قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

bestway 52126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ کودک محصولی شیک با رنگبندی داخلی بسیار زیبا و کودک پسندانه از شرکت بست وی بوده که برای تفریحات سنین زیر 8 سال تولید شده است . محصولی که ساخته شده از جنس PVC مقاوم با روکش تمام طرح چرم بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب بسیار مقاوم خواهد بود . این کالا علاوه بر طراحی قلعه ای خود از نشیمنگاهی پرشی با عنوان قلعه جامپینگ بهره مند بوده که می تواند برای تفریحات پرشی بسیار مناسب باشد . البته گفتنی است که تحمل وزن این کالا در حالت نشسته و جامپینگ با هم متفاوت خواهد بود .

زیرا که در حالت پرش فشار بیشتری به نشیمنگاه وارد خواهد شد. این کالا از دیواره های بادی برخوردار بوده که می تواند در برابر خراج شدن کودکان از حالت پرش مقاوم باشد . این قلعه بادی از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده که می تواند به راحتی در هر مکان حمل شده و استفاده شود . البته همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را راه اندازی کنید .

طراحی و ساخت قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

طراحی و ساخت قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی همانند یک قلعه بادی است که با توجه به استفاده از رنگبندی های متنوع و همچنین طراحی بی نظیری که شرکت بست وی برای تولید قلعه بادی جامپینگ کودک استفاده کرده است ، آن را بسیار زیبا و دوست داشتنی ساخته است . قلعه های بادی بی نظیر بوده و یکی از بهترین وسایل و ابزار های بازی برای کودکان به شمار می رود . در بخش زیرین این محصول یک تشک ضخیم و با خاصیت ارتجاعی قرار داده شده است که می تواند برای پرش و جامپ زدن کودکان بسیار کاربردی باشد .

با توجه به طراحی بی نظیری که این محصولات دارند ، ایمنی را در کنار یک بازی مهیج برای کودکان فراهم کرده است . استفاده از حفاظ های بادی در کناره ها علاوه بر زیبایی که به این قلعه بادی بخشیده است ، می تواند از پرت شدن کودکان به بیرون محافظت کند ، همچنین برخورد با آن نیز مشکلی برای کودک به وجود نمی آورد زیرا بسیار نرم است و آسیبی نخاهد رساند . با استفاده از اجناس بسیار عالی و دوامی که این محصول دارد ، بخش تشک آن می تواند در حالت نشسته تا 110 کیلوگرم را تحمل کند که برای جامپ زدن کودکان بسیار مناسب است .

جنس قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

یکی از دلایل اینکه قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی در برابر تحمل وزن و ضربه مقاوم است ، جنسی است که برای تولید آن استفاده شده است . بست وی برای تولید قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی از موادی به نام پی وی سی استفاده کرده است که ساختار لایه لایه آن و قدرت کشسانی بسیار خوبش موجب شده است تا کف قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی به صورت فنری باشد . pvc یا وینیل ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد . 

با توجه به اینکه نور آفتاب نیز برای آن مشکلی به وجود نمی آورد ، کودکان می توانند از محصول بادی خود در فضاهای باز استفاده کنند ، اما به دلیل اینکه ممکن است گرما زده شوند ، بهتر است که در سایه و یا در خانه از محصول استفاده کنند . این جنس همچنین سازگاری کامل با محیط زیست داشته و همچنین حساسیت هایی را برای پوست ایجاد نمی کند ، مخصوصا برای کودکان که پوست لطیف تری را دارند . بست وی برای مقاوم سازی بهتر قلعه بادی جامپینگ کودک در بخش زیرین آن از چند لایه پی وی سی استفاده کرده است .

راه اندازی قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

راه اندازی و استفاده از قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی بسیار ساده بوده و شما بایستی با استفاده از پمپ بادی که در کنار محصول قرار گرفته است ، آن را باد کنید . برای اینکار پمپ باد دستی در کنار محصول قرار داده شده است که نیازی به برق نداشته و می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید . ولی برای استفاده از قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی در بیرون از خانه و یا در حیاط بهتر است که از یک زیرانداز استفاده کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشود ، با این وجود شما می توانید با نگهدری عالی محصول ، سال های سال کودکان آن را مورد استفاده قرار بدهند .

