مبل بادی حفاظ دار صورتی کودک

26020P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی حفاظ دار صورتی کودک

مبل بادی کودک حفاظ دار صورتی کودک از سری مبل های بادی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای طراحی و رنگبندی زیبا و کم ارتفاع می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول و ضد آب که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم لطیف می باشد. این کالا دارای تکیه گاه گرد بوده و به خوبی بدن فرزندان شما را در بر خواهد گرفت. یک حفاظ بادی نیز در نشیمنگاه این مبل تعبیه شده تا کودکان هنگام نشستن روی آن به بیرون از فضای مبل خارج نشوند. این مبل در رنگبندی های مختلفی طراحی شده که می تواند بازه انتخاب مشتریان را افزایش دهد. محصولی که همانند دیگر محصولات بادی اینتکس توسط پمپ های باد مختلف راه اندازی می شود. این کالا می تواند در مسافرت ها نیز به دلیل داشتن وزن و حجم کم به کار برده شود.

نقد و بررسی مبل بادی حفاظ دار صورتی کودک

مبل بادی حفاظ دار صورتی کودک با طراحی زیبا و خاص خود توانست در همان ابتدای ورود به بازار از محبوبیت خاصی برخوردار شود و علاقه مندان زیادی را به سمت خود بکشاند . طراحی زیبا و بی نظیر آن توانسته است نشیمنگاه ذلچسب و روحیه بخشی را برای فرزندان شما به ارمغان بی آورد . این محصول بی نظیر با طراحی زیبا و ساختار آرگونومیک و نیز ابعاد استاندارد خود توانست جز پر فروش ترین های مبل بادی نیز باشد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را در امر خرید مبل بادی مورد پسندتان راهنمایی کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به این کار کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی ، کودکانه می باشد و با توجه سازه ی ارگونومیک برای خردسالان بسیار مناسب است . رنگ بدنه ی آن از تلفیق رنگ های سفید و صورتی تشکیل شده است که بسیار مورد پسند دختران واقع خواهد شد . شکلک های عروسکی بر روی ان نیز این مبل را بیش از پیش محبوب کرده است . ساختار این مبل به صورت دو تکه می باشد . قسمت نشیمنگاه آن دارای سطحی مواح می باشد که بستری مناسب تر را برای کودک فراهم کرده است . وجود حفاظ بادی عروسکی بر روی بدنه ی این مبل باعث شده است تا خردسالان به راحتی درون مبل جای بگیرند و برای حفظ تعادل از آن کمک بگیرند  از دیگر مزیت های سطح مواج این مبل می توان به خاصیت ضد تعریقی آن نیز اشاره کرد . قسمت تکیه گاه آن به صورت گرد می باشد که کودک می تواند هم دستان خود را بر روی ان قرار دهد و هم با تکیه دادن به پشتی احساس راحتی بیشتری کند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول نیز به مانند دیگر مبل های بادی از pvc  فشرده می باشد که انعطاف زیادی را در برابر فشار دارد و سطحی نرم را برای مبل به ارمغان آورده است . به دلیل مقاومت بالای این ماده و نیز انعطاف پذیری بالایی که دارد ، همچنین خاصیت ضد آب نیز باعث شده از ان هنگام استحمام نیز بهره برد ، بسیار مناسب برای تولید مبل های بادی می باشد و اکثر تولید کنندگان مطرح و معروف مبل های بادی نیز از این جنس بهره می برند .  بخش کناری و رویه ی این مبل از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که زیبایی چشمگیری به مبل داده است . کف این مبل نیز از دولایه ضخیم پی وی سی تشکیل شده است که به مراتب تحمل وزن مبل را بالا برده و در برابر اجسام آسیب رسان مقاومت بیشتری را از خود نشان میدهد. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این مبل بادی کودک در اندازه های ( طول : 47 سانتی متر ، عرض : 57 سانتی متر و ارتفاع : 23 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری یک کودک طراحی و تولید شده است . وزن کلی این محصول 0.4 کیلوگرم است که با توجه به سایر مبل های بادی کودک از وزن بسیار کمی برخوردار است و به راحتی می توان ان را به هر جایی حمل و جابجا کرد . تحمل وزن این محصول نیز 15 کیلوگرم است و مناسب برای نوزادان و خردسالان می باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی به راحتی با استفاده از دریچه ی ورودی هوا میسر می باشد . برای باد زدن آن نیز می توان از انواع پمپ ها نیز کمک گرفت تا روند باد شدن سریع تر شود . این محصولات در مقابله با اشیاء تیز و برنده بسیار آسیب پذیر هستند ، پس بهتر است این ابزار ها و وسایل گرمایشی و داغ را نزدیک این محصول نکنید . همچنین از پریدن بر روی ان نیز اجتناب کنید چرا که امکان ترکیدن آن می باشد . اگر ناخواسته مبل شما اسیب دید نیز نگران نباشید چرا که با استفاده از لیبل های تعمیراتی می توانید به راحتی اقدام به رفع مشکل کنید .

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده درباره ی مبل بادی حفاظ دار صورتی کودک به ویژگی های خوب و کیفیت جنس بالای محصول ، ابعاد بزرگ و استاندارد ، طراحی و آرگونومی ساخت بسیار عالی و دیگر خصوصیات آن پی بردیم ، همچنین دیدیم که این محصول بی نظیر را طراحی کودکانه خود می تواند وسیله ی کاربردی و روحیه بخشی برای فرزندان شما باشد . از این رو با توجه به درخواست های زیاد مشتریان ، فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر و پر طرفدار را با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار پایین در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما مشتریان عزیز به راحتی این محصول را تهیه کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 طول 47 سانتی متر
 عرض 57 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
 دارای تکیه گاه گرد
 بدنه ضد آب
 دارای حفاظ بادی 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...