چادر اضطراری دو نفره Tube

Tube Emergancy T1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر اضطراری دو نفره Tube توسط بسیاری از کوهنوردان استفاده می شود و اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم یکی از محصولات ضروری در کوهنوردی می باشد . در بسیاری از مواقع کوهنوردان و طبیعت گردان در شرایط اضطراری از قبیل طوفان های شن و یا طوفان های سرما گیر می کنند که از این چادر برای مقابله با این شرایط استفاده می کنند . ظرفیت این چادر یک الی دو نفر می باشد که در چادرهای اضطراری ظرفیت معقولی می باشد . چادر مسافرتی اضطراری Tube دارای بدنه ای از جنس عایق حرارتی کامل می باشد که از کیفیت فوق العاده ای در نگهداری هوای داخل چادر برخوردار است به طوری که 99 درصد حرارت بدن را بازتاب کرده و موجب هرچه گرم تر شدن هوای داخل چادر می شود که می تواند در شرایط اضطراری امری حیاتی به شمار بیاید . این چادر توسط پاراکورد های 5 متری که برای آن تعبیه شده است می تواند به درخت بسته شود تا علاوه بر نگه داشتن سقف چادر ، استحکام بالایی را به چادر در شرایط نامساعد جوی بدهد . بعد از بسته شدن چادر به یک جسم ثابت می توان توسط 4 بند مخصوص که در چادر وجود دارد قسمت های کف چادر را به اجسام سخت مانند سنگ بسته تا چادر شکل کلی را به خود بگیرد ، پاراکورد های همراه این چادر از نوع نظامی درجه 3 و به صورت 3 رشته ای می باشد که کیفیت فوق العاده ای دارد . از میان چادرهای اضطراری ما این محصول را که از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای برخوردار است پیشنهاد می دهیم .

  • چادر اضطراری دو نفره Tube
  • جنس بدنه از نایلون
  • دارای بدنه ضد آب
  • عایق حرارتی فوق العاده
  • دارای پاراکورد نظامی درجه 3
  • کد محصول: Tube Emergancy T1

چادر اضطراری دو نفره Tube یکی از ضروری ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی برای طبیعت گردان و کوهنوردان می باشد که دارای طرفداران زیادی نیز می باشد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب و دارای عایق گرما می باشد که بسیار مناسب برای فصل های سردسیر و استفاده در کوهستان می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر اضطراری دو نفره Tube همراه ما باشید ....

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که دارای ارتفاع کم و مهندسی شده ای است تا در طوفان های باد و شن بتواند عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد . ظرفیت این چادر مسافرتی 1 الی 2 نفره می باشد که دردسته بندی چادر های اضطراری از ظرفیت معقولی برخوردار است و به خوبی می تواند نیازهای کوهنوردان را برطرف نماید . این چادر مسافرتی می تواند توسط پاراکوردهای 5 متری که درون بسته بندی آن تعبیه شده است به درخت و یا مکان های ثابت و مستحکم بسته شود تا وه بر نگهداری چادر اضطراری ، استحکام بالایی را به ای محصول دهد . پس از بسته شدن طقف این چادر می تواند توسط 4 بند مستحکمی که به همراه این چادر مسافرتی وجود دارد ، بخش پایینی آن را ببندید تا شکل کلی را به خود بگیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر از نایلون می باشد که عملکرد فوق العاده ای را در شرایط اضطراری از خود نشان می دهد و می تواند مورد استفاده ی کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای نیز قرار بگیرد . این چادر اضطراری دارای بدنه ای از جنس نایلون می باشد که حدود 99 درصد حرارت بدن را در بخش داخلی چادر بازتاب کرده تا گرمای هوا را در شرایط نامساعد درون خود نگهدارد . این چادر در رنگبندی زیبا و با وزن متعادل نیز روانه ی بازار شده است که در این بخش یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی نارنجی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی با توجه به کارایی که دارد دارای اندازه های استانداردی می باشد تا بتواند در شرایط اضطرار عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد . ابعاد این چادر اضطراری به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض  : 120 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده ی شما فراهم می آورد . همچنین در کمپینگ نیز وزن لوازم نقش بسزایی را می تواند ایفا کند و وزن چادر می تواند نقش بالایی داشته باشد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبایی که دارد به 0.3 کیلو گرم می رسد که بسیار سبک می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده ی شما عزیزان باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دو نفره یکی از وسایل اضطراری برای استفاده ی کوهنوردان و طبیعت گردان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و عملکرد فوق العاده ای را در شرایط نامساعد جوی از خود نشان می دهد . جنس بدنه این چادر از نایلون می باشد که حدود 99 درصد گرمای بدن را به درون خود چادر اضطراری بر می گرداند تا از در  رفتن هوای داخلی چادر ه خوبی جلوگیری کند . چادر اضطراری دو نفره Tube با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر بتوانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...