نوع خانگی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 167.5 سانتی متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم (در حالت نشستن)
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی از نمونه قلعه های بادی است که با توجه به ساختاری که دارد می تواند برای جامپینگ و پریدن کودکان بسیار مناسب باشد ، تشک های جامپینگ شبیه به ترامپولین بوده و می تواند به خوبی خاصیتی فنری را به کودکان بدهد . با توجه به این موضوع و طراحی بسیار زیبایی که قلعه بادی کودک بست وی دارد ، کودکان علاقه بسیار زیادی به استفاده از این محصولات خواهند داشت .

قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی برای سنین زیر 8 سال طراحی شده و می تواند یک وسیله سرگرم کننده و البته پر تحرک برای کودکان باشد تا برای مدتی ام که شده از بازی های رایانه ای و گوشی های موبایل به دور باشند . در این بخش نیز فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی شما را با ویژگی ها و خصوصیات قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی آشنا کند . 

ویژگی های قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

از ویژگی های بسیار خوب قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی می توان به داشتن حفاظ بادی و ایمن در اطراف قلعه بادی جامپینگ اشاره کرد که به خوبی می تواند از پرت شدن کودکان جلوگیری کند و ایمنی بسیار عالی را به آن بخشیده است . از سایر ویژگی ها و خصوصیات قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی می توان به حجم کم بسته بندی و وزن سبک آن اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا محصول را در سفر به همراه داشته باشید و یا پس از استفاده ، محصول را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کنید ، به طوریکه هیچ فضای زیادی اشغال نشود .

این محصول تولید شده توسط برند بسیار معروف اینتکس می باشد . قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی مناسب برای سنین زیر 8 سال بوده و تا 110 کیلوگرم را می تواند در حالت نشسته تحمل کند ، اما برای جامپ کردن و پریدن تنها می تواند وزن کودکان را تحمل کند . از ویژگی های دیگری که می توان در رابطه با این محصول گفت ، داشتن پمپ باد می باشد که می توانید با استفاده از آن و در کمترین زمان محصول را نصب و راه اندازی کنید . ضد آب بودن بدنه و انعطاف پذیری بسیار خوب بدنه از سایر ویژگی ها و خصوصیات این قلعه بادی دوست داشتنی می باشد . 

مراقبت و نگهداری قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

یک قلعه بادی ممکن است به دلیل ساختار متفاوت و بادی خود ، در صورت برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، چرا که دیواره های آن ضعیف بوده و دارای لایه های نازکی است که با برخورد یک شی نوک تیز و برنده به راحتی آسیب وارد خواهد شد . به همین منظور توصیه می شود که با رعایت نکاتی از بروز این مشکل ها جلوگیری شود . با توجه به اینکه قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی یک تشک جامپینگ نیز می باشد ، توصیه می شود که حتما از زیرانداز استفاده کنید ، زیرا با پریدن کودکان فشار زیادی به کف و دیواره های تشک بادی وارد می شود .

به همین دلیل توصیه می شود در خانه نیز از زیرانداز استفاده شود ، و البته اگر از قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی قصد استفاده در بیرون از خانه را دارید ، حتما نیاز است که قبل از راه اندازی آن زمین را جارو کشیده و حتی از زیرانداز های ضخیم تری استفاده کنید . کودکان سعی داشته باشند که در هنگام بازی و پریدن از پوشیدن کفش اجتناب کرده و پا برهنه بازی کنند و همچنین لباس های نرم بپوشند . 

تعمیرات قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی

در بخش مراقبت و نگهداری توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری از قلعه بادی جامپینگ کودک بست وی ارائه شد که بعضا ممکن است با وجود مراقبت ، باز هم به صورت سهوی قلعه بادی جامپینگ دچار آسیب شود ، در این موارد جای نگرانی نبوده و شما می توانید آنها را تعمیر کنید ، زیرا امکان تعمیرات محصولات بادی همچون قلعه بادی کودک نیز وجود داشته و شما می توانید از برچسب های تعمیراتی برای تعمیر کردن بدنه محصول استفاده کنید که این برچسب ها در کنار محصول وجود دارد که می توانید حتی آن را از فروشگاه تهران اینتکس نیز خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...