مبل هپی چیر چرم بزرگسال

mbl-3098

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر چرم بزرگسال

مبل هپی چیر چرم بزرگسال یکی دیگر از محصولات با طراحی بدنه استاندارد و طول عمر بالا بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این مبل هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این پارچه ساختاری ضدتعریق و ضداب داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. ارگونومی ساخت بدنه محصول متشکل از یک نشمینکاه استراحت و تکیه گاهی بلند و سرخود می باشد. این تکیه گاه ساختاری طبی داشته به همین دلیل افراد در زمان استفاده احساس راحتی خواهند داشت. در بخش بالای این تکیه گاه یک بالش سرخود نیز وجود دارد. این بالش سرخود محل مناسبی برا قرار دادن گردن شما در زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و.. به شمار می رود. برای بخش داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده استفاده می شود. زیرا وزنی کم و ساختاری نرم داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مواد امکان تعویض و یا کم و زیاد کردن دارند. رنگ بدنه محصول ترکیبی از ابی و مشکی بوده اما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان مهیا شده است. این مبل هپی چیر دارای دوسال ضمانت نامه معتبر بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این هپی چیر با قیمت ارزان و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی مبل هپی چیر چرم بزرگسال

مبل هپی چیر چرم بزرگسال از جدید ترین و زیبا ترین محصولات برند  intex بوده است که بدون شک استفاده از آن در منازل بسیار آرامش بخش خواهد بود . ما در این مقاله قصد داریم تا با تجربه متخصصانمان به بررسی کامل این محصول پرداخته و تا اندک همراهی به شما در خریدتان کرده و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید ، بهترین محصول را سفارش و خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل هپی چیر به صورت L شکل طراحی و تولید شده است که در آن رنگ های مشکی و آبی تیره به کار رفته که به همین دلیل این محصول را بسیار خوش ساخت و زیبا نمایان می کند . لازم به ذکر می باشد که به همراه تکیه گاه این هپی چیر یک بالش سرخود طراحی و وصل شده است که راحتی آن را دو چندان کرده و به آسانی تمامی خستگی بدنتان از بین خواهد رفت . همچنین در قسمتی پشتی این محصول یک زیپ طراحی و ساخته شده است تا به آسودگی یونولیت های درون آن را تعویض و یا تغییر حجم بدهید .

 

جنس بدنه

 

بدنه این محصول ساخته شده از چرم مصنوعی بوده است که نسبت به استاندارد های جهانی و دقیق ترین روش های ساخت طراحی و تولید شده است که به همین دلیل با خیالی راحت می توانید اقدام به خریداری این محصول کرده و آن را به اسودگی استفاده نمایید و لذت ببرید .

 

ابعاد و وزن

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

برای استفاده از این کالا تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی آن نشسته تا یونولیت های درون این کالا به صورت ساختار بدن شما طراحی شده و از آن استفاده بکنید و لذت ببرید . این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده است و به همین دلیل در صورت آسیب و صدمه دیدگی این محصول می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید . همچنین برای محافظت از این کالا باید ذکر کرد که بن هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا کالایی ماندگار و لذت بخش را داشته باشید .

 

جمع بندی

 

مبل هپی چیر چرم بزرگسال از محصولات با کیفیت و کمپانی نامدار و محبوب اینتکس بوده است که با ساخت یک محصول راحتی دیگر توانسته تا مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب بکند . طراحی بدنه این هپی چیر به صورت  Lشکل طراحی و ساخته شده است که در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته می باشد . همچنین به همراه این کالا بک بالش سر خود طراحی شده است که به اسودگی خستگی بدن خود را از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر می باشد که بدنه این هپی چیر ساخته شده از چرم بوده و درون آن پر شده از یونولیت است که می توان آن را تعویض بکنید . این کالا بسیار سبک بوده و قادر به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم خواهد بود که به همین ترتیب مناسب تمامی سنین می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...