پشه بند فنری 4 نفره ایرانی

68054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,629,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند فنری 4 نفره ایرانی ، ظرفیت: 4 نفره ، قابلیت راه اندازی سریع ، کد محصول: 68054 ، قابلیت نصب به صورت اتوماتیک و دارای بدنه فنری و تاشو

پشه بند فنری 4 نفره ایرانی یکی از محصولات کاربردی و مناسب استفاده در فصول گرما بوده که ساخته شده از بدنه ای توری از نوع پارچه شمعی می باشد. کالایی که بدنه آن توسط فریم های فنری بر پا شده و در مدت زمان بسیار کمی قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. پشه بندی که سقفی از نوع پارچه شمعی داشته و کف آن نیز از همین نوع می باشد. داشتن یک درب بزرگ در این محصول نیز می تواند رفت و آمد را آسوده تر کند. اما این پشه بند با داشتن ظرفیت 4 نفره به صورت نشسته می تواند تا 2 نفر را نیز به شکل خوابیده در خود جای دهد. از دیگر ویژ"ی های این کالا می توان به وزن بسیار مناسب و داشتن ساک حمل مخصوص اشاره نمود.

  • پشه بند فنری 4 نفره ایرانی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
  • ظرفیت: 4 نفره
  • قابلیت راه اندازی سریع
  • کد محصول: 68054

چادر های مسافرتی در ابعاد کوچک برای استفاده در مسافرت های چند نفره کاملا مناسب هستند و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند تا بتوان از آن در محیط های کوچک در فضای صندوق عقب اتومبیل استفاده کرد. چادر مسافرتی فنری چهار نفره ایرانی نیز ابعاد بسیار مناسبی دارد و برای استفاده چهار نفر در حالت عادی و دو یا سه نفر در حالت خوابیده استفاده کرد. از نظر کیفیت نیز محصول مورد نظر ما در بالا ترین  رده در میان چادر های مسافرتی ایرانی قرار میگیرد و ساخت آن با دقت فراوانی صورت پذیرفته است. در ادامه قصد داریم تا در قالب بررسی به تمامی جزئیات این محصول که با بدنه توری خود مناسب فصل تابستان است بپردازیم. پس با ما همراه باشید. 

طراحی

بخش ظاهری در چادر های ایرانی اهمیت خاصی ندارد. و اغلب آنها در یک قالب و شکل و شمایل مشابهی تولید و عرضه می شوند، از این رو این چادر نیز به چادر هایی که احتمالا حین مسافرت در سراسر کشور دیده اید شباهت بسیاری دارد. تنها تفاوت این چادر با سایر محصولات دیواره های توری شکل آن است که باعث می شود در جنگل یا دریا از آب و هوای دوست داشتنی لذت ببرید و در کنار آن از پشه های محیط نیز در امان باشید. اما قسمت بالایی این چادر از روکش Solid برخوردار است که ضد آب بوده و تا حد بسیاری از نفوذ آب به داخلی چادر جلوگیری می کند، به علاوه دیواره شیبدار آن نیز کمک فراوانی به جلوگیری از نفوذ آب میکند.

ابعاد و وزن

در بخش اول به اهمیت ابعاد و وزن در محصولات کوچک اشاره کردیم، این محصول نیز همانند سایر چادر های مسافرتی ایرانی به صورت فنری تولید شده است و بسته بندی آن به صورت گرد می باشد. حجم بسته بندی در مقایسه با تمامی چادر های مسافرتی که تا کنون دیده اید کوچکتر است و به سادگی می توان آن را در صندوق عقب اتومبیل قرار داد. از این رو از نظر قابلیت حمل یکی از بهترین چادر های مسافرتی ساخت کشور می باشد. طول، عرض و ارتفاع این محصول برابر با 200 سانتی متر بوده که برای استفاده های چند نفره کاملا مناسب است. وزن این محصول نیز برابر با 3 کیلو گرم بوده و به سادگی می توان آن را جابجا کرد.

روش نصب

برای نصب این چادر ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. با رها کردن بخش دایره ای ابتدای آن خواهید دید که چادر با حالت فنری آن باز شده و به یک شکل مشابه مثلث در می آید، این مثلث در یکی از قسمت ها از میانه آن باز می شود. با کشیدن چادر به بیرون آن را باز کرده و از چادر استفاده کنید. برای بستن چادر نیز همین مراحل را به صورت بر عکس انجام دهید تنها در انتها برای جمع کردن چادر ابتدا قسمت بالایی آن را به میانه آورده و بخش سمت چپ را نیز با چرخواندن به میانه های آن آورده و چادر را جمع کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...