پشه بند توری ساده سبز رنگ کودک

P 452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند ساده سبز رنگ کودک با ارتفاع بلند یکی از مناسب ترین پشه بند های مناسب سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی و توری می باشد. پشه بندی با وزن بسیار مناسب که می تواند حتی برای دو کودک و یا خردسالان به صورت همزمان در مکان های مختلف استفاده شود. این کالا از کف پارچه شمعی بهره برده و یک درب بزرگ با زیپ سرخود دارد. این کالا می تواند برای فصول تابستان بسیار مناسب و کاربردی باشد. این محصول به دلیل داشتن فریم های فنری به راحتی و به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.

  • پشه بند توری ساده سبز رنگ کودک
  • جنس بدنه: پارچه شمعی و توری
  • دارای درب زیپ دار
  • مناسب برای سنین کودک و خردسال
  • کد محصول: P 452

پشه بند توری ساده یکی از انواع پشه بند ها میباشد که بسیار ساده طراحی شده و برای فصل تابستان و آب و هوای گرم بسیار مناسب میباشد.همچنین داشتن یک پشه بند در محیط های مرطوب که معمولا حشرات مزاحم وجود دارند یا سفر های کوتاه مدت که قصد کمپ زدن را دارید ،ضروری است.این پشه بند برای کودکان طراحی شده که در آن راحت باشند و علاوه بر داشتن دید در اطراف بتوانند از مزاحمت حشرات در امان باشند.در ادامه مطلب به بررسی این محصول میپردازیم.با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن:

این پشه بند مسافرتی به دلیل اینکه حدود 80 درصد آن از تور ساخته شده است ،وزن زیادی ندارد و میتوانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید.این وزن کم که حدودا به 700 گرم میرسد، در کنار ابعاد مناسبی که دارد یکی از گزینه های مطلوب برای انتخاب میباشد.ابعاد این محصول به این صورت است که دارای طول 100 سانتی متر در 110 سانتی متر عرض میباشد که برای کودکان و خردسالان اندازه ای مناسب میباشد.این ابعاد برای ظرفیت یک نفر کدک طراحی شده است اما در صورت نیاز دو کودک هم میتوتانند از آن استفاده کنند بدون این که مشکلی در فضای آن به وجود بیاید.

طراحی :

این محصول دارای طراحی ساده و زیبا میباشد که کودکان در آن راحت بوده و همزمان که از حشرات مزاحم در امان خواهند بود میتوانند از منظره اطراف لذت ببرند یا در شبها بدون اینکه نگران چیزی باشند آسوده بخوابند.اولین ویژگی ای که در طراحی این محصول به چشم میاید رنگ سبز و شاد آن است که باعث جذب بیشتر نور خورشید میشود.البته این رنگ اصلی این محصول میباشد و این پشه بند دارای رنگ بندی مختلف میباشد و میتوانید بر اساس  سلیقه خود رنگ آن را انتخاب کنید.حدود 80 درصد این پشه بند از تور میباشد که این ویژگی باعث کاهش وزن آن و در نتیجه باعث راحتی استفاده از آن شده است.کف این پشه بند به صورت مربعی شکل بوده اما اطراف آن به صورت بیض میباشد.همچنین دارای درب ورودی و خروجی میباشد که با یک زیپ باز و بسته میشود..

جنس بدنه :

پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که این محصول از حدود 80 درصد تور ساخته شده اما این تور بسیار محکم و با کیفیت است.در قسمت های کف و سقف و گوشه های این محصول از نوعی ماده ی ترکیبی به نام پارچه شمعی ساخته شده که دوام فوق العاده ای داشته و و در مقابل ضربه و فشار های احتمالی مقاومت خواهد کرد.این جنس به صورت ضد آب بوده و در  صورت خیش شدن لازم نیست نگران چیزی باشید.همچنین این پشه بند دارای فریم های فلزی میباشد که به عنوان ستون عمل کرده و این محصول را متعادل نگه میدارد..

نحوه راه اندازی :

راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و به هیچ آموزش خاصی نیاز ندارد.برای این کار ابتدا محلی مناسب به دور از هر گونه اشیای تیز و یا سنگ ریزه برای آن پیدا کنید که با این کار آسیبی به پشه بند نخواهد رسید و کودکان در آن نیز راحت خواهند بود.در مرحله بعد آن را روی زمین پهن کرده و فریم های فلزی را باز کرده تا پشه بند متعادل شود.حالا پشخ بند آماده میباشد و میتوانید از آن استفاده کنید.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید به DVD های آموزشی مراجعه کنید و یا با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...