قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی گرد اینتکس با حفاظ بادی یکی دیگر از جدیدترین قلعه های بادی این شرکت بوده که ارگونومی ساختی مشابه گهواره های بادی را نیز دارد . این کالا در واقع ساخته شده از جنس PVC دو لایه با رو کش طرح چرم بوده و از دیواره ای شفاف با طرح های داخلی رنگی بهره می برد . علاوه بر این داشتن اسباب بازی های بادی سرخود در این محصول نیز می تواند سرگرم کننده ای جذاب برای فرزندان شما باشد . این محصول از کف بادی نیز برخوردار بوده که راحتی بی وصفی را برای کودکان و خردسالان به ارمغان خواهد آورد. در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی این قلعه بادی کودک توضیحاتی ارائه شده است که می توانید با مطالعه این بخش به صورت کامل نسبت به ساختار این محصول ، جنس بدنه آن ، نحوه راه اندازی و استفاده از قلعه بادی ، توصیه های مراقبت و نگهداری و تعمیرات آن ، مطلع شوید .

 نوع گرد
 قطر 138 سانتي متر
 ارتفاع 110 سانتي متر
 ظرفیتدو نفر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دیواره طرح دار شفاف
 دارای اسباب بازی بادی سرخود
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک از ابزار های بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان و خردسالان می باشد که به واسطه ساختار بادی که دارد ، می تواند سطحی بسیار نرم و ایمن را برای آن ها به همراه داشته باشد تا در صورت افتادن یا برخود کودکان با اطراف ، صدمه ای به آن ها وارد نشود . قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک در واقع یک تشک جامپینگ نیز به شمار می آید که کودک می تواند بر روی آن بپرد و بازی کند . در ادامه بیشتر شما را با این محصول کاربردی و دوست داشتنی آشنا خواهیم کرد . 


ساخت و طراحی قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک

ساخت و طراحی قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک در واقع تشکیل شده از یک تشک در بخش زیرین می باشد که ارتفاع خوبی داشته و قطری 138 سانتی متری دارد ، از این رو می تواند گفت که فضای خوبی را در اختیار کودکان قرار خواهد داد . این تشک به دلیل ساختار انعطاف پذیر و فنری که دارد می تواند به کودک اجازه دهد تا بیشتر و راحت تر به هوا بپرد که این موضوع برای آن ها جذاب خواهد بود و موجب تحرک آن ها نیز خواهد شد .

لذا بدین ترتیب کودکان می توانند علاوه بر اینکه یک فضای ایده آل برای بازی کردن با ستاره های آویزان از قلعه بادی داشته باشند ، می توانند تحرک داشته باشند . تمامی بخش های این محصول به رنگ بنفش بوده و دیواره های آن به صورت شفاف طراحی گردیده است که لایه های رنگی در میان دیواره شفاف ، جذابیت آن را دوچندان کرده است . این دیواره در واقع حفاظ خوبی برای کودکان در برابر بیرون افتادن می باشد .

جنس بدنه قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک

شرکت اینتکس برای تولید بخش های مختلف این محصول از جمله دیواره ها ، کف ، میله ها و ... محصول از جنسی به نام pvc استفاده کرده است که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، زیرا با دوام بوده و در عین حال که نازک است ، به خوبی می تواند آسیب پذیری بسیار کمی داشته باشد ، همچنین این جنس ضدآب است و بسیار انعطاف پذیر می باشد . برای ساخت بخش تشک آن نیز از لایه های ضخیم چند لایه پی وی سی استفاده شده است که به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . 

راه اندازی و استفاده از قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک

راه اندازی قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک بسیار ساده بوده و می توانید از طریق دریچه های بادی که در بخش های مختلف بدنه قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک قرار داده شده است ، نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنید . توجه داشته باشید که پس از راه اندازی حتما دریچه باد را ببندید . ستاره های معلق و بخش کف یا دیواره به صورت مجزا راه اندازی می شوند و به همین دلیل دریچه های باد مجزا بر روی آن بخش ها قرار گرفته است .

مراقبت و نگهداری قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک

مراقبت و نگهداری از قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک بسیار مسئله مهمی است ، زیرا این محصولات بادی هستند و نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح از سوی شما می باشند ، بنابراین بایستی توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه می تواند به محصول آسیب وارد کند ،بنابراین کودک شما از این اتفاق ها آگاه نبوده و شما والدین بایستی محل مناسبی برای راه اندازی قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک در نظر بگیرید .

پنچرگیری قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک

در صورتی که محصول بادی یعنی قلعه بادی گرد حفاظ دار کودک نگران باشید ، اگر آسیب دیدگی شما کوچک باشد شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به بهترین شکل و ساده ترین روش محصول بادی خود را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . این برچسب ها در کنار محصول موجود است ، ولی شما می توانید تعداد بیشتری از بسته های تعمیراتی را به صورت مجزا از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...