مبل بادی با پایه یک نفره

bestway 75047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با پایه یک نفره

مبل بادی یک نفره پایه دار محصولی فانتزی و مناسب جوانان و بزرگسالان مجرد که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و در سه رنگ مختلف تولید شده است. این مبل دارای ابعاد (طول: 84 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر، عرض: 74 سانتی متر) بوده و می تواند تا وزن 70 کیلوگرم را تحمل کند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن پایه مخصوص نگه دارنده بوده که به صورت سرخود به مبل متصل شده است. از این مبل می توان در سفر های مختلف نیز استفاده نمود.

مبل بادی با پایه ، فقط باد كنید و بشینید! اگر به دنبال یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی intex را به شما پیشنهاد می كنیم. این مبل های بادی كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیک ، فانتزی ، زیبا ، سبک و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 70 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل ها می توانید در اتاق كودک – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید. این مبل بادی ظاهری کاملا متفاوت و خاص نسبت به سایر محصولات دارد و همین موضوع آن را جذاب نشان می دهد. با اینکه قسمت های پشتی براق هستند قسمت رویی که شما آن را مورد استفاده قرار می دهید از پی وی سی جیر ساخته شده تا بسیار راحت باشد و مانع از عرق کردن شود. این محصول با کیفیت مناسب خود می تواند مدتها در منزل شما بوده و مورد استفاده قرار گیرد.

نقد و بررسی مبل بادی با پایه یک نفره

مبل بادی ، واژه ای که از نظر هر شخصی که برای اولین بار با آن آشنا می شود معنی متفاوتی دارد، برخی از آن به عنوان ابزاری برای حمل استفاده می کنند اما برخی مبل بادی را ابزاری مناسب برای کودکشان می دانند، برخی افراد نیز برای استفاده خودشان و به دلیل مزایایی همچون وزن کم، ابعاد بسته بندی کوچک و فضای کم درونی منزل آن را در نظر می گیرند، اما منطقی ترین روش این است که تمامی این موارد را در نظر گرفته و به عنوان ابزاری کاربردی در نظر بگیریم که چه در مسافرت، چه در منزل، چه در اتاق خواب کودک و چه در نشیمن یا پذیرایی خانه تان می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد راحتی شما داشته باشد. در دنیای مبل های بادی دو شرکت به صورت گسترده به تولید مبل های بادی می پردازند که یکی از آنها بست وی می باشد، شرکت بست وی مبل های متنوعی را تا کنون طراحی کرده که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند، مبل بادی با کد 75047 این شرکت که حدود دو سال است از نظر طراخی دچار تحول شده نیز یکی از این مبل هاست که می تواند با رنگ های بسیار زیبایی که دارد جایی در منزلتان خوش کند. این مبل از جهات مختلف محصولی خوب و فوق العاده بوده که در ادامه به بررسی جزء به جزء آن خواهیم پرداخت تا پرده های ابهام از مقابل چشمان شما کنار رود. با ما همراه باشید. 

طراحی

قسمتی که در ابتدا برایتان جلب توجه خواهد ظاهر متفاوت و غیر معمول مبل است، ظاهری که کاملا متفاوت از تمامی مبل های بادی و غیر بادی تولید شده تا به امروز بوده و کاملا متفاوت است. بخش اصلی بدنه را یک حلقه مربعی با گوشه های کمی گرد تشکیل داده که در قسمت بیرونی رنگ های متنوعی همچون آبی، سبز صورتی داشته و قسمت داخلی آن نیز با تضاد بسیار زیبایی به رنگ سفید است، این حلقه که به تنهایی نمی تواند شرایط به وجود آمدن یک مبل را فراهم کند، دارای یک کوسن اضافه در زیر خود است که به شکل افقی به ان متصل شده است، به این صورت با باد کردن مبل تصویر اصلی آن که بر روی محصول درج شده به وجود می آید.  قسمت بالایی این مبل مات بوده اما قسمت داخلی، کوسن پشتی و بخش کناری مبل از لایه براق ساخته شده که در قسمت جنس بدنه در مورد ان بیشتر توضیح خواهیم داد. به دلیل طراحی بسیار خوبی که این مبل بادی دارد می توان از آن به عنوان مبل کودک یا بزرگسال نیز استفاده کرد. این موارد در مورد طراحی یکی از برتری های اصلی این مبل بادی به حساب می آید که مورد توجه بسیاری از مشتریان اینتکس تا کنون قرار گرفته است. 

ابعاد و وزن

این مبل بادی از بست وی ابعاد و وزن کاملا مناسب و متعادلی دارد که شما را راضی نگه می دارد، از این حیث می توان آن را با برترین محصولات اینتکس مقایسه کرد چرا که تمامی مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصول با مواد اولیه استفاده شده در محصولات ساخت اینتکس یکی هستند، وزن کلی این مبل تنها یک و نیم کیلو گرم بوده و ابعاد ان نیز در طول و عرض برابر با  ۸۴ سانتی متر و ارتفاع آن نیز ۷۴ سانتی متر بوده است. این مبل در بسته بندی بسیار کوچکی قرار می گیرد، اگر بخواهیم بسته بندی آن را با یکی از محصولات رایج بازار مقایسه کنیم می توانیم به عنوان مثال پدر کیک یا پودر ماشین لباسشویی را نام ببریم که تقریبا با ابعاد بسته بندی این مبل بادی یکی هستند. ابعاد و وزن ذکر شده با در نظر گرفت پایه نگهدارنده مبل بوده و این پایه بر خلاف تصور برخی به بدنه اصلی متصل شده است. این مبل به راحتی در کوله پشتی یا صندوق عقب اتومبیل یا در گوشه ای از کیسه های رایج فروشگاهی جای میگیرد و باد کردن ان نیز در کمتر از چد دقیقه صورت می پذیرد.

