مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

ZB-019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند از جدید ترین مبل های بادی عرضه شده به بازار محصولات بادی بوده که دارای طراحی متفاوت نسبت به دیگر مبل های بادی یک نفره می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده که در برابر تعریق مصرف کنندگان از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود. بدنه ای با کیفیت بالا که می تواند گزینه خوبی برای استفاده در منزل و حتی محل کار باشد. این کالا دارای نشیمنگاه گرد بوده و از تکیه گاه یا همان پشتی بلندی برخوردار است. تکیه گاهی که همانند نشیمنگاه طراحی مواج گونه داشته به هنگام نشستن و تکیه دادن در این مبل احساس راحتی را به مصرف کنندگان منتقل کند. از ویژگی های دیگر این محصول داشتن وزن کم ، قیمت مقرون به صرفه و همچنین انعطاف بدنه بالا برای جمع کردن این کالا در حجم کم می باشد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند از سری مبل های بادی با طراحی بدنه متفاوت نسبت به بسیاری از مبل های بادی بوده که برای استفاده در منزل و اتاق های نشیمن طراحی و تولید شده است. این محصول یکی از فانتزی ترین مبل های بادی تولید شده بوده که دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله وزن کم و همچنین حجم مناسب برای حمل و جا به جایی آسوده تر می باشد. البته این مبل بادی بیشتر برای استراحت های سطحی و کوتاه طراحی شده به همین دلیل راحتی تخت و یا کاناپه های بادی و حتی مبل های بادی با طراحی کاناپه ای را نخواهد داشت. اما در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این کالا جهت آشنایی بیشتر بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساخت این مبل بادی متفاوت بوده و نسبت به بسیاری از مبل های بادی دارای تغییراتی در خود می باشد. مبلی که نشیمنگاهی گرد داشته و تنها از یک تکیه گاه با ارتفاع بلند برای کمر بهره مند می باشد. این تکیه گاه به خوبی اعضای کمر را در گیر خود کرده و باعث می شود تا فشار روی بدنه وارد نباشد. البته طراحی سطح نشیمنگاه و تکیه گاه نیز به صورت مواج بوده که موجب می شود تا هنگام استفاده از این مبل جریان هوا بهتر عبور داده شده و در نهایت از تعریق بالای مصرف کننده جلوگیری لازم را داشته باشد. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل هر کدام دارای دریچه باد مجزایی بوده که به شکل جداگانه باد می شوند. از محصول به دلیل طراحی وساختار ارگونومیک خود برای مطالعه کردن و بازی های رایانه ای نیز استفاده می شود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های دیواره ها و کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این بدنه دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و در برابر شرایط جوی مختلف از مقاومت کافی برخوردار می باشد. روکش جیر مورد استفاده در قسمت رویه مبل علاوه بر ایجاد محلی بسیار راحت برای نشستن در جلوگیری از تعریق نیز تاثیر گذار خواهد بود. جنس بدنه مبل بادی با تکیه گاه بلند به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی شرکت اینتکس به صورت تضمینی تعمیر و ترمیم خواهد شد. از ویژگی های کاربردی دیگر این کالا می توان به انعطاف خوب جنس بدنه مبل برای جمع کردن در حجم و اندازه کوچکتر اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل بادی یک نفره معادل (طول: 90 سانتی متر ، عرض: 80 سانتی متر ، ارتفاع: 94 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باز شده خود بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. زمانی که این مبل را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به گونه ای به راحتی امکان حمل و جای دادن آن در هر مکان امکان پذیر خواهد شد. تحمل وزن این کالا 95 کیلوگرم می باشد. این مقدار تحمل وزن ، تحمل وزن استاندارد برای این محصول محسوب شده که اندازه باد کردن بدنه نیز در این مقدار بسیار تاثیر گذار خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز 2.5 کیلوگرم می باشد. وزنی بسیار مناسب و سبک که به راحتی امکان حمل این کالا را تسط دست نیز فراهم خواهد ساخت.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول بادی کافیست ابتدا پمپ باد متناسب با این کالا را فراهم کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه که متناسب با این دریچه ها بوده وصل کرد و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل به خود گرفته و در نتیجه از استحکام کافی برخوردار شود. دقت داشته باشید پس از باد زدن بدنه این مبل بیش از حد سفت نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. برای مراقبت و نگهداری این محصول باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری از انجام هرگونه حرکات پرشی روی آن خودداری کنید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بلند از سری مبل های بادی فانتزی یکی از مناسب ترین مبل های بادی تولید شده برای استفاده در منزل به منظور مطالعه و بازی های کامپیوتری بوده و از وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی شده و از 48 ساعت مهلت تست برخوردار می باشد. این مبل بادی به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 90 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی بلند
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 سطح نشیمنگاه گرد
 دارای نشیمنگاه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...