پشه بند اتوماتیک کودک و خردسال

P 152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند اتوماتیک کودک و خردسال ، جنس بدنه: پارچه شمعی و توری ، قابلیت راه اندازی اتوماتیک ، مناسب سنین کودکان و خردسالان و نوزادان ، کد محصول: P 152

پشه بند اتوماتیک کودک یکی با طراحی مستطیلی بیضی خود در میان یکی از پشه بند های سبک و قابل حمل برای سنین کودکان و خردسالان قرار گرفته که ساخته شده از جنس پارچه شمعی و توری با کیفیت می باشد. این چادر در واقع یکی از مناسب ترین پشه بند های کوچک بوده که کف آن را پارچه شمعی تشکل داده و به دلیل داشتن فریم های فنری به راحتی باز و بسته می شود. همچنین یک زیپ بزرگ نیز در قسمت وسط ان قرار داده شده که برای ورود و خروج به کار می رود. علاوه بر زیپ یک بند مخصوص نیز برای نگه داشتن قسمت ابتدایی و انتهایی خود تعبیه شده است. این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب می تواند برای هر مکانی حمل شده و استفاده شود.

  • پشه بند اتوماتیک کودک و خردسال
  • جنس بدنه: پارچه شمعی و توری
  • قابلیت راه اندازی اتوماتیک
  • مناسب سنین کودکان و خردسالان و نوزادان
  • کد محصول: P 152

پشه بند اتوماتیک یکی از انواع پشه بند ها میباشد که برای کودکان خردسال طراحی و ساخته شده اند و داشتن یک پشه بند برای کودکان در سفر ها و کمپ های خانوادگی که در آنها رطوبت زیاد است و پشه ها باعث ایجاد ناراحتی در کودکان میشود بسیار ضروری است.این پشه بند علاوه بر سبک بودن دارای کیفیتی عالی میباشد که در صورت نگه داری مناسب از آن تا سالها قابل استفاده خواهد بواین پشه بند با طراحی بیضی شکلی که دارد نسبت به پشه بند های کودک دیگر از محصبوبیت بیشتری برخوردار است .در این مطلب قصد داریم که ویژگی های انی پشه بند اتوماتیک را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن :

در مورد ابعاد این محصول باید بگوییم که چون برای یک کدوک خردسال طراحی شده است پس وزن زیادی نخواهد داشت و وزن آن به حدود یک کیلوگرم میرسد که این ویژگی باعث میشود که حمل نقل آن ساد تر شود و در جابجایی ها مشکل ساز نباشد.ابعاد این محصول به این صورت است که داری 150 سانتی متر طول و حدود 100 سانتی متر عرض میباشد که این ابعاد برای کودکان خردسال به صورت درازکش طراحی شده است که در آن راحت باشند.در کنار این ایعاد باید اضافه کرد که این محصول در حالت بسته بندی بسیار کم حجم میشود و اصلا فضای زیادی را اشغال نخواهد نکرد.همچنین  حمل و نقل آن  به دلیل کوچک و سبک بودن به سادگی انجام میگیرد و در این خصوص نیازی نیست که نگران چیزی باشید.

 طراحی :

یکی از دلایلی که خریداران توجه زیادی به این محصول میکنند نوع طراحی خاص این محصول است که بسیار با دقت شکل گرفته است.این پشه بند به صورت بیضی شکل در نظر گرفته شده است که بتوانید به راحتی کودک خود را در آن بخوابانید..همچنین زیپ این پشه بند در وسط آن قرار گرفته که به شما این امکان را میدهد که به راحتی کودک خود را در آن گذاشته یا از آن خارج کنید و نگران گیر کردن به لبه ها نباشید.علاوه بر این یک بند محکم روی چشه بند وجود دارد که میتوانید توسط آن پشه بند را با خود حمل کنید.نیازی نیست نگران پاره شدن آن باشید زیرا جنس این بند مانند قسمت کف و کناره های آن از نوعی ماده به نام پارچه شمعی ساخته شده که به سادگی در مقابل فشار و یا ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت میکند.

جنس بدنه :

در قسمت قبل توضیح دادیم که جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی میباشد.این جنس علاوه بر مقاومت بالا دز مقابل فشار و ضربه ،ضد آب نیز بوده و در صورت خیس شدن لازم نیست نگران چیزی باشید.لازم به ذکر است تمام قسمت های این پشه بند به جز قسمت های توری از جس پارچه شمعی میباشند.در صورتی که آسیبی به محصول وارد شد میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه آن اقدام به تعمیر آن کنید که اصلا کار مشکلی نخواهد بود.همچنین در صورت مراقبت و استفاده ی درست از آن میتوانید تا سالها این پشه بند را مورد استفاده قرار دهید.

جمع بندی :

این پشه بند اتوماتیک دارای ابعاد مناسبی برای یک کودک میباشد که علاوه بر وزن کم و سبک دارای کیفیت فوق العاده ای میباشد.همچنین این پشه بند برای مسافرت به گونه ای طراحی شده که میتوانید کودک خود را در آن خوابانده و بدون نیاز به وسیله های اضافی دیگری آن را حمل کنید.تور هایی که در اطراف این پشه بند وجود دارند مقاوم بوده و پشه ها و حشرات مزاحم دیگر به هیچ عنوان قادر به عبور از آنها نخواهند بود.علاوه بر این ویژگی ها باید اشاره کرد که بسته بندی و باز کردن مجدد این محصول به سادگی صورت میگیرد و پس از چند بار تمرین در کمتر از یک دقیقه میتوانید این کار را انجام دهید.در صورتی که هر گونه سوال یا مشکلی درباره ی این محصول داشتید میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...