پشه بند مسافرتی توری

P 852

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند مسافرتی توری ، دارای درب زیپ دار ، ساخته شده برای استفاده دسته جمعی ، دارای بدنه ای توری با تهویه هوای بسیار عالی

پشه بند مسافرتی طرح چادر یکی از بهترین و مناسب ترین پشه بند های مخصوص تمام سنین بخصوص بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی و همچنین توری مقاوم می باشد. این کالا یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین پشه بند های قابل حمل بوده که قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. ابعاد آن برابر (طول: 250 سانتی متر ، عرض: 250 سانتی متر ، ارتفاع: 250 سانتی متر) بوده که برای استفاده 6 الی 8 نفر بسیار مناسب خواهد بود. این کالا از یک درب بزرگ با زیپ مخصوص بهره مند بوده و کف آن نیز از نوع پارچه شمعی ضخیم می باشد. همچنین در قسمت سقف آن نیز از پارچه شمعی ضخیم استفاده شده تا در برابر نور آفتاب و کمی برخورد باران مقاومت لازم را داشته باشد.

  • پشه بند مسافرتی توری
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 250 سانتی متر
  • دارای درب زیپدار
  • کد محصول: P 852

سفر های خانوادگی و دوستانه در طبیعت میتواند بسیار لذت بخش باشد اما ممکن است دردسر های زیادی وجود داشته باشد.در طبیعت میتوان از چادر های مسافرتی استفاده کرد ولی چادر های مسافرتی فضای تقریبا زیادی را اشغال میکنند.از طرف دیگر ممکن است جلوی دید شما به طبیعت را بگیرند که در اینجا پشه بند های مسافرتی بسیار به کمک میآیند و توسط آنها شما فقط از دست پشه ها و جانوران موزی راحت شد و به علاوه به اطراف دید خواهی داشت.همچنین در شب میتوانید با خیال راحت استراحت کرده و از هوای آزاد لذت ببرید بدون اینکه نگران حشرات مزاحم باشید.در ادامه این مطلب به بررسی تمام ویژگی های این محصول میپردازیم.با ما همراه باشید.

 

 

ابعاد و وزن :

این پشه بند توری مسافرتی دارای ابعاد 250 سانتی متر طول و 250 سانتی منر عرض میباشد که ارتفاع این پشه بند به کمی بیشتر از 250 سانتی متر میرسد که برای این ابعاد بسیار مناسب است.لازم به ذکر است که ارتفاع این پشه بند از قسمت کف تا بالاترین قسمت آن محاسبه شده است.در کنار این ابعاد وزن بسیار کم آن را هم در نظر بگیرید که برای جابجایی و مسافرت ها بسیار مناسب است و باعث دردسر نخواهد شد و میتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.همچنین هنگام بسته بندی بسیار کم حجم میشود که این ویژگی میتواند بسیار کاربردی باشد.این ابعاد برای ظرفیت دو نفر به صورت درازکش و چهار نفر به صورت نشسته در نظر گرفته شده است.

طراحی و جنس:

طراحی این محصول به گونه ای صورت گرفته که از ورود حشرات مزاحم جلوگیری خواهد کرد و در عین حال قادر به دیدن اطراف خواهی بود.هنگام بسته بودن هیچ ورودی وجود نخواد داشت و از این نظر مشکلی نخواهی داشت.علاوه بر این پیش تر گفته شد که این پشه بند توری دید شما به اطراف را محدود نخواهد کرد اما سقف به صورت پوشیده طراحی شده است که در واقع یکی از ویژگی های آن محسوب میشود زیرا در صورت که قصد استفاده از این پشه بند در روز را داشته باشید ، این سقف مانع از تابش مستقیم نور آفتاب که میتواند بسیار آزار دهنده باشد میشود.درب ورودی این پشه بند به صورت مربعی در نظر گرفته شده است که ورود و خروج به آن به سادگی انجام خواهد گرفت و این درب توسط یک زیپ باز و بسته میشود.جنس قسمت هایی که توری نمیباشد از نوع پارچه ای شمعی میباشد که ماده ای ترکیبی و بسیار مقاوم است که این قسمت ها به نوعی نقش ستون برای چادر را ایفا میکنند.بنابراین مقاوت آن مهم میباشد.تنها عیب این پشه بند  این است که گزینه ای برای محکم شدن روی زمین ندارد و دلیل آن هم این است که این پشه بند برای شرایط معمولی طراحی شده است و برای محیط های بادی و طوفانی اصلا مناسب نیستندو

نجوه راه اندازی:

این پشه بند بسیار ساده بوده و هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد و برای راه اندازی آن کافی است ابتدا محلی مناسب برای آن پیدا کنید که تا حد ممکن به دور از سنگ ریزه و اشیای سفت باشد همچنین سعی کنید که در صورت امکان و برای راحتی و آسودگی، زمین صاف و تراز باشد.بعد از این کار آن را از بسته بندی خارج و روی زمین پهن کنید و پایه های آن را سفت کنید.به همین سادگی پشه بند برپا میشود . میتوانید از آن استفاده کنید.برای مراقبت از آن  بهتر است که در نزدیکی آتش و یا اشیای تیز مانند شاخه درختان استفاده نکنید.در صورتی که این نکنه ها را رعایت کنید این پشه باند تا سالها قابل استفاده خواهد بود.همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...