پشه بند فنری 8 نفره ایرانی

68058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند فنری 8 نفره ایرانی ، ظرفیت: 8 نفره ، قاببیت راه اندازی سریع ، نوع سازه فنری با قابلیت راه اندازی اتوماتیک و جمع شدن در ابعاد کوچک

پشه بند فنری 8 نفره ایرانی محصولی مسافرتی و همچنین استفاده در منزل و هوای باز بوده که ساخته شده از بدنه ای توریو پارچه شمعی می باشد. این کالا دارای ظرفیت 8 نفره به صورت نشسته و 4 نفره به شکل خوابیده می باشد. این محصول توسط فریم های فنری راه اندازی و جمع شده و حالتی اتوماتیک را به این کالا داده است، از همین رو در مدت زمان کمی می توان این محصول را باز و جمع نمود. اما این پشه بند در قسمت سقف و کف خود از پارچه شمعی استفاده شده و در سایر قسمت های نیز از توری در آن به کار رفته است. وجود یک درب بزرگ همانند مدل 4 نفره خود نیز می تواند یک مزیت برای این پشه بند باشد. علاوه بر این پشه بند 8 نفره به دلیل داشتن وزن سبک و ساک حمل مخصوص به راحتی در هر مکانی یا سفری قابل حمل خواهد بود.

  • پشه بند فنری 8 نفره ایرانی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
  • ظرفیت: 8 نفره
  • قاببیت راه اندازی سریع
  • کد محصول: 68058

چادر مسافرتی یا پشه بند یکی از وسایل لازم در سفر ها میباشد که شاید چندان ضروری نباشد اما جهت راحت تر کردن سفر و کمپ زدن ها بسیار مهم میباشد.این پشه بند 8 نفره یکی از این محصولات ضروری میباشد که در کمپ ها و سفر های دوستانه و یا خانوادگی که تعداد زیادی افراد وجود دارند یکی از بهترین گزینه هاست که داری ظرفیت 8 نفر میباشد و برای سفر های کوتاه مدت طراحی شده است.اما در صورت که قصد سفر های طولانی داشته باشید باز هم محدودیتی وجود نخواهد داشت اما باید نکات مراقبتی آن را رعایت کنید که مشکلی برای آن به وجود نیاید.در این مطلب قصد داریم با بررسی اجزای مختلف این پشه بند با آن آشنایی بیشتری داشته باشیم.

 

ابعاد و وزن:

اولین ویژگی یک پشه بند و چادر مسافرتی که یک خریدار به آن توجه میکند ابعاد آن میباشد که با توجه به سلیقه هر شخص و یا کاربرد های مختلف متفاوت خواهد بود.این پشه بند مسافرتی دارای ابعاد 250 سانتی متر طول و 250 سانتی متر عرض میباشد که با ارتفاع 200 سانتی متری که دارد فضای لازم برای استفاده 8 نفر محیا میشود.البته این ظرفتی است که از سوی شرکت تولید کننده به صورت رسمی و استاندارد اعلام شده اما در آزمایش های انجام گرفته شده  توسط همکاران ما این ظرفیت به 10 نفر میرسد بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای کسی به وجود بیاید.همچنین هنگامی که این چادر در حالت بسته بندی قرار دارد بسیار کوچک و کم حجم و در عین حال وزن پایینی دارد که باعث میشود در جابجایی ها دردسر ساز نباشد و این ویژگی یکی از مهم ترین مزایای این چادر مسافرتی ساخت کشور است که قبلا نمونه آن را کمتر دیده ایم.

طراحی :

در طراحی این محصول به دلیل بزرگ بودن و ظرفیت بالای آن دقت زیادی شده است که این بزرگ بودن روی کیفیت نهایی آن تاثیری نداشته باشد.یکی از دلایل دقت در طراحی این است که 80 درصد این پشه تور میباشد و 20 درصد بقیه از نوعی ماده ترکیبی به نام پارچه شمعی ساخته شده و با این ویژگی باید قابلیت ایستادگی نیز داشته باشد که طراحان به خوبی در این زمینه عمل کرده اند.این پشه بند برای استفاده دو کاره نیز میباشد که هم به عنوان چادر مسافرتی در آب و هوای نا مساعد و هم در شرایط خوب آب و هوا قابل استفاده میباشد.سقف این پشه بند نیز از نوع پارچه شمعی میباشد که باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب میشود و همچنین ضد آب میباشد و به دلیل طراحی شیب دار سقف آن ،آب روی آن باقی نمی ماند و به سمت زمین جاری میشود و به همین دلیل هنگام بارش باران مشکل ساز نخواهد شد اما بهتر است تا حد ممکن از باران دور باشید زیرا اطراف این چادر به صورت توری میباشد و آب به راحتی از آن رد میشود.اما پشه ها و حشرات دیگر به هیچ وجه قادر به ورود به داخل چادر نخواهند بود و از این نطر در امان خواهید بود.این پشه بند دارای یک درب ورودی بزرگ میباشد که با یک زیپ باز و بسته میشود و رفت و آمد به آن به سادگی صورت میگیرد.

نحوه ی راه اندازی :

راه اندازی این نوع پشه بند بسیار ساده بوده و بعد از چند بار تمرین کردن قادر خواهی بود در کمتر از 5 دقیقه آن را راه اندازی کنید و به استفاده از آن بپردازید.مرحله اول برای نصب این چادر پیدا کردن محلی مناسب برای آن است که باید به دور از سنگ ریزه و اشیای نوک تیز باشد که این کار علاوه بر آسوگی و راحتی باعث میشود آسیبی به چادر وارد نشود.مرحله بعد باز کردن باز کردن چادر از قسمت دایره ای میباشد و بعد از این چادر به صورت خودکار شکل گرفته و باز میشود.همچنین برای بسته بندی چادر میتوانید همین مراحل را به صورت برعکس انجام دهید.در این قسمت راه اندازی پشه بند تمام شده و آماده استفاده میباشد.در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید به DVD های آموزشی مراجعه کنید و یا با همکاران ما در شرکت اینتکس در اسرع وقت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...