پشه بند کودک توری بزرگ

12315

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,742,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پیپشه بند کودک توری بزرگ ، قابلیت شستشو بدنه دارای بدنه توری با قابلیت تهویه ها ، دارای درب بزرگ زیپی

چادر بازی در نوع پشه بند محصولی برای سنین کودکان، خردسالان و حتی نوزادان که در سایز بزرتر از جنس پارچه توری در بدنه و پارچه شمعی در قسمت کف ساخته شده است. پشه بندی که به شکل مخروطی طراحی شده و می توان به دلیل داشتن وزن مناسب در هر مکانی آن را حمل نموده و استفاده کرد. این کالا دارای دربی بزرگ بوده که به راحتی فرزندان شما می توانند از آن عبور کنند. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به قابلیت شستشو بدنه اشاره نمود. همچنین این کالا به دلیل داشتن فضای مناسب می تواند برای خواب راحت چند نوزاد استفاده شود. راه اندازی این چادر پشه بند بسیار آسوده بوده و به دلیل داشتن فریم های فایبرگلاسی منعطف یا فنری در عرض چند ثانیه قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 1.1 کیلوگرم
 جنس بدنه پارچه توری
 جنس پابه ها فایبرگلاس منعطف
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 مناسب استفاده در هر مکان
 قابلیت استفاده برای مکان خواب نوزاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

پشه بند کودک توری بزرگ از سری پشه بندی های مربعی سایز بزرگ می باشد که به همین واسطه قابل استفاده برای تمامی نوزادان ، خردسالان و کودکان می باشد . این پشه بند 150 سانتی متر مربع می باشد که دو تا سه کودک نیز می توانند استفاده نمایند . این محصولات با توجه به اسمی که دارند مانع از ورود حشرات به داخل شده و مانع از اذیت و آزار کودکان توسط حشرات خواهد شد بنابراین کودک با آرامش خوابیده و مزاحمتی را از سوی حشرات نخواهد داشت . استفاده از توری به جای پارچه های دیگر سبب شده تا به خوبی تهویه هوا در داخل پشه بند صورت بگیرد و دمای هوا داخل پشه بند افزایش نیابد .


طراحی و ساخت پشه بندی کودک

این پشه بند نیز به مانند برخی از مدل های چادر مسافرتی دارای سازه فنری می باشد ، به همین دلیل نیز ساختار مربعی شکل داشته و ارتفاع سقف آن بلند می باشد . پشه بند فنری به سادگی راه اندازی شده و نیازی به نصب توری به پایه ها نمیباشد . با توجه به اینکه تمامی بدنه این محصول از پارچه توری ساخته شده است نیازی به پنجره نبوده و هوا به خوبی در داخل پشه بند در جریان خواهد بود . در قسمت جلویی پشه بند دربی طراحی شده است که از آن طریق کودک می تواند وارد پشه بند شود . این درب به صورت زیپی بوده و به دلخواه می توانید آن را باز گذاشته و یا ببنید . قسمت کف این محصول برخلاف دیواره های آن از تور ساخته نشده است .

جنس پشه بند

برای ساخت بدنه پشه بند کودک توری بزرگ فوق از پارچه توری استفاده شده است ، اما قسمت کف آن بر خلاف بدنه از پارچه شمعی پلی استر ساخته شده است ، زیرا این جنس بیشتر با زمین در تماس بوده و ممکن است بر اثر جابجایی و فشار ساییده شود ، بنابراین پارچه پلی استر مقاومت بیشتری نسبت به توری دارد . پلی استر پارچه ای ضد آب است که استفاده از آن سبب شده است تا در صورت خیس بودن زمین نیز آسیبی به محصول وارد نشود . این پارچه طول عمر بالایی داشته و دوام بسیار خوبی را دارد به طوریکه حتی از آن برای ساخت چادر های مسافرتی ضد آب با کیفیت نیز استفاده می شود .

توری و کف این چادر قابل شست و شو می باشد . فریم یا همان ستون این پشه بند نیز از جنس فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاسی که برای این محصول استفاده شده است انعطاف پذیر بوده و از نظر ظاهری شبیه به پلاستیک می باشد اما دوام آن بسیار بیشتر از پلاستیک می باشد . از ویژگی های خوب فایبرگلاس می توان به ضد آب بودن آن ، مقاومت در برابر ضربه و فشار زیاد و وزن سبک آن اشاره کرد .

راه اندازی و نحوه استفاده

سازه این پشه بند به صورت فنری بوده و به همین دلیل تنها با باز کردن به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد ، اما جمع کردن آن نیاز به تمرین داشته و باید با توجه به الگوی تا شده آن را جمع کنید . توجه داشته باشید که در هنگام جمع کردن فشار زیادی را به پشه بند وارد نکنید زیرا ممکن است فریم آن بشکند .

بهتر است برای پشه بند زیرانداز در نظر بگیرید زیرا وجود سنگ ریزه و یا اشیاء تیز مخصوصا زمانی که از محصول در محیط های باز مانند حیاط استفاده می کنید سبب آسیب دیدن کف پشه بند شود . توصیه می شود که در روز ها پشه بند را در زیر سایه قرار دهید چرا که این محصولات ایجاد سایه نمی کنند و ممکن است حرارت نور آفتاب سبب گرمازدگی کودک شده و خطرساز شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...