قلعه بادی طرح کالسکه پرنسس اینتکس

intex 56514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی طرح کالسکه پرنسس اینتکس از جدید ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی شرکت اینتکس است که به شکل کالسکه طراحی و تولید شده است ، این محصول از ساختار دو تکه برخوردار می باشد ، همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید این قلعه بادی شامل یک قسمت کالکسه و یک قسمت عروسکی اسب می باشد که می توان با قرار دادن آن ها در کنار هم به بازی و سرگرمی پرداخت . از این محصول می توانید در خشکی به عنوان کالسکه بادی که در دسته بندی قلعه بادی قرار می گیرد استفاده کنید ، این محصول از جنس بسیار خوب pvc ساخته شده و کیفیت بالایی دارد ، لازم به ذکر است که این جنس ضد آب بوده و همین موضوع باعث شده است تا شما بتوانید از محصول به عنوان وسایل بادی آبی برای تفریحات آب استفاده کنید . نوع ساختار و طراحی این قلعه بادی به گونه ای است که می تواند تعادل خود را بر روی آب نگه دارد تا کودکان بتوانند با نشستن در داخل کالسکه و یا بر روی اسب به بازی بپردازند . شما عزیزان می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب به همراه برچسب تعمیرات خریداری کنید .

نوع خانگی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویه PVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 12.07 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 ساختار دو تکه
 دارای اسب بادی جداگانه
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد اسب بادی :
 ( طول : 124 سانتی متر ،
 عرض : 58 سانتی متر
 و ارتفاع : 66 سانتی متر )
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات
 

قلعه بادی طرح کالسکه پرنسس اینتکس از نمونه محصولات بادی جدید و پر طرفدار اینتکس است که با طراحی بسیار عالی خود توانسته در دل کودکان راه پیدا کند ، بی شک با خرید قلعه بادی می توانید بستری شاد و تفریح سالم را برای کودکان خود در داخل خانه و آپارتمان ایجاد کنید . اما در این بخش قصد داریم تا با بررسی بیشتر قلعه بادی طرح کالسکه پرنسس اینتکس شما را با سایر ویژگی های آن آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

هر محصول بادی به ویژه قلعه های بادی از نظر طراحی و آرگونومی ساخت تفاوت های عمده ای دارند و همین ویژگی است که آن ها را متمایز ساخته است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این قلعه بادی شبیه به کالسکه می باشد و متشکل از دو قسمت است ، این محصول دارای یک اسب عروسکی در جلو خود می باشد که به یک کالسکه بادی که همان قلعه بادی می باشد متصل شده است . این دو قسمت را می توانید حتی از یکدیگر جدا کنید . نوع رنگ بندی و ساختار محصول جلوه کالسکه را زیبا تر و فانتزی کرده است به طوری که کودک می تواند حس بسیار خوبی در هنگام استفاده از قلعه بادی طرح کالسکه پرنسس اینتکس داشته باشد . هر دو تکه به صورت مجزا از یکدیگر باد می شوند . قسمت کف کالسکه این محصول به صورت بادی می باشد به همین دلیل شما می توانید از این محصول حتی بر روی آب های کم عمق و ساکن مانند استخر نیز استفاده کنید .

جنس بدنه

محصولات بادی به ویژه قلعه های بادی شرکت بزرگ اینتکس همواره از pvc ساخته می شوند چرا که این جنس استحکام بسیار بالایی در برابر وزن ، فشار ، ضربه ، رطوبت و ... دارد به همین دلیل استفاده از آن در ساخت یک محصول بادی نشان دهنده کیفیت بالای کالا خواهد بود . قسمت رویه محصول از پی وی سی طرح چرم و قسمت کف آن به صورت دو لایه ساخته شده است تا بتواند به خوبی در برابر ساییدگی مقاومت کند .

ابعاد ، وزن

ابعاد قسمت کالسکه این قلعه بادی برابر با ( طول : 145 سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر و ارتفاع 104 سانتی متر ) می باشد ، همچنین قسمت اسب این محصول نیز به تنهایی در ابعاد ( طول : 124 سانتی متر ، عرض : 58 سانتی متر و ارتفاع : 66 سانتی متر ) ساخته شده است . وزن کلی این محصول نیز در بسته بندی خود به 12.07 کیلوگرم می رسد . رنج سنی مناسب برای استفاده از محصول نیز 3 الی 6 سال می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این محصول بسیار ساده است و تنها می بایست با استفاده از یک پمپ باد دستی آن را به سرعت باد کنید . همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت گفته شد هر یک از قسمت های قلعه بادی فوق دارای دریچه مجزا بوده و نیاز است که به صورت جداگانه آن را باد کنید . از آن جا که بدنه این محصول نازک است نیاز است تا از محصول به خوبی مراقبت کنید ، در صورت آسیب دیدن نیز می توانید قلعه بادی خود را تعمیر کنید چرا که بسته تعمیراتی توسط شرکت اینتکس ارائه شده که می توان با استفاده از آن اقدام به ترمیم محصول کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و خصوصیات قلعه بادی طرح کالسکه پرنسس اینتکس می توان به محبوبیت آن در میان کودکان پی برد ، کودک شما بی شک با استفاده از این محصول می تواند ساعات خوشی را سپری کند . برای خرید قلعه بادی خود می توانید از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...