چادر بازی سرخپوستی کودک

25456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی سرخپوستی کودک محصولی کاربردی و پرطرفدار در میان کودکان بوده که قادر است ساعت ها کودک شما را سرگرم نماید. این محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که کاملا مقاوم در برابر آسیب دیدگی بوده و شما می توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. همچنین سازه های آن از فایبرگلاس درنظر گرفته شده که بسیار سبک بوده و در برابر شکستگی از استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد. و نیز دارای قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچک می باشد. به همین منظور کودک شما می تواند علاوه بر منزل، آن را در فضای باز و مسافرت نیز مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرد. وزن این محصول اندک و در حدود 3.5 کیلو گرم بوده و از فضای کافی به جهت بازی و نیز استراحت دو کودک به صورت همزمان برخوردار می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی، از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 155 سانتی متر
 وزن 3.5 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی سرخپوستی کودک از سری محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که مناسب استفاده کودکان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول علاوه بر محلی مناسب برای سرگرمی کودک، می تواند اتاقکی دنج برای استراحت کودک شما نیز بوده و با دارا بودن رنگی شاد و زیبا قادر است کودک را در محیطی شاد قرار دهد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید چادر بازی کودک همراهی می نماییم... 

همانطور که می دانید نوع طراحی محصولات مورد نیاز کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا می‌ بایست قادر به جلب توجه کودک بوده و متناسب با روحیه کودکانه آن ها طراحی و تولید شود. این چادر بازی شبیه به چادر های سرخپوستی طراحی شده که این نوع طراحی برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین برای این چادر یک درب تعبیه شده که با استفاده از بند هایی در کناره ها قادر به باز نگهداشتن آن خواهید بود. همچنین برای این محصول یک عدد پنجره در نظر گرفته شده است که در هنگام بسته بودن درب، عمل تهویه را به خوبی انجام داده و روشنایی محصول را نیز تأمین می نماید. بدنه این محصول به رنگ سفید بوده و دارای خط هایی شکسته به رنگ زرد می باشد. این چادر بازی دارای قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچک بوده و به راحتی قابل جابه جایی می باشد. 

جنس بدنه

با توجه به اینکه جنس بدنه دارای ارتباط مستقیمی با طول عمر محصول داشته و از مهم ترین مواردی می باشد که مستلزم توجه بوده، شرکت اینتکس این محصول را از مرغوب ترین متریال موجود تولید و به بازار عرضه نموده است. رویه این چادر بازی از پارچه شمعی برزنتی درنظر گرفته شده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. سازه های آن نیز از فایبرگلاس تهیه شده که علاوه بر مقاومت بالا، از وزنی اندک برخوردار بوده و کاملا ضد آب می باشد. با توجه به این موارد، کودک شما قادر خواهد بود آن را با خیالی آسوده در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرد. 

 ابعاد و وزن و ظرفیت

 با توجه به اینکه نشیمنگاه این محصول به صورت مربع طراحی شده، دارای طول و عرضی معادل 110 سانتی متر و ارتفاع 155 سانتی متر می باشد، که دو کودک به صورت همزمان قادر به بازی در داخل آن بوده و همچنین از فضای مناسبی برای استراحت کودک برخوردار می باشد. وزن آن نیز اندک و در حدود 3.5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. به منظور افزایش طول عمر این محصول می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت های بالا بپرهیزید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و یا تعویض نمایید. 

جمع بندی

چادر بازی سرخپوستی کودک محصولی با رنگی شاد بوده که قادر است کودک شما را در محیطی شاد و مفرح قرار داده و موجب سرگرمی کودک شود. همچنین این چادر بازی با دارا بودن فضای کافی، محلی مناسب به جهت استراحت کودک شما می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...