قلعه بادی کودک با شمشیر بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی گرد اینتکس از جمله قلعه های بادی برای سرگرمی های آبی و توپی کودکان بوده که از طرح ها و اشکال بادی سرخود جذابی بر روی آن کار شده است تا این محصول را بیش از پیش جذاب نماید. این قلعه بادی در واقع ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از رنگبندی مناسب و شاد در آن استفاده شده است. اما در کنار این محصول دو شمشیر بادی نیز برای سرگرمی بیشتر کودکان قرار داده شده است . این قلعه بادی محصول سال 2013 بوده و از کیفیت مطلوبی بهره می برد، جنس بخش کناری و بالایی از PVC و بخش کف از نوع دو لایه این ماده می باشد. در طراحی این قلعه نیز از رنگ هایی همچون سبز، آبی و قرمز استفاده شده است که فوق العاده شاد بوده و موجب جذب کودکان به بازی می شود.

نوع خانگی
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 7 کیلوگرم
 ظرفیت 84 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو شمشیر بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

 

قلعه بادی کودک با شمشیر بادی

قلعه بادی کودک با شمشیر بادی محصولی شاد و مفرح برای بازی کودکان می باشد که در سال 2013 روانه ی بازراهای جهانی شده است . این محصول توسط برند مطرح اینتکس و با کیفیت فوق العاده ای به بازار عرضه شدکه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات بادی کودک قرار گرفت . جنس رویه این محصول از پی وی سی می باشد که برای مقاومت بیشتر در برابر فشار و ضربه در قسمت کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و این نشان از کیفیت بالای این محصول دارد . ترکیب رنگ این محصول شاد و مفرح می باشد و برای محصولات بادی کودک بسیار جذاب به نظر می رسد که به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کرده و محیط شادی را برای کودک شما فراهم کند .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که به خوبی نیاز های کودک درون آن تعبیه شده است تا کودک برای بازی با این محصول دچار کمبودی نشود . قلعه ی بادی معرفی شده در این پست به صورت گرد می باشد که درو تا دور آن دیواره هایی تعبیه شده است تا از بیرون افتادن کودک در هنگام بازی جلوگیری کند و امنیت آن را نیز برقرار کند . همچنین به همراه این محصول دو شمشیر بازی کودک نیز وجود دارد که شرایط را برای سرگرمی کودک شما به خوبی فراهم می کند . فضای موجود در این قلعه بادی کودک به گونه ای بزرگ می باشد که حتی به طور همزمان می تواند مورد استفاده ی چند کودک قرار بگیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این قعه ی بادی از پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در تست های انجام شده بر روی خود در برابر فشار و ضربه یا همچنین شرایط مختلف آب و هوایی از خود نشان داده است و با خیالی راحت نسبت به کیفیت بالای آن می توانید آن را خریداری کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . برای مقاومت بیشتر محصول در قسمت کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا مقاومت ن محصول را دو چندان کند .

ابعاد و وزن :

ابعاد این محصول متناسب با سن استفاده ی آن طراحی شده است و مشخصات آن به اندازه های ( قطر : 147 سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای بازی و سرگرمی کودکتان فراهم می کند . همچنین وزن این محصول 7 کیلوگرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید توسط ساک حمل محصول آن را به همراه خود داشته باشید و همچنین به علت وزن پایینی که دارد می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید . علاوه بر استفاده در سفر ها این محصول گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در خانه هایی که فضای کمی دارند می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هر چه تمام تر و توسط پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید آن را باد کرده و به استفاده از این محصول بپردازید . کافیست این قلعه بادی را بر روی یک فضای عاری از اجسام تیز و برنده قرار داده و باد را درون آن بدمید تا شکل کلی را به خود بگیرد . در هنگام باد کردن محصول باید آن را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن جدا خودداری نمایید زیرا طول عمر محصول بادی پایین آمده و آسیب پذیر می باشد . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع و آسیب پیر هستند ، در این رابطه نیز فروشگاه اینترنتی اینتکس برای شما عزیزان برچسب تعمییرات را نیز فراهم آورده است که با استفاده از آن می توانید مشکل به وجود آمده را رفع کرده و با خیالی آسوده از روز زیبای خود لذت ببرید .

جمع بندی :

قلعه بادی کودک با شمشیر بادی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که جنس رویه آن از پی وی سی می باشد و برای بالا بردن مقاومت سطح نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه استفاده کرده اند تا خیال خریداران را از کیفیت این محصول بیش از پیش راحت کنند . همچنین از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . قلعه بادی کودک با شمشیر بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...