قلعه بادی کودک اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک اینتایم یکی دیگر از قلعه بادی های جدید و بسیار زیبای این کمپانی به شمار می رود. این محصول به دلیل طراحی منحصر به فردش دارای طرفداران زیادی می باشد. طراحی این کالا به شکل خود قلعه میباشد. جنس این محصول از وینیل است که دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد که مناسب استفاده برای بازی کودکان است. کفی این محصول به صورت مواج طراحی شده و بسیار نرم است تا هنگامی که کودکان شما مشغول بازی هستند دچار مشکل نشوند و یا حتی هنگامی که درون آن خوابشان برد به دلیل مواج بودن سطح کفی آن، بدنشان عرق نکند. در جلوی این قلعه یک تشک کوچک وجود دارد تا هنگامی که کودکان می خواهند به داخل قلعه بروند یا از آن بیرون بیایند ارتفاع زیادی تا زمین نداشته باشند و از زمین خوردن آنها و از پیش آمد مشکل جلو گیری کند. این محصول دارای چند توپ بادی نیز می باشد تا فرزندان شما بتوانند در قلعه به بازی کردن بپردازند. وزن این محصول 7 کیلوگرم می باشد و به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید از این قلعه بادی در منزل و یا مهد کودک ها استفاده کنید. برای خرید این محصول لطفا با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید.

نوع خانگی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتایم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه مواج
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی هادارای بدنه مقاوم
دارای کفی با سطح مواج
دارای چند عدد توپ بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی کودک اینتایم یکی دیگر از محصولات بادی کودک این کمپانی می باشد که به علت طراحی زیبا و بسیار با کیفیتی که دارد به شدت مورد توجه کودکان نیز قرار گرفته است . این محصول از جنس پی وی سی فشرده و مقاوم می باشد که در کف آن از رویه مواج استفاده شده است تا در هنگام بازی اگر کودک بر روی زمین افتاد دچار مشکلی نشود و در مورد دیگر اگر کودک خسته از بازی به خواب رفت بدنش عرق نکند . همچنین در کف قلعه بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا کیفیت این قلعه را در برابر فشار های بیشتر از حد معمول و یا ضربه بالاتر ببرد . این محصول کاملا به شکل قلعه طراحی شده است  که ظاهر آن را نسبت به سایر قلعه های بادی کودک متفاوت کرده است و دلیل اصلی این محبوبیت می تواند همین گزینه نیز باشد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول بسیار مهندسی شده و زیبا می باشد و تمامی تلاش بر آن بوده تا شکل واقعی قلعه نیز برای این محصول طراحی شود . در بخش جلویی آن یک در نسبتا بزرگ وجود دارد که کودک می تواند از طریق آن وارد قلعه شده و از پنجره های تعبیه شده در سمت دیگر محصول بیرون را تماشا کند . همچنین در جلوی در ورودی آن یک سطح بادی قرار گرفته است که کودک می تواند در بیرون از قلعه به جلوی قلعه نشسته و به بازی بپردازد .

جنس بدنه :

جنس بدنه قلعه بادی از پی وی سی فشرده و مقاوم می باشد که بهترین جنس در برابر ضربه و تحمل فشار می باشد و این جنس استفاده شده حاکی از کیفیت مثال زدنی این قلعه ی بادی دارد . جنس کف این محصول از پی وی سی مواج می باشد که مهمترین خصوصیت این محصول ضدتعریق بودن آن است و باعث می شود کودک شما به هنگام اینکه خوابش برد دچار تعریق نشود و گردش هوای مناسب را در بین بدن کودک و سطح تشک به خوبی به جریان در می آورد .

ابعاد و وزن محصول :

ابعاد این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و راحی مهندسی شده ای را دارد . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که اگر توجه کنید ارتفاع بسیار مناسبی برای محصولات بادی کودک دارد و به خوبی کودک می تواند درون این قلعه بایستد و به بازی بپردازد . وزن این قلعه بادی کودک 7 کیلو گرم می باشد که به علت ظرات و طراحی پر حجم آن این وزن تقربا مناسب به حساب می آید .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این قلعه بادی کودک توسط پمپ های اتوماتیک و یا دستی امکان پذیر می باشد و فقط کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید تا قابل استفاده شود . این محصول توسط پمپ های باد 220 ولت در ظرف کمتر از 3 دقیقه قابل باد شدن می باشد و به راحتی قابل استفاده است . قلعه بادی کودک اینتایم مناسب برای استفاده در خانه و یا حیاط می باشد و می توانید با هدیه دادن این محصول به کودکتان روزی لذت بخش را برای او به ارمغان بیاورید .فقط در استفاده از این محصول باید هر گونه اجسام تیز را از آن به دور نگه دارید زیرا محصولات بادی کاملا بی دفاع در برابر اجسام تیز هستند .

جمع بندی :

قلعه بادی کودک اینتایم محصولی بسیار با کیفیت و مناسب برای کودکان می باشد که طراحی آن دقیقا همانند یک محصول بادی می باشد . جنس آب از پی وی سی فشرده و مقاوم می باشد که بهترین جنس برای استفاده در محصولات بادیاست و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . قلعه بادی کودک اینتایم با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...