قلعه بادی طرح قطار کودک

bestway 93503

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی طرح قطار کودک یکی از جدید ترین و بهترین قلعه های بادی تولید شده توسط بست وی تا به امروز می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی بهره مند است. این قلعه از لایه های وینیل بسیار ضخیمی ساخته شده است. بخش اصلی بدنه این قلعه از رنگ آبی، قرمز و زرد ساخته شده است و قسمت جلویی آن از یک دیواره گرد شفاف ساخته شده است نوعی درب مخفی بوده و می توان آن را باز کرده و برای عبور کودکان از آن بهره برد. در قسمت بالای این درب نیز یک بوق زرد رنگ قرار داده شده که حس خوبی را به کودک منتقل می کند. از سایر ویژگی های این قلعه می توان به تعداد 25 عدد توپ استاندارد بدون پلیسه بست وی اشاره کرد ابزار تفریحی مناسبی برای بازی دسته جمعی و یا تکی کودکان است.

نوعخانگی ، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 132 سانتي متر
عرض 94 سانتي متر
ارتفاع کلی 89  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار باربی
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 3.1 کیلوگرم
 داراي 25 توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

قلعه بادی طرح قطار کودک

قلعه بادی طرح قطار کودک از سری محصولات زیبا و جذاب کودک می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از طرفداران قلعه های بادی قرار گرفته است . این محصول به شکل قطار می باشد که دارای ترکیب رنگی زیبایی می باشد و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . جنس این محصول از پی وی سی  دو لایه می باشد که بسیار کیفیت بالایی را در تست های انجام شده بر رویش از خود نشان داده است که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد  . در قسمت نشیمنگاه این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا خیال مصرف کننده را از بابت کیفیت این محصول بیش از پیش راحت کند . به همراه این قطار زیبا و جذاب 25 عدد توپ بازی کوودکان نیز وجود دارد که شرایط بسیار مناسبی را برای بازی کودک شما به همراه می آورد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

سعی شده است تا در طراحی این محصول خلقیات کودکان نیز مورد توجه بسیار قرار بگیرد و تا حد ممکن به گونه ای باشد که توجه کودک را به خود جلب کرده و روز خوبی را برای کودک مهیا کند . در طراحی این قطار بادی از رنگبندی زرد ، آبی و قرمز استفاده شده است که ترکیب رنگی جذابی را به وجود آورده است . همچنین در این قطار بادی از سایه بان نیز استفاده شده است و از تابش نور آفتاب به بدن کودک شما جلوگیری می کند از این رو قلعه ی بادی طرح قطار می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در حیات منزل و یا سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . در قسمت جلویی این محصول که در آن از پی وی سی شفاف استفاده شده است به نوعی درب مخفی تعبیه شده است که می توانید آن را باز کرده و کودکان را سوار و یا پیاده کنید .

جنس بدنه :

جنس این محصول از پی وی سی دو لایه می باشد که جنس رایج استفاده شده در محصولات بادی نیز است و دلیل این استفاده متداول در محصولات بادی کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد که بسیار مورد توجه سازنذگان محصولات بادی قرار گرفته است . در بخشی از قسمت های این محصول از پی وی سی شفاف و در بخش های دیگر از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که بر زیبایی های این محصوول افزوده است .

ابعاد و وزن :

ابعاد این قطار بادی در اندازه های استاندارد با تناسب های جهانی و مناسب برای رده ی سنی کودکان می باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی کودک شما فراهم می کند . وزن این محصول به همراه بسته بندی 3.1 کیلوگرم می باشد که حمل و نقل آن را بسیار ساده کرده است و بدون نگرانی در حمل و نقل می توانید از این محصول در سفرها و یا منزل خود استفاده کنید .

راه اندازی و نگهداری از محصول :

راه اندازی این محصول بسیار راحت و توسط ابتدایی ترین پمپ های بادی دستی و اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید توسط این پمپ ها به باد کردن این محصوول بپردازید . در باد کردن این محصول دقت داشته باشید که محصول را بر روی سطح صاف و بدون اجسام تیز قرار داده  و باد را به درون آن بدمید . فقط در باد کردن محصولات بادی از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن این محصولات جدی خودداری کنید زیرا فشار زیادی را به محصولات وارد می کند و طول عمر آن ها را کاهش می دهد .

جمع بندی :

قلعه بادی کودک طرح قطار دارای 25 عدد توپ بازی کودک به همراه خود می باشد که شرایط را برای لذت بخش کردن روز کودکتان به خوبی فراهم می کند . جنس  این محصول از پی وی سی دو لایه می باشد که با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد و می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضووری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...