مجموعه بازی آبی و جامپینگ friedola

friedola 14068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مجموعه بازی آبی و جامپینگ یکی از جدیدترین محصولات تفریحی پرش و جامپینگ و آبی کودکان بوده که توسط شرکت friedola طراحی و عرضه شده است. این کالا از مهیج ترین وسیله های بادی این شرکت برای فرزندان شما بوده که از طراحی قلعه ای شکل برخوردار است. وسیله ای که به دو قسمت جامپینگ و استخر تقسیم شده که هر دوی آنها به هم متصل می باشند. قسمت جامپینگ توان تحمل وزن تا 40 گیلوگرم را داشته و قسمت استخر نیز تا 40 لیتر آب را در خود جای خواهد داد. این محصول علاوه بر این ویژگی ها از حفاظ بادی در قسمت های کناری جامپینگ خود داشته تا از پرت شدن کودکان شما به بیرون جلوگیری لازم را داشته باشد. محصولی که در کنار خود از اسباب بازی های بادی سرخود برخورار بوده که وجود آنها تاثیر بسیار زیادی در سرگرمی فرزندان شما خواهد گذاشت. از دیگر مزیت ها و ویژگی های این کالا داشتن یک درختچه بادی با آبپاش سرخود بوده که تنها کافیست یک شلنگ آب را به ان وصل کنید تا کار کند. عروسک های بادی زرافه ای شکل نیز هر کدام به صورت جداگانه باد شده و قابلیت نصب بر روی بدنه را خواهد داشت. این کالا توسط هر گونه پمپ باد قابل راه اندازی خواهد بود.

نام محصول : مجموعه بازی آبی و جامپینگfriedola کد محصول : friedola 14068 مجموعه بازی آبی و جامپینگ friedola از سری استخر های بادی با عنوان مجموعه بازی آبی می باشد که در کنار استخر ویژگی های دیگری دارد که به کودکان اجازه می دهد بازی های شاد و مفرح دیگری را نیز انجام دهد .

مجموعه بازی های آبی جذابیت بیشتری نزد کودکان دارد و همواره از پر فروش ترین نوع استخر های بادی می باشد . در این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل مجموعه بازی آبی و جامپینگ friedola ، شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم تا با اطلاعات کامل تر ، استخر بادی محبوب خود را خریداری کنید . طراحی و تولید مجموعه بازی آبی فریدولا از نمونه شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش مجموعه بازی آبی می باشد که تنوع زیادی در استخر های بادی دارد .

این شرکت با تجربه با طراحی متفاوت ، استخر بادی را با چند کارایی طراحی کرده است . می توان گفت این استخر بادی ساختار دو تکه دارد ، قسمتی از آن را استخر بادی و قسمت دیگر آن را جامپینگ بادی تشکیل داده است . حال این دو محصول بادی به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و تشکیل مجموعه بازی آبی و جامپینگ را داده است . نقطه اتصال تشک جامپینگ بادی با استخر ، سرسره بادی می باشد که به کودکان اجازه می دهد از قسمت جامپینگ به داخل استخر سر خورده و بازی کنند . ایمنی تمام محصول به خوبی رعایت شده است .

دیواره ها و ستون های کناری تشک جامپینگ مانع از پرت شدن کودک به بیرون از استخر می شود . همچنین وجود سرسره در داخل استخر کمک میکند تا کودکان پس از سر خوردن داخل استخر افتاده و آسیبی از بابت سرخوردن نداشته باشند . تصاویر و اشکال حیوانات که به صورت عروسکی طراحی شده اند ، به زیبایی استخر افزوده است . لازم به ذکر است که درخت بادی شناور استخر قابلیت آبپاش دارد . جنس استخر و تشک جامپینگ بادی تمامی قسمت های مجموعه بازی آبی و جامپینگ friedola فوق از جنس pvc ساخته شده است .

پی وی سی ها از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی هستند که از آن در ساخت تمامی محصولات بادی مانند تخت خواب بادی ، تشک بادی ، مبل بادی ، تشک جامپینگ بادی ، وان بادی ، استخر بادی و ... استفاده می شود چرا که این جنس دوام بسیار بالایی دارد . از خوبی های این جنس می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد . از این رو اگر کودکان با پاهای خیس به روی تشک جامپینگ بادی هم بروند آسیبی به آن وارد نخواهد شد . همچنین pvc قابلیت کشسانی بسیار بالایی دارد ، از این رو استفاده از آن در ساخت تشک جامپینگ بادی می تواند خاصیت فنری بسیار خوبی به تشک ببخشد .

لازم به ذکر است که قسمت داخلی تشک جامپینگ تو خالی نبوده و دارای لایه های درونی مشبک می باشد تا به خوبی بتواند در برابر وزن و فشار وارده بر اثر جامپ مقاومت کند . راه اندازی محصول از آن جا که ابعاد و مخازن مجموعه بازی آبی و جامپینگfriedola بزرگ است بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید و یا برقی برای راه اندازی محصول استفاده کنید . پمپ های باد برقی از نظر قدرت قوی تر هستند ، اما نیاز به برق دارند ، اما پمپ های باد دستی را می توانید در هر جایی استفاده کنید چرا که نیازی به برق ندارند . بهتر است مجموعه بازی آبی خود را در زمین های هموار و تمیز راه اندازی کنید . از آن جا که کودک بر روی تشک می پرد و فشار به محصول وارد می شود در صورت حا ماندن کوچک ترین اشیاء در زیر تشک جامپینگ یا استخر بادی می تواند منجر به آسیب دیدن و سوراخ شدن کف استخر شود . پس به این نکته توجه داشته باشید و از زیرانداز ها برای نرم تر شدن کف استخر استفاده کنید . تعمیرات استخر بادی نیاز است تا به کودکان خود روش صحیح استفاده از استخر بادی و محصولات بادی را بدهید . بهتر است کودک از لباس های بدون سگک دار و یا دکمه دار استفاده کند .

استفاده از تشک جامپینگ برای بزرگسالان توصیه نمی شود چرا که تشک نمی تواند وزن بزرگسالان را تحمل کند . در صورت سوراخ شدن بدنه شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، استخر بادی خود را تعمیر کنید . اما پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر خواهند بود . بنابراین نیاز است به خوبی از مجموعه بازی آبی و جامپینگ خود مراقبت کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت استخر بادی ، با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوع خانگی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت آب استخر 40 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت friedola
 مناسب کودکان
 دارای لوازم بادی تفریحی مجزا
 دارای آبپاش و جامپینگ
 طراحی به صورت قلعه بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، اسباب بازی بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...