قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی

کد محصول bestway 91075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
999,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار از سری محصولات کودک برند بست وی می باشد . این محصول از محصولات تولیدی برای بازی و سرگرمی می باشد که برند بست وی آن را در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی کرده است . این محصول مناسب برای سنین 3 الی 6 سال می باشد . جنس این قلعه ی بادی وینیل دو لایه می باشد که با ضخامت لایه ی 0.32 میلی متری کیفیت بسیار بالایی را در میان محصولات بادی کودک دارد . طراحی این محصول به گونه ای است که کودک می تواند با استفاده از دستگیره های طراحی شده تعادل خود را در حالت جامپینگ حفظ کند . حداکثر وزن قابل تحمل بر روی این محصول 55 کیلوگرم می باشد که در میان تشک های جامپینگ بادی حداکثر وزن قابل تحمل مطلوبی را دارد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . این محصول در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند بست وی در ایران نیز می باشد وجود دارد که می توانید پس از بررسی و مشاهده ی محصولات آن را خریداری کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع خانگی
 قطر 137 سانتی متر
 عرض  --
 ارتفاع 119 سانتی متر
 تحمل وزن 55 کیلوگرم (در حالت نشستن)
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل رنگی
 جنس کف  وینیل دو لایه بادی
 پمپ --
نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 4.4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی از نمونه قلعه های بادی دوست داشتنی با ابعاد متوسط است که می تواند محلی برای بازی و تفریحات کودکان سنین پایین باشد . قلعه های بادی جامپینگ یکی از محبوب ترین محصولات بادی طراحی شده و موجود در بازار است که با توجه به ویژگی های ساختاری خود می تواند مناسب برای جامپ زدن و پریدن کودکان باشد . 

قلعه های بادی می توانند توسط نوزادان و کودکان سنین پایین به عنوان یک گهواره نیز عمل کند تا زمانی که والدین کاری دارند ، بتوانند کودک خود را در درون قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی قرار داده و به کار های خود برسند . با توجه به ساختار بادی که قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی دارد ، ایمنی آن بسیار بالا بوده و در هنگام بازی و تفریح ، آسیبی به کودک وارد نمی کند .

ساختار و طراحی قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی

ساختار و طراحی قلعه بادی کودک طرح دار بست وی به صورت استوانه ای بوده که بخش کف آن را تشک تشکیل داده است ، ضخامت بالای این تشک و البته ساختار لایه لایه آن استحکام آن را افزایش داده و با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالا و خاصیت فنری خود می توانند برای پریدن کودکان و جامپ زدن مناسب باشد . استفاده از رنگبندی های متنوع و شاد می تواند این محصول را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند .

این ساختار بسیار خوب با مقاومت عالی که دارد می تواند در حدود 50 کیلوگرم را در حالت نشسته تحمل کند که برای جامپ زدن باید وزن کودکان بسیار پایین تر از آن باشد ؛ زیرا با پریدن فشار زیادی به صورت ناگهانی به قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی وارد می شود . دیواره های بادی این محصول نیز می تواند به عنوان یک محافظ عمل کند تا کودک در هنگام پریدن و بازی کردن به بیرون از قلعه بادی پرت نشود .

جنس قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی

قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی نیازمند این است که دارای بدنه مقاوم و با دوام باشد زیرا بایستی به خوبی در برابر وزن و فشار وارده مقاوم باشد ، به همین جهت شرکت بست وی برای ساخت بخش های مختلف قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار از pvc استفاده کرده است . پی وی سی انعطاف پذیر بوده و این خصوصیت باعث شده است تا برای تولید این قلعه بادی جامپینگ بسیار مناسب باشد . 

این جنس ضدآب است به همین دلیل نیز در صورت خیس شدن محصول هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود اما بهتر است که قبل از جمع کردن محصول آن را خشک کنید . بخش تشک و کف این محصول از ساختار دولایه برخوردار است زیرا طراحی دو لایه ضخامت خوبی را به قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی بخشیده است و از آسیب دیدن آن جلوگیری خواهد کرد .

نحوه راه اندازی قلعه بادی کودک جامپینگ کودک طرح دار بست وی

توجه داشته باشید که در کنار قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی پمپ باد دستی به صورت مجزا قرار داده شده است که کار شما را برای راه اندازی بسیار ساده تر کرده است . برای اینکار محصول را از جعبه خود خارج کرده و در یک محل تمیز به خصوص اگر در بیرون از خانه استفاده می کنید ، قرار دهید ، سپس نازل پمپ باد را با در نظر داشتن نوع دریچه باد قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی ، عوض کرده و محصول را راه اندازی کنید . 

پمپ های باد دستی بهترین گزینه برای راه اندازی قلعه بادی جامپینگ کودک طرح دار بست وی هستند ، چرا که طراحی دستی داشته و نیازی به برق ندارد به همین دلیل در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید . نکته دیگر نیز این موضوع است که پمپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...