جنس و کیفیت بدنه

از نظر جنس و کیفیت بدنه می توان این مبل را در کنار سایر محصولات با کیفیت بازار قرارا داد که در زندگی روزمره ما مشکلات خاصی را به همراه ندارند. بخش بالای همانطورر که گفتیم مات بوده و این نوع جنس به دلیل استفاده از لایه مخملی آن است که با توجه به باز بودن قسمتی از پشتی ان که در تصویر مشخص است و عبور جریان هوا به محصولی کاملا ضد تعریق تبدیل شده است. اما در زیر این پوسه بسیار زیبا چه چیزی نهفته است؟ در ابتدا دو لایه مشابه با ضخامت بیشتر جهت افزایش کیفیت مبل با حالتی کاملا مشابه قرار گرفته است. در داخ ان نیز در نقطه اتصال به لایه پایینی لایه های PVC ضخیمی به صورت متعدد قرار داده شده است که به استحکام اصلی بدنه می افزاید. قسمت زیرین با وجود اینکه درای لایه مخملی نیست اما از ضخامت بیشتری تشکیل شده که باعث می شود در برخورد با زمین کمتر صدمه ببیند، علاوه بر این با کثیف شدن لایه بالایی شما مجبور خواهید بود، از شامپو فرش و موارد مشابه استفاده کنید اما برای قسمت پایینی که بیشتر در معرض کثیفی و لک های آزار دهنده است می توانید از یک دستمال مرطوب به سادگی استفاده کنید و بدنه اصلی و قسمت هایی زیرین را به شکل روز های اولیه باز گردانید. نمی توان گفت که محصولات بادی به صورت کلی هیچ صدمه ای نمی بینند اما گذشت زمان باعث شده که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشند. اما در صورت صدمه چه باید کرد، بهترین روش استفاده از بسته های تعمیرات است که می توانید هنگام خرید مبل آن را نیز به سبد خریدتان اضاف کنید، با استفاده از بسته تعمیرات شما یک چسب مخصوص با درجه همسان با پی وی سی استفاده شده در مبل و یک لایه پی وی سی بزرگ به همراه دارید که با صرف زمانی کوتاه می توانید آن را تعمیر کنید یا با مراجعه به دفتر تهران اینتکس و ارائه آن به مسئول مربوطه منتظر تعمیر و تماس همکاران ما باشید.

روش نصب

نصب این مبل بادی یک نفره کاملا ساده و آسان است اما برای رفع ابهام برخی مشتریان و کسانی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارند قصد داریم تا توضیحاتی کامل و جامع را برای ابتدایی ترین افراد که کوچکترین آشنایی با محصولات بادی ندارند منتشر کنیم، در ابتدا از تهران اینتکس به شما یک بسته بسیار کوچک تحویل داده می شود که از نظر سلامتی هم در شرکت سازنده و هم در تهران اینتکس تست شده است، برای باز کردن چسب بدون شک از یک شئ تیز استفاده خواهیدکرد اما مراقب باشید این شئ به بدنه مبل اصابت نکند چرا ه ممکن است صدمات جدی به آن وارد کند. پس از باز کردن بسته بندی مبل را خارج کرده و پمپ بادتان را نیز آماده کنید، از تمیز بودن محلی که قرار است مبل را در ان قرار دهید نیز مطمئن شوید، اگر پمپ بدی که تنهای کردید برقی است دقت داشته باشید که در نزدیکی شما یک پریز براق قرار داشته باشد، در این حال اگر از پمپ برقی استفاده می کنید پس از اتصال آن به پریز، تبدیل موجود در بسته بندی را در بخش کناری پمپ گذاشته و نوک آن را درون دریچه تخلیه هوای مبل در پشت آن قرار دهید، دراین حالت با زدن کلید 1/0 پمپ آن را روشن کرده وتا باد شدن کامل صبر کنید، برای تخلیه نیز از دیچه بالایی پمپ به همین روش استفاده کنید. استفاده از پمپ دستی نیز کاملا ساده بوده و بسته به ابعادی که دارد، آن را بر روی زمین گرفته و یا در دست داشته باشید، سپس با باز یا بسته کردن پمپ می توانید مبل را باد کنید. در پمپ های دستی برخی مدل ها و به ویزه مدل های بزرگ تر قابلیت خالی کردن باد را نیز دارند اما برخی خیر، بعد از انجام این مراحت مبل بادیتان آماده استفاده است، مثل قبل تاکید می کنیم که مراقب سلامتی آن با برخورد مناسب باشید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 دارای پایه نگهدارنده سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...