قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس

intex 48476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس از جمله جدید ترین محصولات این شرکت در زمینه گهواره های بادی و قلعه بادی کودک بوده که ساختاری مانند شیرینی داشته و با توجه به رنگ صورتی بدنه مورد توجه دختران واقع شده است. این محصوا با ارگونومی ساخت شاد خود برای فرزند شما از نوزادی تا شش سالگی کاملا مناسب شده که به راحتی مانع از خرج نوزاد از فضای داخلی خواهد شد. برای تولید بخش کف محصول از نوع بادشو استفاده شده تا با افزایش قابل توجه طول عمر محصول شاهد امنیت و راحتی کودکان در زمان بازی باشید. این محصول در دیواره داخل خود دارای سه عدد دستگیره بوده تا کودکان برای حفظ تعادل خود در زمان بازی از ان ها استفاده نمایند. برای تولید بدنه محصول از مرغوبترین نوع وینیل استفاده شده که در برابر تغییرات جوی مقاوم بوده و امکان استفاده در فضای باز را نیز دارا باشد. این محصول با توجه به توان تحمل وزن بالای خود به راحتی برای استفاده همزمان دو کودک مناسب بوده و محیط امنی برای بازی انها مهیا خواهد ساخت. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

نوع خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 قطر 127 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
  
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل شفاف
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابل استفاده برای کودکان و نوزادان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس در واقع یکی از جدیدترین انواع گهواره های بادی کودک این کمپانی بزرگ بوده که ظاهری شاد و رنگبندی متفاوتی داشته و در سال جدید میلادی به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با توجه به جنس کف بادشو خود راحتی و امنیت کودک را در زمان بازی مهیا می سازد. توجه داشته باشید از این محصول برای استفاده کودکان و نوزادان می توانید تهیه کنید. البته فضای داخلی نسبتا بزرگ کالا موجب شده تا کودکان همزمان در بخش داخلی به بازی بپردازند. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا به تشریح کامل ساختار این محصول بپردازیم. پس برای خرید قلعه بادی کودک و انتخابی مناسب برای بازی فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باقی بمانید.

ارگونومی ساخت محصول از جمله دلایل تنوع بالای هر گروه از محصولات بوده که باتوجه به استفاده کودکان از بخش وسیعی از انها نیاز بوده در پروسه تولید به روحیات و علایق ان ها توجه ویژه ای شود. این کالا با محفوظ نگه داشتن ظاهر و ... از ظاهر بسیار زیبا و شکیلی بهره می برد که هم پسر بچه و هم دختر بچه ها را راضی نگه خواهد داشت. قسمت رویه آن و بخض عمده بدنه از لایه های شفافی ساخته شده است تا کودک با مشاهده بیرون قلعه از گریه کردن و یا احساس ترس مواجه نشود. بر روی دیواره شیشه ای اشکال زیبایی از طرح شیرینی به چشم خورده که با رنگبندی شادی که دارد جلوه بسیار خوبی به محصول بخشیده است. بخش زیرین محصول از نوع بادشو و صورتی رنگ بوده و بر روی دیواره کالا سه عدد دستگیره برای حفظ تعادل کودک در زمان بازی به چشم می خورد. این محصول فضایی دایره شکل برای بازی کودک فراهم اورده که البته موفق هم بوده و نتیجه کار آن برای بسیاری از مشتریان رضایت بخش بوده است.

جنس بدنه

قلعه های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس معمولا از کیفیت بسیار خوب و رضایت بخشی بهره می برند که باعث می شود بتوان در شرایط مختلفی از ان استفاده کرد. این شرکت بزرگ با استفاده از پی وی سی بسیار ضخیم در ساخت این محصول باعث شده است تا بتوان آن را در شرایط مختلفی استفاده کرد. بدنه اصلی از انواع مختلف وینیل بهره می برد، قسمت بالایی و دیواره ها تنها یک لایه بوده و قسمت های زیرین قلعه دو لایه می باشد، با این نوع ساختار هوشمندانه در عین حفظ کیفیت وزن کالا نیز کاهش می یابد تا بتوان از ان در شرایط مختلفی استفاده نمود. بخش اتصالات مختلف بدنه نیز با استفاده از پرس حرارتی و چسب به وجود امده است که فشار باد داخلی و فشار وارده به بدنه حاصل از قرار گرفتن یک یا دو کودک را به راحتی تحمل میکند. با توجه به این ساختار شما می توانید در فضای باز نیز از این کالا بهره برداری نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول از ساختاری بیضی برخوردار بوده و از انجا که برای بازی کودکان و نوزداران به بازار عرضه شده از طولی بالغ بر 127 سانتی متر و عرضی برابر 61 سانتی متر برخوردار است. ارتفاع 50 سانتی متری این محصول ایمنی کودک را در زمان بازی مهیا خواهد ساخت. البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد ذکر شده از سوی سازنده شامل فضای خارجی قلعه می باشد و قسمت های داخلی آن کمی کوچکتر از اعداد اعلام شده است. در انتهای این بخش لازم به ذکر است که بدنه استخر بدی دارای بدنه ای با ابعاد بسیار کوچک و جمع و جور در بسته بندی خود بوده که منجر به حمل ساده تر محصول در زمانی که باد آن خالی شده باشد است. با توجه به وزن کم 1.8  کیلوگرمی این کالا از هر محصولی در این رده بهتر و در رده بالاتری قرار خواهد گرفت.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی محصول ابتدا فضایی عاری از هرگونه اشیا نوک تیز و فضایی مسطح باتوجه به ابعاد محصول در نظر بگیرد. سپس محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در این فضا پهن نمایید. در ادامه نوبت به باد کردن قسمت های مختلف بدنه آن می رسد، ابتدا قسمت زیرین و پایه قلعه و سپس دیواره ها را با استفاده از تبدیل کوچک موجود در بسته بندی پمپ های باد برقی و یا دستی باد کنید. در انتها نیز عروسک های بادی موجود در قسمت بالایی و یا اسباب بازی های خارجی را باد کرده و پس از آن قلعه آماده استفاده و بازی کودک می باشد. مراحل باد کردن و راه اندازی این محصول در حدود 5 دقیقه زمان برده و پس از آن آماده استفاده می شود. برای مراقبت از محصول از وارد کردن اجسامنوک تیز به بدنه محصول همچنین وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل به ساختار ان جدا خودداری کنید. محصولات بادی فاقد گارانتی بوده اما نمایندگی مرکزی اینتکس برای رفاه حال مصرف کنندگان خدمات پس از فروشی در نظر گرفته تا انها بتوانند در صورت بروز اسیب جدی محصول را برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر این نمایندگی ارسال کنند.

جمع بندی

قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس محصولی جدید و زیبا و مقاوم بوده که با قیمتی مناسب و کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه شده است. این محصول یک محیط امن برای بازی کودکان بوده که از رضایتمندی مشتریان برخوردار گردید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...