند دو کودک نیز رفته و در آن جا بازی کنند . بخش خانه و همچنین تونل این محصول دارای پنجره هایی است که گردش هوا را در داخل تونل و خانه فراهم کرده است ، همچنین باعث نورگیری بهتر قلعه بادی تونل دار شده است تا علاوه بر آن کودکان نیز به بیرون دید کافی داشته باشند و احساس بهتری را در هنگام استفاده داشته باشند .

ویژگی های قلعه بادی تونل دار

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با قلعه بادی تونل دار اشاره کرد استفاده از طراحی کف بادی مواج می باشد . با توجه به اینکه بخش کف تونل و قلعه بادی به صورت بادی طراحی شده است ، در رفت و آمد کودکان به داخل قلعه بادی تونل دار و همچنین نشستن و دراز کشیدن آن ها در آن ، هیچ فشاری به پاها و اندام های کودک وارد نخواهد شد و احساس راحتی خواهد داشت . به همین دلیل نیز اینتکس از طراحی کف بادی مواج استفاده نموده است که در تصویر نیز می توانید آن را مشاهه کنید .

از سایر ویژگی های این محصول می توان به ابعاد بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد ، اگرچه این محصول در هنگام راه اندازی ابعاد بزرگی دارد ، اما بیشتر حجم محصول را باد تشکیل داده است که می توانید با تخلیه باد قلعه بادی تونل دار ، حجم آن را به صورت چشمگیری کاهش دهید . با توجه به این موضوع و وزن محصول که تنها 7.5 کیلوگرم وزن دارد ، به راحتی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید و در زمانی که کودکان از محصول استفاده نمی کنند آن را در جایی نگهداری کنید و یا در سفر ها نیز محصول را به همراه داشته باشید . 

جنس بدنه قلعه بادی تونل دار

برای ساخت لایه های مختلف بخش قلعه بادی و تونل بادی این محصول از pvc طرح چرم استفاده شده است ، پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی با انعطاف پذیری بالا می باشد که حساسیت های پوستی برای کودکان نداشته و همچنین از خاصیت ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...