قلعه بادی کودک با سرسره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک با سرسره از محصولات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای ابعاد بزرگی می باشد و مناسب برای استفاده در شهر بازی ها و همچنین مجموعه های تفریحی می باشد که می توانید برای تفریح کودکان از آن استفاده کنید . بدنه این محصول از پی وی سی چند لایه تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . کف این محصول نیز به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و نگران بروز مشکل برای آن نباشید . رنگ های شاد استفاده شده در این محصول نیز مناسب برای استفاده کودکان می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

نوع خانگی
 طول 670 سانتی متر
 عرض 710 سانتی متر
 ارتفاع 240 سانتی متر
 تحمل وزن 700 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC چند لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 70 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای بدنه مقاوم
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی کودک با سرسره

قلعه بادی کودک با سرسره یکی دیگر از قلعه بادی با طراحی بدنه فانتزی و زیبا برای استفاده دختران بوده که توسط نمایندگی رسمی محصولات بادی به بازار عرضه شده است. این محصول زیبا کاملا استاندارد بوده و ابعادی بزرگ برای استفاده در داخل مهدکودک ها دارد. قلعه بادی کودک یاد شده ساختاری پرتابل داشته و از امکان راه اندازی در فضای باز برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و انتخاب و خرید قلعه بادی کودک برای فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری قلعه بادی کودک

پارامتر اصلی و مهم در بازه خرید و در زمان انتخاب و یا تولید هر محصول توجه بسیار ویژه به طراحی ظاهری محصول می باشد. زیرا مخاطب در نگاه اول جذب ظاهر محصول شده سپس به موارد دیگر توجه خواهد داشت. بر همین اساس قلعه بادی کودک با سرسره به دلیل ظاهری با طراحی کاملا نوآورانه و استاندارد و با توجه به روحیات کودکانه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که دیواره های بادی دارد. در واقع این قلعه بادی یک تشک جامپینگ با حفاظ بادی برای کودکان به حساب می آید. سطح این تشک جامپینگ کاملا مواج بوده که با ایجاد امکان گردش آزادانه هوا بین بدن فرد و این رویه از تعریق بدن کودکان جلوگیری خواهد کرد. ظاهر این محصول مانند یک قلعه طراحی شده و رنگی صورتی و دخترانه دارد. در بخش ابتدای محصول یک درب برای رفت و آمد کودکان تعبیه شده است. در بخش داخل محصول یک نردبان بادی وجود داشته که برای استفاده از سرسره بادی سرخود محصول می باشد. ابعاد بزرگ محصول موجب شده تا برای استفاده در مهدکودک و شهربازی ها توصیه شود.

کیفیت و جنس بدنه قلعه بادی کودک

تولید کننده اصلی برای ارائه محصولی با طول عمر بسیار بالا جنس رویه این قلعه بادی کودک را از پی وی سی طرح چرم تولید کرده است. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی می باشد. کف محصول به دلیل ارتباط با سطح زمین و ایجاد استحکاک و همچنین تحمل تمامی وزن و فشار وارده به محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل از نوع پی وی سی چند لایه بادی تولید شده است. این نوع جنس بدنه کیفیت و دوام بادی داشته و شما می توانید با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی و یا تابش نور خورشید هیچ گونه آسیبی برای بدنه محصول ایجاد نکرده و موجب افت کیفیت نخواهد شد.

ابعاد و وزن قلعه بادی کودک

ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل این قلعه بادی کودک از طولی برابر 670 سانتی متر با عرضی معادل 710 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع محصول به صورت تمام قد 240 سانتی متر بوده اما کف محصول فقط 40 سانتی متر با سطح زمین فاصله دارد. وزن بدنه محصول 70 کیلوگرم بوده که با توجه به بسته بندی استاندارد آن امکان حمل با خودروی شخصی نیز وجود دارد. البته این وزن قادر بوده تا 700 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و روش های مراقبت از قلعه بادی کودک

این قلعه بادی کودک فاقد پمپ بوده پس برای راه اندازی آن نیاز به تهیه یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی وجود دارد. ابتدا محصول را از بسته بندی خارج کرده و سپس در یک محیط کاملا صاف به طور کامل باز کنید. سپس با استفاده زا آن پمپ باد مخصوص و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به ره اندازی محصول کنید.

برای حفظ طول عمر محصول توصیه می کنیم اگر آن را در فضای باز راه اندازی کرده اید، در زمان بارندگی قلعه بادی را کاملا جمع اوری کنید. همچنین از فرو کردن اسجام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. در نهایت هرگز وزنی بیش از 700 کیلوگرم را بر روی بدنه این قلعه بادی کودک قرار ندهید.

خرید قلعه بادی کودک

این قلعه بادی کودک برای خرید هموطنان در حال حاضر در نمایندگی مرکزی اینتکس وجود می باشد. برای خرید محصول می توانید به این نمایندگی اصلی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت تهران اینتکس استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...