مبل هپی چیر کودک

PA423

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر کودک

مبل هپی چیر یک نفره کودک محصولی از شرکت پامیکا با طراحی شیک و کودک پسندانه که برای سنین کودکان و خردسالان تولید و عرضه شده است. این کالا ساخته شده از مواد فیبر خرد شده بوده که روکش آن را PVC دو لایه مقاوم و لطیف تشکیل می دهد. محصولی با قابلیت مقاومت در برابر آب و شرایط جوی مختلف که می تواند علاوه بر منزل در فضای باز نیز استفاده شود. این کالا قابلیت پر و خالی کردن مقدار فیبر درونی داشته که می توان با این کار سفت و یا شل شدن مبل را تنظیم کرد. محصولی که به هیچ دستگاه راه اندازی نیازی نداشته و به راحتی در هر مکان قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی مبل هپی چیر کودک

مبل هپی چیر کودک PA423 هپی چیرهای کودک دارای طرفداران خاص خود می باشند و با توجه به ظاهر فانتزی که برای آن ها در نظر گرفته می شود به خوبی می توانند در میان کودکان جای خود را باز کنند . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان عرضه کننده انواع مبل های هپی چیر کودک در طرح ها و رنگبندی های متنوع در این بخش برای شما عزیزان هپی چیر صورتی عروسکی را فراهم آورده است که به فروش بالایی دست پیدا کرده است .

این هپی چیر با توجه به رنگ صورتی که دارد در میان خردسالان و کودکان دختر به خوبی محبوب شده است و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب آن ها باشد . این مبل هپی چیر دارای دسته هایی در بخش های کناری نشیمنگاه می باشد که از بیرون افتادن کودک جلوگیری میکند و شرایط ایده آل را به هنگام نشستن فراهم می کند . همچنین تکیه گاه تعبیه شده برای این مبل هپی چیر دارای ارتفاع بلند می باشد که کمر کودک را به خوبی در بر می گیرد . در بخش تکیه گاه از چهره کارتونی استفاده شده است که بر جذابیت این محصول افزوده است . کیفیت ساخت این هپی چیر تایید شده توسط نمایندگی تهران اینتکس می باشد و از این رو این محصول دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد . جنس بدنه در محصولات رده سنی کودک به ویژه مبل های هپی چیر بسیار مهم می باشد . جنس بدنه این مبل هپی چیر از نوع پارچه پی وی سی است که کیفیت و مقاومت بالای آن زبان زد می باشد . یکی از مهمترین مزیت های این نوع رویه ضد سایش بودن آن است که برای محصولات کودک بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا کودکان دارای جنب و جوش بالایی هستند و به هنگام کشیده شدن بدن آن ها بر روی مبل نباید خراش بر روی پوست بدن ایجاد کند . در بخش کف مبل هپی چیر کودک از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

این هپی چیر دارای نشیمنگاهی نرم می باشد که در بخش داخلی بدنه آن از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است . این فوم خرد شده باعث می شود که هپی چیر به خوبی با بدن حالت گرفته و آناتومی بدن کودک را به خوبی حفظ کند . لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی این هپی چیر در داخل آستر قرار گرفته است و به صورت کامل قابل تعویض می باشد . همچنین فوم داخلی مخصوص مبل های شنی توسط فروشگاه تهران اینتکس به صورت جداگانه قابل تهیه می باشد و در صورت نیاز می توانید از مواد داخلی را با تخفیف های ویژه خریداری نمایید و اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

مراحل تعویض مواد داخلی نیاز به دانش خاصی ندارد و با استفاده از شیاری که در بخش کف مبل های هپی چیر وجود دارد این عمل قابل اجرا می باشد . با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول ، قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 60 کیلو گرم است که نشان از این امر دارد . وزن سبک و ناچیز 1.5 کیلو گرمی این مبل هپی چیر می تواند یکی دیگر از نقا قوت این محصول به شمار بیاید زیرا خود کودک نیز به راحتی می تواند اقدام به جا به جایی آن نماید . مبل هپی چیر کودک با برترین کیفیت و قیمت به همراه صدها مدل هپی چیرکودک دیگر در سایت نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید با مشاهده محصولات و خواندن توضیحات اقدام به خرید محصول دلخواه خود نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 61 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای طراحی کودک پسندانه
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...