قلعه بادی پلاستیکی

۵۷۸۴۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی پلاستیکی یک محصول جذاب و دیدنی است که با طراحی دیدنی و خاصی که دارد سبب شده تا شما با خیال راحت این کالا را در سبد خرید خود جای داده و از یک خرید مطمئن و با کیفیت لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای بدنه ای مقاوم و پلاستیکی می باشد که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد و با رعایت یک سری اصول کلی می توانید سلامت این محصول را به صورت کامل تضمین نمایید. هم چنین در هر چهار سمت این محصول دیواره هایی قرار گرفته است که باعث شده تا کودک شما فضای مورد نظر برای بازی را دانسته و بتواند با هر یک از این بخش ها مشغول تفریح شود. در قسمت جلویی این محصول هم درب کوچک و گردی تعبیه شده است که ورود و خروج کودک شما از طریق این درب صورت گرفته و با خیال راحت می توانید یک محیط جذاب را برای او به ارمغان اورید. استفاده از رنگ های شاد و جذاب در داخل این محصول نیز سبب شده تا روحیه کودک شما به شدت افزایش یابد. تمام این موارد در کنار سبک وزن بودن این کالا و راحتی در نصب و راه اندازی این محصول از ویژگی های فوق العاده این قلعه بادی پلاستیکی به شمار می رود.

 نوع خانگی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 132سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیکی
 جنس بخش کناری پلاستیکی
 جنس کف پلاستیکی
 پمپ
 نوع پمپ----
 وزن 7.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای جامپینگ
 اقلام همراه-

قلعه بادی پلاستیکی

قلعه بادی پلاستیکی هم از دیگر محصولات مفرح و جذابی است که بیشتر می توانید ان را در داخل شهر بازی ها و مراکز تفریحی مشاهده کرده وکودک خود را با قرار دادن در ان سرگرم سازید. این محصول هم چنین به گونه ای طراحی و تولید شده است که می توانید با در اختیار داشتن ان به راحتی این کالا را در داخل منزل و یا اتاق خواب کودک خود هم نصب کرده و او را به یک تفریح مناسب دعوت کنید. در ادامه این مقاله به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مناسبی که این قلعه بادی در اختیار دارد نوع ظاهر و طراحی شکیل و جدید این کالاست که همین امر هم سبب شده تا با خیال راحت افراد اقدام به خرید این محصول کرده و ان را در اختیار داشته باشند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا از چندین بخش تشکیل شده است. بخش اول این محصول لایه زیرین ان است که به صورت مربعی شکل طراحی شده و دارای ضخامت مناسبی هم می باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این بخش به صورت یکدست ابی رنگ خواهد بود. در کنار این بخش و در چهار گوشه این محصول ستون های گرد و استوانه ای شکل دیده می شود که هر یک از ان ها نیز رنگ زرد را دارا می باشند. هم چنین اتصال ستون ها به یکدیگر هم به وسیله پایه های بادی گرد و در بخش بالایی این محصول نمایان است. هم چنین دارا بودن توری محافظ دور تا دور این محصول هم از دیگر مواردی اشت که باعث شده تا کودک شما در هنگام بازی نگران بیرون افتادن و یا اسیب دیدن نباشد. هم چنین درب ورودی این محصول هم به صورت نیم دایره ای شکل ئ گرد در جلوی ان به وضوح قابل رویت خواهد بود.

جنس بدنه

این محصول همانطور که می دانید ساختاری بادی دارد و تمامی بخش های این کالا از نوع بادی طراحی شده اند. هم چنین بخش رویه ، بخش های کناری و همین طور کف این کالا نیز از نوع پلاستیکی طراحی و تولید شده اند که از خصوصیات خوب این محصول بوده و باعث شده تا این کالا به راحتی دچار اسیب های احتمالی نشود. هم چنین تمامی بخش های این محصول هم از ضخامت بالا و مناسبی برخوردار خواهد بود که می توانید با خیال راحت این بخش را در اختیار داشته باشید.

ابعاد و وزن

طول و عرض این کالا در ابعاد 132 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز در ابعاد 107 سانتی متر طراحی و تولید شده است که سبب شده تا این محصول را بتوانید در داخل منزل هم استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. هم چنین این محصول مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و تا 27 کیلو گرم وزن را هم می تواند در داخل خود تحمل نماید. وزن کلی بسته بندی این کالا نیز تنها 7.5 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در بخش های قبلی به ان اشاره کردیم شما برای راه اندازی این محصول نیاز دارید تا از یک عدد پمپ باد استفاده کنید تا بتوانید به راحتی این محصول را باد کرده و از ان بهره مند شوید. در همین خصوص شما باید این پمپ باد را به صورت جداگانه خریداری نموده و سپس از طریق محفظه ها و دریچه های باد موجود بر روی این محصول در مدت زمان بین 3 تا 5 دقیقه به صورت کامل این محصول را از باد پر نمایید تا با خیال راحت کودک شما بتواند از این محصول استفاده کند. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان بوده و شما تنها می بایست سعی کنید تا از این محصول در داخل منزل و یا هر محیطی که قصد دارید از ان استفاده کرده به گونه ای استفاده کنید که از ضربه زدن ، سوراخ کردن ، نزدیک کردن اشیا داغ و هم چنین وارد کردن فشار زیاد به این محصول جلوگیری نمایید.

جمع بندی

قلعه بادی پلاستیکی یک کالای با کیفیت و زیباست که ساخت شرکت اینتکس بوده و مناسب برای بازی و تفریح کودکان می باشد. این محصول هم چنین دارای جامپینگ هم می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. شما هم چنین می

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...