پشه بند توری طرح دار رنگی کودک

P 162

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند توری طرح دار رنگی کودک یکی دیگر از پشه بند های مخصوص سنین کودک و خردسال بوده که از ارتفاع بلند تری نسبت به بسیاری از پشه بند های کوچک بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی و توری بوده که از دوخت و مقاومت مناسبی برخوردار است. محصولی که برای بدنه آن از فریم های منعطف فایبرگلاس استفاده شده که می تواند این محصول را به صورت اتوماتیک راه اندازی کند. البته جمع نمودن آن نیز آسوده خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب این محصول می توان به درب زیپدار آن و همچنین کف پارچه شمعی اشاره نمود. این محصول به دلیل داشتن وزن سبک و قابل حمل، قابل استفاده و جا به جایی در هر مکانی خواهد بود.

  • پشه بند توری طرح دار رنگی کودک
  • جنس بدنه از پارچه شمعی و تور
  • دارای پارچه شمعی طرح دار در قسمت سقف
  • دارای درب بزرگ زیپدار
  • دارای سه رنگبندی
  • کد محصول: P 162

پشه بند توری ساده طرح دار یکی از انواع پشه بند ها میباشد که بسیار ساده طراحی شده و مورد استقبال قرار گرفته است. این پشه بند  برای فصل گرم تابستان و شرایط متعادل آب و هوا مناسب میباشد.همچنین داشتن یک پشه بند در محیط های مرطوب که در آنها ممکن است پشه ها و حشرات دیگر مزاحم کودکان شوند ،ضروری است.این پشه بند برای کودکان به گونه ای طراحی شده که در آن راحت باشند و علاوه بر داشتن دید در اطراف بتوانند از در شر حشرات راحت باشند.در ادامه این مطلب قصد داریم که به بررسی تک تک ویژگی های این محصول میپردازیم.با ما همراه باشید.

 

ابعاد و وزن:

ابعاد این محصول به این صورت است که دارای طول 100 سانتی متر در 110 سانتی متر عرض میباشد که برای کودکان و خردسالان اندازه ای مناسب میباشد.این پشه بند مسافرتی به دلیل اینکه حدود 80 درصد آن از تور ساخته شده است و همچنین وزن زیادی ندارد و میتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.این وزن کم که حدودا به 700 گرم میرسد، در کنار ابعاد مناسبی که دارد یکی از گزینه های مطلوب برای سفر های کوتاه مدت  میباشد.این ابعاد برای ظرفیت یک نفر کودک طراحی شده است اما در صورت نیاز دو کودک هم بدون این که مشکلی در فضای آن به وجود بیاید از آن استفاده کنند .

جنس بدنه :

در ابتدای این  نقد به این موضوع اشاره کردیم  که این محصول از حدود 80 درصد تور ساخته شده اما این تور بسیار محکم و با کیفیت است.در قسمت های کف و سقف و گوشه های این محصول از نوعی ماده ی ترکیبی به نام پارچه شمعی ساخته شده که دوام فوق العاده ای داشته و و در مقابل ضربه و فشار های احتمالی مقاومت خواهد کرد.این جنس به صورت ضد آب بوده و در  صورت خیش شدن لازم نیست نگران چیزی باشید.همچنین این پشه بند دارای فریم های فلزی میباشد که این فریم ها نقش ستون را در پشه بند ایفا کرده و آن را محکم نگه میدارند.

طراحی :

 طراحی این پشه بند  ساده و زیبا میباشد که کودکان در آن راحت بوده و همزمان که از حشرات مزاحم در امان خواهند بود میتوانند از منظره اطراف لذت ببرند یا در شبها بدون مزاحمت پشه ها آسوده بخوابند.اولین ویژگی ای که در طراحی این محصول به چشم میاید رنگ سبز و آبی آن است که باعث جذب بیشتر نور خورشید میشود.البته این رنگ اصلی این محصول میباشد و این پشه بند دارای رنگ بندی مختلف میباشد و میتوانید بر اساس  سلیقه خود رنگ آن را انتخاب کنید.علاوه بر رنگ بندی های مختلف این محصول دارای طرح های کارتونی بوده که برای کودکان میتواند لذت بخش باشد.همانطور که قبلا هم اشاره کردیم حدود 80 درصد این پشه بند از تور میباشد که این ویژگی باعث کاهش وزن آن و در نتیجه باعث راحتی استفاده از آن شده است.کف این پشه بند به صورت مربعی شکل بوده اما اطراف آن به صورت بیضی شکل میباشد.همچنین دارای درب ورودی و خروجی میباشد که با یک زیپ خودکار باز و بسته میشود و رفت و امد به آن به سادگی شکل میگیرد.به سبب این طراحی و انعطاف این محصول میتوان آن را به سادگی بسته بندی کرد بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود.

 

نحوه راه اندازی :

راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و به هیچ آموزش خاصی نیاز ندارد و پس از چند بار تمرین قادر خواهی بود که آن را در کمتر ا 5 دقیقه راه اندازی کنید.مراحل کار اینگونه است که  ابتدا محلی مناسب به دور از هر گونه اشیای تیز و یا سنگ ریزه برای آن پیدا کنید که با این کار آسیبی به پشه بند نخواهد رسید و کودکان در آن نیز راحت خواهند بود.در مرحله بعد آن را روی زمین پهن کرده و فریم های فلزی را باز کرده تا پشه بند متعادل و محکم شود شود.حالا پشه بند آماده استفاده میباشد.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید به DVD های آموزشی مراجعه کنید و یا با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...