قلعه بادی جامپینگ حفاظ دار بست وی

bestway 93504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ حفاظ دار بست وی از جدید ترین قلعه های بادی تفریحی برای پرش بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این بدنه دارای کیفیت خوبی بوده که در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت مناسبی خواهد داشت، به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز را فراهم خواهد کرد. این قلعه بادی حالت مربعی شکل داشته و از دیواره های بادی و توری بهره مند می باشد. دیواره این قلعه بادی قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را نیز خواهد داشت. این محصول در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری داشته به گونه ای که به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی و توری
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 قابلیت جدا شدن دیواره ها از بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

قلعه بادی جامپینگ حفاظ دار بست وی

قلعه بادی جامپینگ حفاظ دار بست وی جز زیبا ترین و چشم گیر ترین محصولات کمپانی بست وی بوده که هم اکنون شما می توانید آن را سفارش دهید و برای کودک دلبنتان خریداری بکنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه کردن این نقد و بررسی، تمام نکات مثبت و منفی این محصول را یافته، و ارزش خرید آن را بسنجید. ما سعی داریم تا با این نقد و بررسی به شما در خریدتان کمک کرده و نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری نمایید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که از نام این محصول مشخص است، طراحی این محصول به صورت قلعه بوده و سطح آن به صورتی طراحی شده تا فرزند شما به صورت جامپینگ بر روی آن پرش بکند و از این محصول لذت ببرد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است قرمز، آبی و زرد می باشد که به زیبایی این قلعه بادی اضافه کرده است.

جنس بدنه

قطعا یکی از اصلی ترین دلایل خرید محصولات کودک، جنس و کیفیت آن محصول می باشد به صورتی که محصول بی کیفیت قطعا با تفریح کردن و بازی کودکان پس از مدت زمان کوتاهی فرسوده و یا از کارکرد اصلی می افتند به همین دلیل باید جنس بدنه آن محصول قابل قبول باشد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی و وینیل بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 173 سانتی متر، عرض: 135 سانتی متر، ارتفاع: 175 سانتی متر، تحمل وزن: 70 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 10 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا شما به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض چهار الی شش دقیقه محصول خود را باد و برای استفاده فرزندتان راه اندازی بکنید. در خصوصنگهداری و خدمات پس از فروش آن باید ذکر کرد که وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا به بدنه آن صدمه و یا آسیبی وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی وارد شد شما می توانید در قدم اول این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده تا فرزندتان از آن استفاده بکنند، همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس ایران آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحیول گرفته و با خیالی راحت فرزنندتان را همواره دعوت به یک تفریح مفرح بکنید تا از آن لذت ببرد.

جمع بندی

قلعه بادی جامپینگ حفاظ دار بست وی یک محصول زیبا، جذاب و با کیفیت بوده که از سوی کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول همانند یک قلعه بوده و جنس بدنه آن از پی وی سی و وینیل می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...