قلعه بادی مربع زرد بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ یکی از محصولات مهیج شرکت بست وی میباشد که در دسته کالا های مناسب کودکان قرار گرفته. این قلعه جذاب میتواند لحظات شادی را برای کودکان شما فراهم کند. این محصول مناسب برای دختران و پسران سنین 3 تا 6 سال است که در هر محیطی میتوان از آن استفاده کرد . حمل و نصب آن آسان بوده ومی توان به راحتی با پمپ باد، آن را باد کرده و کودکان خود را شاد کنید. این محصول دارای دو لایه رنگی زرد و آبی می باشد که رنگ شادی از نظر رده سنی کودکان است. جنس این محصول از نوع PVC می باشد که مقاومت مناسبی دارد. لبه های آن بلند طراحی شده که ایمنی و محافظت لازم برای کودکان شما را فراهم کند به گونه ای که این محصول به خاطر طراحی منحصر به فرد خود هیچ گونه خطری برای کودکان دلبند شما ندارد. وزن این محصول نیز 10 کیلو گرم بوده که باعث می شود حمل و جابجایی آن ساده باشد و در میان کالا های پرتابل قرار بگیرد. هم اکنون میتوانید این محصول مهیج را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی مربع زرد بست وی

قلعه بادی کودک بست وی از محصولات زیبا و جذاب تولیدی در سال جاری می باشد که می تواند ساعات خوش و پر هیجانی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد . قلعه جامپینگ کودک مناسب برای رده ی سنی 3 تا 6 سال می باشد که دارای رنگبندی زیبایی است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . قلعه ی جامپینگ معرفی شده در این بخش دارای ترکیب رنگی آبی و زرد می باشد و دور آن از محافظ هایی برای تامین امنیت بیشتر کودک استفاده شده است تا کودک با خیال راحت بتواند به استفاده از این محصول بپردازد . جنس آن از پی وی سی می باشد که از ضخامت بالایی برخوردار است به خوبی می تواند فشار و ضربه را کنترل و تحمل کند و بدون مشکل به استفاده از آن بپردازید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول کاملا استاندارد بوده و تمامی بخش های این محصول با توجه به استانداردهای جهانی طراحی و تنظیم شده است . ارتفاع این قلعه ی جامپینگ 135 سانتی متر می باشد که بیشتر ارتفاع آن را محافظ دور قلعه تشکیل می دهد . در میان دیواره های آن شیارهای نسبتا بزرگی نیز وجود دارد که کودک می تواند از آن قسمت وارد قلعه شده و به بازی خود بپردازد و روز خوبی را سپری کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی دو لایه می باشد که از جنس های مرسوم در میان محصولات بادی بوده و علت استفاده از آن انعطاف و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . ضخامت لایه های استفاده شده در در قلعه های جامپینگ بسیار بیشتر از سایر محصولات بادی بوده به همین دلیل مقاومت و کیفیت بالاتری را با توجه به جامپینگ هایی که بر روی آن ها انجام می شود از خود نشان می دهند .  در بخش زیرین این قلعه ی جامپینگ از  پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش بیشتر کند . 

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این قلعه ی بادی متناسب با استاندارد  های جهانی می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد . ابعاد قلعه بادی مربع زرد بست وی به مشخصات ( طول : 175 سانتی متر ، عرض : 173 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای شما به ارمغان می آورد . وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد 10 کیلوگرم می باشد که آن را به یک محصول قابل حمل تبدیل کرده است و می توانید از آن در سفرهای خود استفاده کرده و نهایت لذت را برای کودکان خود فراهم کنید . به همراه این محصول بسته بندی قابل حمل نیز برای شما ارسال می شود که به راحتی می توانید توسط  آن این قلعه ی بادی را حمل کرده و به همراه خود داشته باشید .

راه اندازی و نگهداری محصول :

راه اندازی این محصول به راحتی آب خوردن و توسط تمامی پمپ های بادی دستی و اتوماتیک قابل باد شدن می باشد که از این بابت خیال شما را راحت کرده است و بدون دغدغه می توانید تجربه ی جامپینگ را در سفر برای کودک خود به ارمغان بیاورید . نگهداری از محصولات بادی شامل یک سری قواعد و قوانین می باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم ، در وحله ی اول باید از برخورد هرگونه اجسام تیز و برنده به این محصولات جلوگیری کنید زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند . در مرحله ی بعدی از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن محصول جدا خودداری کنید و آن را طبق استاندارد های موجود بر روی توضیحات محصول باد کنید زیرا کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول طول عمر آن را کاهش می دهد و قدرت جامپینگ آن را به شدت پایین می آورد . 

جمع بندی :

قلعه بادی مربع زرد بست وی از جمله محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و توجه بسیاری از هواداران محصولات جامپینگ را به خود جلب کرده است . این محصول را با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد می توانید خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...