قلعه بازی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک محصولی با کیفیت و با اندازه ی بزرگ مخصوص کودکان شما می باشد که به راحتی می توانند از آن استفاده کرده و سرگرم شوند . این قلعه بادی دارای سرسره بوده که کودکان شما می توانند با خیال آسوده از آن اسفاده کنند . اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. قلعه بازی کودک نمونه باکیفیت از این گروه محصولات برای تفریحات مهیج کودکان بالاتر از 2 سال بوده که توسط برند اصل روانه بازار شده است. این محصول در واقع یک مجموعه بادی کامل با امکانات بالا بوده که می تواند با ایمن بوده کودکان را برای ساعت طولانی به بازی مشغول نگه دارد. این محصول طراحی بدنه زیبا و طول عمر بسیار بالایی نیز داشته که از دلایل پرفروش بودن آن به حساب می آید. در این قسمت می خواهیم با تحلیل کامل این محصول برای شما به معرفی مناسبی از آن دست یابیم. پس می توانید برای انتخاب و خرید قلعه بادی برای فرزند خود تا انتهای این قسمت ما را همراهی کنید.

نوع خانگی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 تحمل وزن 350 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ----
 وزن 45 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها کیفیت ساخت بالا  
 مناسب کودکان
 دارای سرسره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

قلعه بازی کودک

طراحی ظاهری قلعه بازی کودک

این محصول برای تفریح و استفاده کودکان تولید شده پس از طراحی بدنه شاد بر اساس علایق کودکانه برخوردار می باشد. در واقع این محصول با امکانات بالای خود و ابعاد بزرگ یک مجموعه بازی بادی زیبا برای بازی کودکان در فضای های مورد نظر مانند مهدکودک می باشد. این محصول دارای طراحی بدنه برگرفته از قلعه بوده و رنگبندی بسیار شادی دارد. ارگونومی ساخت بدنه محصول مستطیل شکل بوده که به دو بخش تقسیم می شود. بخش اصلی آن یک تشک بادی جامپینگ با رویه مواج می باشد. این رویه مواج به تشک جامپینگ خاصیت ضدتعریق بودن می بخشد. بخش دوم مجموعه بادی نیز شامل یک استخر توپ بادی بوده که دارای یک حلقه بسکتبال بادی سرخود است. در این قسمت یک درب برای ورود کودک به فضای بازی تعبیه گردید. تمامی این قسمت ها دارای حفاظ توری می باشد. این حفاظ توری با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری کرده و ایمنی آن ها را حفظ می کند. این مجموعه بادی دارای یک سرسره بادی سرخود نیز می باشد.

کیفیت و جنس بدنه قلعه بازی کودک : همواره افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت جنس بدنه که تاثیر بالایی بر طول عمر محصول داشته ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این قلعه بازی کودک را با بهترین نوع پی وی سی تولید می کنند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی است. کف محصول را برای حفظ استحکام این مجموعه بادی از نوع پی وی سی دولایه بادی تولید می کنند. این محصول کیفیت بدنه بالایی داشته و می توانید در فضاهای باز نیز آن را راه اندازی کنید. این محصول ضدحساسیت برای پوست کودک بوده و در برابر تغییرات شرایط جو مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن قلعه بازی کودک

این قلعه بازی کودک با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل از طولی برابر 180 سانتی متر و عرضی معادل 180 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع تمام قد این مجموعه بادی 210 سانتی متر می باشد. وزن بدنه محصول 45 کیلوگرم بوده پس به وسیله خودروی شخصی نیز امکان حمل و جا به جایی دارد.

راه اندازی و روش های مراقبت از قلعه بازی کودک : برای استفاده از محصول ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و سپس در فضایی مسطح آن را به طور کامل باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن آن نمایید. در نهایت حفاظ توری محصول را در محل های مناسب ستون های بادی نصب کنید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین هرگز وزنی بیش از 350 کیلوگرم را به بدنه قلعه بازی کودک وارد نسازید. توصیه می کنیم در زمان بارندگی این محصول را به طور کامل جمع آوری کنید.

خرید قلعه بازی کودک : شهر نشینی امروز از سبک جدید پیروی کرده و شیوه های خرید جایگزین نمونه های قدیمی شده اند. به همین دلیل برای خرید آسان و سریع این مجموعه بادی و دریافت آن درب منزل در سراسر کشور توصیه می کنیم به فروشگاه اینترنتی نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...