مبل بادی یک نفره جدید منزل

HM-58820

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جدید منزل

مبل بادی یک نفره جدید منزل یکی از جدید ترین مبل های بادی با طراحی متفاوت بوده که برای سنین بزرگسال به منظور استفاده در منزل تولید شده است. این مبل در دو رنگ متفاوت تولید شده و از جنس بدنه PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم برخوردار می باشد. بدنه ای با کیفیت و دوام بالا که برای قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن از رویه مخمل به کار برده شده تا در برابر تعریق بالا جلوگیری لازم را به عمل آورد. نشیمنگاه بزرگ و مواج این محصول باعث شده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. این مبل بیشتر برای استفاده در منزل و اتاق های خواب و نشیمن مناسب بوده و باعث تغییر در دکوراسیون منزل می شود. راه اندازی این محصول توسط تمامی پمپ های باد امکان پذیر خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره جدید منزل

مبل بادی یک نفره جدید منزل

مبل بادی یک نفره جدید منزل یکی از سری مبل های بادی تولید شده با ارتفاع کم بوده که در رنگبندی های مختلفی عرضه شده است. این محصول یکی از راحت ترین مبل های بادی برای استراحت های سطحی در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این نوع مبل بادی همانند دیگر همنوعان خود دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده به همین دلیل راه اندازی و استفاده از این کالا آسوده تر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی یک نفره به صورت مربعی شکل بوده که از تکیه گاه های بزرگ و استانداردی بهره مند می باشد. تکیه گاه هایی که به وسیله دریچه باد مجزایی راه اندازی شده و به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرند تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کنند. همچنین طراحی قست نشیمنگاه نیز به صورت مواج و گود بوده تا در زمان استفاده بدن مصرف کننده را در خود جذب کند. این مبل بادی دارای کف گود بوده تا در مدت زمان استفاده از آن به زمین جذب شده و به هیچ عنوان حرکتی نداشته باشد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر و طرح چرم بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. این بدنه در قسمت رویه خود از روکش جیر برخوردار بوده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن باعث جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان نیز شود. همچنین برای قسمت کف مبل از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب از مقاومت لازم برخوردار باشد. همچنین رویه چرم باعث جذب شدن بهتر این محصول بر روی زمین خواهد شد. این بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که امکان جمع کردن این کالا را در حجم و اندازه کوچکتری فراهم خواهد ساخت. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی این مبل یک نفره را بیش از پیش آسوده تر خواهد کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره منزل معادل (طول: 100 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن این محصول در هر محل مورد نظری بخصوص برای حمل وجود داشته باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تیکه گاه کمر خواهد بود. اما تحمل وزن این محصول با توجه به جنس بدنه و ابعاد خود به 105 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای این مبل می باشد. وزن بسته بندی این محصول 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و سبک خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی نیاز به پمپ های باد مخصوص محصولات بادی خواهد بود. برای تهیه این نوع پمپ های باد می توان از طریق شرکت اینتکس نیز اقدام کرد. برای باد زدن کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های این محصول آسیب خواهد دید. بنابراین یکی از مهمترین روش های برای مراقبت از این کالای بادی استاندارد باد کردن آنها خواهد بود. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره با ارتفاع کوتاه از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل بوده که از کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه بهره مند می باشد. مبلی با رویه جیر که امکان جلوگیری از تعریق بالا را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. این کالا دارای وزن و حجمی بسیار مناسب بوده که امکان راه اندازی و حمل در کمترین زمان را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 105 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل و طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مجزا و متصل به بدنه
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 20 در 30 در 40 سانتی متر
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...