چادر بازی بادی کودک با توپ مدل فروزن

intex 48670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
4,200,000
48%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی بادی کودک با توپ مدل فروزن یکی از جدید ترین چادر های تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس وینیل با رویه تمام طرح چرم و شفاف می باشد. این بدنه به صورت دو لایه بوده که علاوه بر زیبایی به ضخامت و کیفیت آن نیز افزوده است. بر روی بدنه این چادر دو پنجره و یک درب تعبیه شده که یکی از پنجره ها در قسمت دیواره و دیگری در قسمت سقف چادر می باشد. اما دیواره این محصول دارای حفره های زیادی بوده که برای قرار دادن توپ های پلاستیکی رنگی همراه این چادر می باشد. چادری که علاوه بر مصرف تفریحی می تواند به عنوان محلی مناسب برای خوابیدن نیز به کار برده شود.

 نوع خانگی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن  6 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
 دارای بدنه حفره دار
 دارای دو پنجره در بدنه و سقف
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

چادر بازی بادی کودک با توپ

چادر بازی کودک مدل فروزن همراه با توپ در طرح فروزن یکی از جدید ترین چادر های بازی در نوع بادی از شرکت اینتکس بوده که برای سنین کودکان و خردسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی متفاوت و زیبا بوده که باعث شده تا نظر کودکان را به خود جلب کند. طراحی بدنه با کیفیت و زیبا و همچنین قابلیت استفاده در فضای باز موجب شده تا این محصول را به یکی از پر طرفدار ترین چادر های بازی کودکان در نوع بادی تبدیل کند. علاوه بر این داشتن حجم و وزن مناسب همانند دیگر چادر های بازی بادی باعث شده امکان استفاده از این کالا را در هر مکان مورد نظری فراهم کند. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت چادر

طراحی و ساخت بدنه چادر بازی طرح فروزن کودک به صورت گرد بوده و کره ای بوده و از یک درب تونل شکل و بزرگ برخوردار می باشد. بدنه ای که ساختار چند لایه داشته و به صورت حفره حفره می باشد تا امکان قرار دادن اشیای کوچک نیز در درون آنها فراهم باشد. روی بدنه این چادر دو پنجره تعبیه شده که یکی از قسمت سقف و دیگری بر روی دیواره بدنه می باشد. این دو پنجره موجب می شود تا عمل تهویه هوا در داخل چادر بهتر شود. هنگام راه اندازی باد زدن این محصول نیز باید از دو دریچه باد تعبیه شده روی بدنه استفاده نمایید از همین رو باد کردن این چادر بازی بچه گانه از یک دریچه کافی نخواهد بود. علاوه بر این چند توپ رنگی کوچک نیز در بسته بندی آن قرار داده شده تا برای تفریحات بیشتر کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

جنس بدنه چادر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر بادی از نوع پلاستیک وینیل بوده که از رویه طرح چرم و شفاف بهره مند خواهد بود. بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده تا امکان استفاده در فضای باز را نیز فراهم کند به جهت اینکه در برابر برخورد آب و نور آفتاب کاملا مقاوم خواهد بود. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا به راحتی این چادر بازی را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا نمود. از دیگر ویژگی های خوب بدنه این چادر قابلیت تعمیر آن در صورت وارد شدن هر نوع آسیبی به بدنه می باشد. قابلیتی که موجب می شود تا استفاده از این محصول را به یک بار ختم نکند.

ابعاد و وزن چادر

ابعاد چادر بازی بادی فروزن معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات دو الی سه کودک در درون آن خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت باد شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد بود. به همین جهت ابعاد داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی می باشد. ارتفاع آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سقف می باشد. زمانی که اقدام به جمع کردن این چادر کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری قابل جای دادن باشد. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن چند توپ کوچک به 6 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل خود چادر بازی می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از قسمت پمپ باد فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ متناسب با این دریچه ها را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. یکی از بهترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این محصول استاندارد باد زدن به این کالا و همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه می باشد. در صورت رعایت این موارد تاثیر زیادی در افزایش عمر این محصول تفریحی خواهد گذاشت.

جمع بندی

چادر بازی بادی کودک همراه با توپ در طرح فروزن یکی از شیک ترین محصولات بادی تفریحی کودکان و خردسالان از شرکت اینتکس بوده که دارای طراحی و جنس بدنه با کیفیتی می باشد. این محصول قابل استفاده در فضای باز نیز بوده و از چند توپ کوچک نیز به همراه خود بهره می برد. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

مجتبی رحمانی

چادر بازی بادی کودک با توپ مدل فروزن

420 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...