مبل بادی اینتکس

intex 68571

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس

مبل بادی یک نفره نوجوان از جمله فانتزی ترین و زیبا ترین مبل های بادی اینتکس که برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال تولید شده است. این مبل از جنس PVC با روکش مخمل رنگی ساخته شده و از طراحی موج دار در قسمت نشیمنگاه آن استفاده شده است. اما ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول ابعادی معادل (طول: 97 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده و تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می نماید. این کالا با داشتن وزن بسیار مناسب قابل استفاده و حمل و نقل در هر مکانی می باشد.

فروش مبل بادی یک نفره در رنگهای بسیار زیبا و جذاب ، برای استفاده تمام سنین ، محصول شرکت اینتکس ، دارای روکش مخملی ، در سه رنگ ، مبل بادی دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات رایگان ،ارسال رایگان در تهران و حومه ، از مبل های بادی اینتکس به خاطر کم حجم بودن و سبک بودن آن میتوان در منزل ، محل کار ، مسافرت ، کمپینگ ، و... استفاده کرد ، باد کردن این محصول کمتر از 4 دقیقه ، دارای صندلی نشیمن جدا ، با کیفیت عالی ، مقاومت تا 100 کیلوگرم.

نقد و بررسی مبل بادی اینتکس

مبل بادی اینتکس

مبل بادی اینتکس یکی از مناسب ترین و شیک ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که از کیفیت و مقاومت خوبی نیز برخوردار می باشد. این کالا در واقع در میان محصولات قدیمی شرکت اینتکس قرار گرفته که تا کنون تولید آن ادامه داشته است. مبلی که می تواند در هر مکانی به دلیل داشتن وزن سبک و راه اندازی سریع استفاده شود. یکی از ویژگی های این محصول بادی داشتن نرمی و راحتی لذت بخش بوده که هر مصرف کننده سنین پایین را مجذوب خود می کند. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت مبل بادی اینتکس کودک بسیار خوش فرم بوده که به صورت مربعی شکل می باشد. مبلی که از تکیه گاه های مخصوص کمر و دست بهره برده که هر دوی آن ها به یکدیگر متصل می باشند. این تکیه گاه ها به صورتی در این مبل تعبیه شده اند که به خوبی اعضای کمر را فرا می گیرند تا احساس راحتی بالایی را مصرف کنندگان تجربه نمایند. این تیکه گاه ها هنگام باد نمودن بدنه اصلی به صورت خودکار راه اندازی می شوند. البته شیبدار بودن تکیه گاه دست نیز می تواند در راحتی قرار دادن دست ها بسیار موثر باشد. اما سطح نشیمنگاه این کالا نیز به صورت مواج پیاده سازی شده تا هوا را به خوبی در خود رد و بدل کند و در برابر تعریق بالا مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد. بدنه بیرونی مبل نیز به صورت لایه لایه ای و کوت شده طراحی و پیاده سازی شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا نیز از نوع پلاستیک PVC بوده که از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین و از روکش مخمل برای قسمت داخلی نشیمنگاه و تکیه گاه استفاده شده است. این بدنه در برابر برخورد آب و قرار گیری در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و بازه استفاده از آن در فضای مختلف بیشتر خواهد بود. بدنه ای با ضخامت قابل قبول که برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان مناسب خواهد بود. این بدنه همچنین در صورت آسیب دیدن نیز می تواند به راحتی و در مدت زمان کمی تعمیر شود. از ویژگی های دیگر این بدنه حساسیت آن نسبت به اشیای تیز می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این مبل بادی در نظر گرفته شده ابعادی معادل (طول: 97 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان بسیار راحت و مناسب خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه بوده و ارتفاع تا سطح نشیمنگاه به 40 سانتی متر می رسد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا برابر 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. نکته ای که در این میان است این بوده که اگر این مبل بادی را بیش از حد باد کنید از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد.

نحوه راه اندازی کاناپه

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه کالا نازل پمپ باد مربوطه را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه دهیم که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد آن جلوگیری نمود. البته برای باد کردن این کالا می توان از پمپ های باد دستی، برقی و پدالی استفاده کرد. برای خالی نمودن باد آن نیز می توان از طریق پمپ های باد دستی و یا برقی این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت از کاناپه

برای مراقبت بیشتر از این کالا باید هر نوع اشیای تیز را از بدنه دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری نمود. همچنین نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این مبل بادی نیز می تواند در حفاظت بیشتر آن در برابر شرایط مختلف موثر باشد. البته در صورتی که این کالا آسیب ببیند به راحتی توسط کیت تعمیری اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی اینتکس یکی از مناسب ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که برای استفاده در هر مکانی و یا استفاده در مسافرت ها طراحی و ساخته شده است. محصولی که دارای رنگبندی مختلف شادی بوده که هر کدام برای مصرف کنندگان جذاب خواهد بود. محصولی که توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود. 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 97 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 14 سال
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...