قلعه بادی هلیکوپتر کودک

کد محصول bestway 93502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی هلیکوپتر کودک از تولیدات شرکت بست وی می باشد که به صورت خلاقانه ای طراحی شده است. بخش اصلی بدنه فانتزی و بسیار شکیل بوده و می توان آن را در شرایط مختلفی اعم از منزل، مسافرت و یا در ویلا استفاده کرد. بخش بالایی و پشتی آن دارای یک پره قابل چرخش می باشد که به صورت خلاقانه ای در جای خود قرار گرفته است و به صورت جداگانه باد می شود. بدنه نیز از رنگ های آبی و قرمز ساخته شده است و از دو طرف آن دو ورودی بیضی شکل وجود دارد، برای روشن تر شدن داخل قلعه نیز قسمت جلویی از وینیل شفاف بهره می برد. و بر روی بدنه نیز استیکر های کارتونی جذابی چاپ شده است. علاوه بر ویژگی های فوق این محصول دارای 25 عدد توپ بدون پلیسه رنگارنگ تولید شده توسط بست وی می باشد که می تواند کودک را سرگرم کند.

 نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 137 سانتي متر
عرض 112 سانتي متر
ارتفاع کلی 97 سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار باربی
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 3.3 کیلوگرم
 داراي 25 توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
رده سنی: 2+
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

تولید و ساخت قلعه بادی هلیکوپتر کودک توسط شرکت بست وی صورت گرفته است که محصول را با ساختار بادی تولید کرده است تا کودکان بتوانند در هر زمان که نیاز به بازی دارند ، قلعه بادی هلیکوپتر کودک خود را باد کرده و از آن استفاده کنند . همانطور که از نام این محصول بادی مشخص است ، ساختار آن شبیه به یک هلی کوپتر زیبا و دوست داشتنی است که با توجه به طرح و رنگی که برای ساخت آن استفاده شده است ، برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود . 

این محصول شامل یک تشک در بخش کف خود است که دیواره های آن در واقع اتاقک هلیکوپتر است که از کناره ها دو پنجره داشته و همچنین از بخش روبرو یک پنجره تلقی نیز برای مشاهده روبرو قرار داده شده است که کودک می تواند به راحتی به درون هلیکوپتر برود . از ویژگی های منحصر به فرد این محصول بادی می توان به طراحی دو پره در سقف و دم هلیکوپتر اشاره کرد که زیبایی و جذابیت خاصی را به محصول بخشیده است .

با توجه به اینکه فضای کافی در داخل این محصول به عنوان استخر وجود دارد و محصول دارای بدنه ضد آب است ، می توانید از آن به عنوان استخر بادی نیز استفاده کنید . در کنار این محصول بادی ، تعداد 25 عدد توپ رنگی نیز وجود دارد که می توانید با ریختن آن ها در داخل قلعه بادی بازی های آن ها را دلچسب تر کنید . شما می توانید توپ های رنگی بیشتری را تهیه کرده و داخل قلعه را با توپ کنید تا حتی این محصول را به یک استخر توپ تبدیل کنید .

ویژگی های قلعه بادی هلیکوپتر کودک

از ویژگی های بسیار خوب قلعه بادی هلیکوپتر کودک می توان به استفاده از آن به عنوان دو محصول یعنی تشک جامپینگ یا خانه بازی و البته استخر اشاره کرد که در این راستا در بخش قبلی توضیحاتی خدمت شما ارائه گردید . از سایر ویژگی هایی که قلعه بادی هلیکوپتر کودک دارد می توان به ساختار بادی آن ها اشاره کرد که سبب شده است تا بتوانید قلعه بادی هلیکوپتر کودک را در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کنید ، با توجه به وزن بسیار سبکی که قلعه بادی هلیکوپتر کودک دارد ، به سادگی می توانید از محصول در سفر ها نیز استفاده کنید . 

با وجود جنسی که بست وی برای تولید این محصول بادی استفاده کرده است ، شما می توانید از آن در فضای باز مانند حیاط نیز استفاده کنید . اگر کودک شما وزن سبکی دارد شما می توانید با نظارت خود و کنترل بازی آن ها ، از قلعه بادی هلیکوپتر کودک به عنوان یک شناور بر روی آب استفاده کنید . بدین ترتیب می بینم که این قلعه بادی دارای ویژگی های بسیار زیادی است .

جنس استفاده شده در تولید قلعه بادی هلیکوپتر کودک

برای ساخت و تولید بخش های مختلف قلعه بادی هلیکوپتر کودک از pvc استفاده شده است ، پی وی سی ها اجناسی پلاستیکی هستند که تفاوت آن با سایر پلاستیک ها ، انعطاف پذیری بسیار عالی تر و البته طبیعی بودن مواد اولیه می باشد که سبب آن شده است تا حساسیت های پوستی برای کودکان ایجاد نشود .

پی وی سی جنسی است که کاملا ضد آب می باشد به همین منظور نیز می توانید داخل آن را حتی با آب پر کنید تا کودک شما یک استخر ایده آل را برای بازی داشته باشد . پی وی سی را با نام وینیل نیز می شناسند که البته هر دو آن ها یک جنس بوده و اغلب شرکت های تولید کننده محصولات بادی از این جنس استفاده می کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...