قلعه بازی خانگی کودک

intex 48257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ اینتکس در نوع و رنگبندی جدید برای سنین کودکان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرحچرم می باشد. محصولی که از ویژگی بسیار خوب داشتن دیواره هایی با ارتفاع بلند بهره برده و مانع از خروج کودکان شما هنگام بازی می شود. اما ویژگی اصلی این قلعه بادی قسمت کف آن است که به صورت جامپینگ (پرشی) تولید شده تا نقش مهمی در سرگرمی فرزندان شما داشته باشد.قلعه بازی خانگی کودک محصول سال 2015 اینتکس با کیفیت فوق العاده و ابعاد مناسب جهت استفاده در منزل و یا اتاق کودک، با امنیت فوق العاده، قابل استفاده حداکثر برای استفاده دو کودک با وزن 27 کیلو گرم تولید شده تنها در ترکیب رنگی سبز، آبی و زرد. به همراه 12 عدد توپ بدون پلیسه در رنگ های مختلف جهت سرگرمی کودکان.

نوع خانگی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 132سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ----
 وزن 7.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای جامپینگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بازی خانگی کودک

قلعه بادی جامپینگ خانگی کودک از سری محصولات برند اینتکس می باشد که در رنگبندی زیبا و جذاب همراه با کیفیت فوق العاده به بازار عرضه شده است و توجه طرفداران قلعه های جامپینگ کودک را به خود جلب کرده است . این قلعه جامپینگ از جنس پی وی سی می باشد که از دیواره های بلندی برخوردار است و این بلند بودن دیواره ها از خارج شدن کودک به هنگام جامپینگ جلوگیری می کند .  از ویژگی های کلیدی دیگر این محصول جنس کف آن می باشد که به صورت جامپینگ است و می تواند در سرگرمی و بازی کودک شما نقش بسزایی داشته باشد . همچنین به همراه این محصول 12 عدد توپ بدون پلیسه برای سرگرمی بیشتر کودک شما وجود دارد که شرایط بازی را برای کودکان شما مهیا کرده و کودکان می توانند با این توپ بازی زیبا روز خوب و شادی را سپری کنند . همچنین فضای این محصول به قدری مناسب می باشد که به صورت همزمان می تواند مورد استفاده دو یا چند کودک قرار بگیرد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قلعه جامپینگ به شکل یک قلعه ی واقعی می باشد که از جذابیت منحصربفردی برای کودکان برخوردار است و دیواره های بلندی این قلعه را احاطه کرده است همچنین در میان این دیواره های بلند یک قسمت برای ورود کودکان به درون قلعه تعبیه شده است که به راحتی کودک می تواند توسط آن وارد قلعه ی بادی شده و به بازی بپردازد . رنگبندی استفاده شده در این محصول سبز ، زرد و آبی می باشد که از رنگبندی شاد در این محصول استفاده شده است تا با روحیات کودکان سازگار باشد و موجب شادی بیشتر آن ها در هنگام بازی شود . همچنین لبه های بلند استفاده شده در این محصول به گونه ای است که کودک در هنگام ایستادن و جامپینگ کردن می تواند از لبه های دیواره گرفته و تعادل خود را حفظ کند که از نکات کلیدی این محصول به حساب می آید .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی استفاده شده در این محصول از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش به خوبی مقاومت از خود نشان داده است و می تواند گزینه ی خوبی برای استفاده شما عزیزان که به کیفیت و مقاومت محصولات بادی در برابر ضربه و فشار اهمیت می دهید به حساب بیاید . همچنین در  بخش کف این محصول از جامپینگ استفاده شده است که ضریب پرش بسیار خوبی را برای کودک شما فراهم می کند و می توانید روز خوبی را داشته باشید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . همچنین جنس بدنه ی استفاده شده در آن از پی وی سی دو لایه طرح چرم می باشد که خصوصیت ضد تعریق بودن را دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و فضای خوبی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می آورد ، ابعاد این قلعه بادی به مشخصات ( طول : 132 سانتی متر ، عرض : 132 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد . وزن قلعه جامپینگ بازی کودک برابر با 7.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در منزل و یا مکان هایی که از فضای کم برخوردار است به شمار بیاید و تجربه ی جامپینگی لذت بخش را با آن تجربه کنید . از دیگر خصوصیات محصولات بادی تحمل وزن آن ها می باشد که تحمل وزن این محصول 27 کیلو گرم می باشد و در زمینه ی محصولات بادی کودک از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند مورد استفاده ی دو یا چند کودک قرار بگیرد .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را بر روی یک فضای صاف و عاری از جسام تیز قرار داده و باد را توسط پمپ باد دستی و یا اتوماتیک به درون آن بدمید تا شکل کلی محصول را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . برای باد کردن این محصول به این نکته توجه داشته باشید که آن را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را این نکته کاهش می دهد . همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به این محصولات جدا خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع و کاملا آسیب پذیر می باشند .

جمع بندی :

قلعه جامپینگ بازی کودک از سری محصولات زیبا و با کیفیت برند اینتکس می باشد که از دیواره های بلندی برخوردار است و از خارج شدن کودک به هنگام بازی جلوگیری می کند . جنس این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که به خوبی در برابر فشار ، ضربه و شرایط آب و هوایی مقاومت می کند . قلعه جامپینگ بازی کودک یا برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برندهای مطرح محصولات بادی در ایران می باشد وجود دارد و می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...