قلعه ی بازی دخترانه با طرح قلب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بازی کودک و چادر های بازی همواره بهترین وسیله ی سرگرمی کودکان بوده اند و شرکت اینتکس در این زمینه بسیار متنوع و خلاق عمل کرده است.داشتن یک چادر بازی زیبا و مناسب سلیقه ی فرزندان میتواند اسباب سرگرمی آن ها را برای ساعت ها فراهم کنند بدون اینکه بچه ها خسته شوند.قلعه ی بازی دخترانه با طرح قلب یکی از همین محصولات است که در مدت کم عرضه توانسته مورد توجه دختر بچه قرار گرفته.دلیل این اسقبال بالا را در وحله اول میتوان در ظاهر آن جستجو کرد که به صورت یک قلعه ی صورتی رنگ میباشد که با طرح های ستاره و قلب تزیین شده است و ظاهر بسیار زیبایی به آن بخشیده است.درب و پنجره های این کلبه ی بازی با پارچه هایی که به بدنه وصل شده اند پوشیده میشوند و علاوه بر آن پنجره ها دارای تور میباشد که از ورود حشرات مزاحم به داخل چادر جلوگیری میکند.ابعاد این محصول برای استفاده در منزل طراحی شده است و میتوانید در هر قسمت از منزل که مایل بودید آن را برپا کنید.همچنین پایه ها فایبرگلاس بوده که وظیفه ی محکم نگه داشتن چادر روی زمین را دارند و در صورت استفاده صحیح از آن مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.فضای داخلی این محصول برای استفاده یک نفر در نظر گرفته شده ولی ظرفیت آن به سه نفر نیز میرسد بدون اینکه مشکلی در آن به وجود بیاید.همچنین کف آن بسیار نرم و راحت میباشد که این ویژگی به شما اجازه میدهد که از این چادر بازی به عنوان محل خواب کودکتان استفاده کنید.

ع خانگی ، سفری
 قطر 110 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

قلعه ی بازی دخترانه با طرح قلب یکدیگر از سری چادرهای بازی کودک می باشد که در طرح ها و رنگبندی های مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار بدنه این محصول استوانه ای شکل می باشد که در بخش بالایی آن از طرح های قلعه مانند استفاده شده است و جذابیت بالایی به این چادر بازی داده است . رنگبندی اصلی بدنه این چادر صورتی می باشد که بر روی دیواره های آن از طرح های قلب قرمز استفاده شده است و به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودکان به ویژه دختر بچه ها عمل کند . بر روی دیواره های این چادر بازی پنجره و درب تعبیه شده است که تمامی این پنجره ها مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه مطلوب هوای داخلی در جهت جلوگیری از ورود حشرات نیز عمل می کند . شایان ذکر است که نورگیر بودن این چادر بازی در ساختار آن به خوبی رعایت شده است و فضای بسیار ایده آل را برای بازی های کودکانه در محیط خانه و یا مسافرت ها فراهم می آورد .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که در هنگام خرید چادر بازی کودک باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . در بخش های مختلف این محصول از جنس های متنوع به منظور بالا بردن استحکام استفاده شده است . دیواره های این چادر بازی از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در بخش کف این چادر بازی به منظور بالا بردن استحکام در برابر ساییدگی و جلوگیری از نفوذ آب از پارچه شمعی استفاده شده است . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد .

ابعاد و وزن چادر بازی :

ابعاد قلعه ی بازی دخترانه با طرح قلب به مشخصات ( قطر : 110 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) که فضای استاندارد و ایده آلی را برای بازی های کودکانه فراهم می آورد . این چادر بازی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط ها خانگی و یا حیاط باشد و با توجه به وزن سبکی که دارد می توانید از آن در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . وزن این چادر بازی کودک برابر با 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . برای جا به جایی این محصول می توانید از ساک حمل استفاده نمایید و فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

جمع بندی :

این محصول یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین چادرهای بازی کودک می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس دیواره های این چادر بازی از نوع پلی استر می باشد و در بخش کف آن از پارچه شمعی تک لایه به منظور بالا بردن استحکام و جلوگیری از ساییدگی استفاده شده است . وزن این محصول برابر با 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد . قلعه ی بازی دخترانه با طرح قلب با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...