قلعه بادی گرد بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی گرد محصولی از شرکت بست وی با کیفیت فوق العاده بالا و طراحی بسیار زیبا. رویه اصلی بدنه این قلعه بادی از PVC سه لایه با کف بادی با ضخامت زیاد تشکیل شده است و قسمت زیرین آن نیز که از ارتفاع بسیار خوبی برخوردار بوده و کاملا بادی می باشد دارای لایه های بیشتری برای محافظت بیشتر بوده و مقاومت بالا تری نست به نیمه بالایی بدنه دارد.. در قسمت ظاهری از ترکیب رنگی بسیار زیبایی برای ساخت این قلعه بادی استفاده شده شده و بخش پایینی آن با رنگ صورتی کاملا ساده و زیبا طراحی شده ولی بخش بالایی از قسمت های مختلفی با اشکال مختلف ساخته شده است. در قسمت جلویی آن یک ورودی گرد به رنگ مشکی با طرح کارتون میکی ماوس قرار داده شده و دور آن نیز از یک دیواره با طرح انیمیشنی شاد و جذاب ساخته شده است که کودکان را خشنود خواهد ساخت. همراه این قلعه چند عدد حلقه برای بازی قرار دارد.

نوع خانگی
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها0.27 تا 0.29 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دیواره های محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

قلعه بادی گرد کودک محصولی زیبا و با کیفیتی دیگر از برند مطرح بست وی می باشد . این قلعه بادی از جنس پی وی سی با طراحی سه لایه می باشد که از کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین کف این محصول از پی وی سی نیز می باشد که با ضخامت بالایی به صورت بادی می باشد و نرمی و لطافت خاصی را برای کودکان شما فراهم می کند . این محصول در قسمت زیرین خود به رنگ صورتی ساده می باشد اما در دیواره های بالایی خود از جنس پی وی سی طرح دار است و تصاویری زیبا از شخصیت کارتونی میکی موس بر روی آن حک شده است که جذابیت خاصی را برای کودک به ارمغان می آورد و کودک می تواند با استفاده از این محصول رو زخوبی را سپری کند .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت گرد و مطابق با استانداردهای جهانی صورت گرفته شده است که در تمامی جنبه ها روحیات کودکانه در نظر گرفته شده است . این محصول دارای طرح های میکی موس بر روی بدنه ی خود می باشد که زیبایی خاصی را به این محصول داده است همچنین در قسمت ورودی این محصول از طر بادی میکی موس استفاده شده استک که به صورت گرد می باشد و در بالای سر آن دو گوش همانند گوش های شخصیت کارتونی میکی موس جود دارد .  در طرفین محصول برای بازی های کوکانه هدف هایی تعبیه شده است که کودک می تواند حلقه های بازی را به درون آن  ها بیاندازد و روز خوشی را با همین بازی های کودکانه سپری کند . همچنین فضای تعبیه شده در این محصول بزرگ بوده و می تواند مورد استفاده ی چندین کودک به صورت همزمان قرار بگیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی با ساختار سه لایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار است و به همین جهت می تواند مورد استفاده ی شما عزیزان در محیط های باز نیز قرار بگیرد . همچنین کف بادی با ضخامت بالای این محصول به گونه ای تعبیه شده است که نرمی و راحتی خاصی را به کودک داده است تا به هنگام خوردن بر روی قلعه بادی احساس درد و جراحت در بدن ایجاد نشود به خوبی بتواند به بازی خود ادامه داده و روزی لذت بخش را سپری کند . کف این محصول به صورت بادی و از ارتفاع خوبی برخوردار است که توسط دیواره هایی دور تا دورش پوشانده شده است تا از خارج شدن کودک به هنگام بازی جلوگیری شود از این راحت خیال شما عزیزان را راحت می کند .

ابعاد و وزن محصول  :

ابعاد این محصول به مشخصات ( قطر : 152 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر )  می باشد که از فضای مطلوبی برخوردار است به دلیل کم حجم بودن می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در مکان هایی با فضای کم و یا همچنین استفاده در محیط های باز مورد استفاده قرار بگیرد . وزن این محصول 4.9 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک و قابل حمل بودن این محصول دارد و به خوبی می تواند در سفرهای شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به سادگی هر چه تمام تر و توسط ابتدایی ترین پمپ های بادی دستی و اتوماتیک اماکن پذیر می باشد . کافیست این محصول را بر روی سطحی صاف و عاری از اجسام تیز قرار داده و باد را توسط پمپ های باد به درون آن بدمید تا شکل کلی را به خود گرفته و قابل استفاده شود . در هنگام باد کردن این محصول به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا طول عمر محصول را کاهش می دهد و در هنگام استفاده کارایی انتظار داشته از خود را به خوبی به نمایش نمی گذارد . همچنین از برخورد اجسام تیز به این محصول جدا خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده بسیار آسیب پذیر و بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

قلعه بادی گرد بست وی بسیار با کیفیت و مناسب برای رده ی سنی کودک می باشد که دارای دیواره هایی در طرفین خود می باشد و از خارج شدن کودک به هنگام بازی بر روی این تشک بادی جلوگیری می کند . همچنین جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی با ساختار سه لایه می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند تمامی نیازهای بازی کودک را برطرف کند . قلعه بادی گرد بست وی با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده  تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...