مبل بادی حفاظ دار کودک طرح اردک

ch 00273

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی حفاظ دار کودک طرح اردک

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح اردک محصولی متفاوت برای کودکان می باشد که مناسب برای کودکان زیر سه سال بوده و می توانید با خیال آسوده کودکان خود را درون آن قرار دهید . حفاظ تعبیه شده بر روی این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید کودکان خود را بر روی مبل قرار دهید تا کودکان شما با استفاده از این حفاظ تعادل خود را بر روی مبل حفظ کنند . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و بدن کودکان شما هنگام استفاده از آن ، دچار تعریق نخواهد شد . کف این محصول نیز برای افزایش تحمل وزن به صورت دولایه تهیه شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاوران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی حفاظ دار کودک طرح اردک

مبل بادی حفاظ دار کودک طرح اردک یکی از منحصر به فرد ترین و خاص ترین مبل در میان مبل های طرح دار کودکانه می باشد که همانظور که از اسم و تصویر پیداست به شکل اردک می باشد و زیبایی دلچسب و با نشاطی را برای کودکان به ارمغان می آورد . این محصولات خاص کودکان می تواند علاوه بر ایجاد نشیمنگاه مناسب و راحت ، می تواند برای آن ها بسیار روحیه بخش و مفید باشد . در ادامه قصد داریم با بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید مبل بادی محبوبتان یاری کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به این کار کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی بسیار ارگونومیک و مدرن می باشد که علاوه بر آن بسیار کودکانه و زیبا می باشد . طراحی این مبل به صورت دو تکه می باشد که یک قسمتش را نشیمنگاه  تشکیل داده است . سطح رویه ی این مبل مواج بوده و وجود این سطح مواج موجب شده تا سطح آن بسیار نرم تر و منعطف تر باشد و کودک هنگام قرار گیری بر روی مبل می تواند حس بهتری داشته باشد . از دیگر مزیت های این سطح مواج می توان به حالت ضد تعریقی آن اشاره کرد ، علت آن هم این است که جریان هوا به خوبی بین بدن و روی مبل وجود خواهد داشت . قسمت تکیه گاه مبل بادی نیز مواج بوده و همین خصوصیت ها را برای تکیه گاه نیز به ارمغان اورده است . در بالای تکیه گاه مبل نیز یک بالش سر تعبیه شده است که کودک می تواند سر خود را به آن تکیه داده و حس بهتری داشته باشد . بر روی این مبل در قسمت جلوی نشیمنگاه سر بادی اردکی قرار گرفته است که به علاوه بر زیبایی مبل ، باعث شده به تا به عنوان ستون و حفاظ برای خردسالان مورد استفاده قرار گیرد و برای حفظ تعادل آن ها کمک کند.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این مبل بادی از pvc  می باشد و بسیار با کیفیت و مقاوم است ، لازم به ذکر است که بدانید پی وی سی یکی از مقاوم ترین و انعطاف پذیر ترین ماده در بین مواد دیگر برای تولید محصولات بادی ، به ویژه  مبل های بادی می باشد . به همین خاطر اغلب تولید کنندگان مطرح محصولات بادی از این جنس در تولیدات خود استفاده می کنند تا بیش از پیش نظر مشتریان را به سوی محصولات خود جلب کنند . بخش رویه و نیز بخش کناری این مبل طرح چرم می باشد که موجب شده زیبایی این مدل دو چندان شود . کف این مبل نیز از دو لایه ی بسیار ضخیم و مقاوم pvc  ساخته شده است که این اجازه را داده است تا مبل را در هر جایی استفاده کرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این مبل بادی کودک طرح اردک در ابعاد (طول : 40 سانتی متر ، عرض : 28 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که مناسب کودکان کم سن و خردسالان بسیار مناسب است . وزن این محصول 1.1 کیلوگرم است و می توان در حجم بسیار کمی آن را بسته بندی و نگه داری کرد . تحمل وزن این مبل بادی 28 کیلوگرم است و به راحتی می توان کودکان زیر 5 سال و نیز خردسالان را درون خود به خوبی جای دهد . 

راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این مبل بادی به سهولت امکان پذیر است . با استفاده تلمپه و انواع پمپ های دستی یا برقی می توانید در مدت زمان بسیار کم آن را پر یا خالی کنید . برای راه اندازی این مبل بادی می توانید از طریق دریچه ی ورودی و خروجی هوا که در بدنه ی مبل قرار گرفته است اقدام کنید . در حفظ و نگهداری این محصولات کوشا باشید چرا که مبل های بادی در مقابله با اجسام تیز و برنده بسیار آسیب پذیر خواهند بود . همچنین آن ها را نزدیک وسایل گرمایشی و داغ قرار ندهید و از پریدن بر روی مبل بادی جدا خودداری کنید . اگرچه مبل بادی شما دچار آسیب شد نگران نباشید چرا که شما عزیزان به راحتی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی اقدام به رفع مشکل کنید . شما می توانید این بسته ی تعمیراتی را به همراه محصول از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری و تهیه کنید .

جمع بندی 

همانطور که در مطلب بالا در رابطه با مبل بادی کودک طرح اردک گفته شد به محبوبیت بالای این مبل بادی پی بردیم و دیدیم که با طراحی خاص و کودکانه خود توانسته است وسیله ای روحیه بخش برای فرزندان ما باشد . آرگونومی آن به گونه ای می باشد که بسیار مناسب کودکان سنین پایین می باشد چرا که دارای یک حفاظ بادی زیبا می باشد  . از این رو شرکت intex  این محصول بی نظیر و دوست داشتنی را به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان این مبل بادی را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 28 کیلو گرم
 طول 40 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...