چادر بادی کودک با مبل و میز

intex 48635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک با میز و صندلی بادی یکی از جدیدترین چادر های بازی شرکت اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس وینیل با رویه کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای که در آن از طرح و رنگ های کودک پسندانه ای استفاده شده و این کالا را به یکی از چادر های بادی بسیار زیبا تبدیل نموده است. یکی از ویژگی متفاوت و جدیدی که در این کالا تعبیه شده قابلیت دو تکه شدن بدنه یا جدا شدن آن از هم می باشد. با این قابلیت می توانید این چادر بادی اینتکس را به دو چادر بزرگ و متصل به هم تبدیل کنید. همراه این محصول یک صندلی و میز بادی قرار داده شده که می توان از آن در داخل چادر نیز استفاده نمود. میز بادی این محصول را می توان به عنوان زیر پایی بادی نیز استفاده کرد. در این چادر یک درب بزرگ به همراه یک پنجره طراحی شده تا این محصول را از هر نظر کامل تر کند. این چادر بازی یک مجموعه تفریحی مخصوص فرزندان شما بوده که به دلیل داشتن کیفیت بالای بدنه قابل استفاده در هر مکان بخصوص فضای باز خواهد بود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 124 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ - 
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
 دارای صندلی و میز بادی
 دارای درب و پنجره
 قابلیت دو تکه شدن بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بادی کودک با مبل و میز یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین چادرهای بازی کودک می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است به جذابیت بالایی نیز دست پیدا کند . این چادر بازی دارای طراحی منحصربفرد و دو تکه ای می باشد که در مواقعی می توانید از آن به عنوان دو چادر نیز استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی چادر بادی کودک با مبل و میز همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این چادر بازی به صورت کاملا کودک پسند می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . متفاوت بودن این چادر بازی به دلیل دو تکه بودن چادر می باشد که در مواقعی می توانید آن را از هم جدا کرده و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید . همچنین به همراه این چادر بازی یک عدد میز و یک عدد مبل بادی همرنگ با چادر بازی کودک وجود دارد که در واقع این مجموعه را به پکیجی کامل تبدیل کرده است . همچنین به همراه این محصول بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز موجود می باشد که توسط در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کرده و بدون دغدغه از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد و از جمله مجبوب ترین جنس هایی می باشد که در ساخت محصولات بادی از آن استفاده می شود . همچنین برای بالاتر بردن مقاومت بخش هایی از این محصول در بخش هایی از چادر بازی و مبل از وینیل دولایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

ابعاد ، وزن چادر بازی کودک :

طول این کالا 124 سانتی متر ، عرض آن 109 سانتی متر و هم چنین ارتفاعش 122 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که بتوانید به سادگی از آن در منزل و یا هر مکان دیگری استفاده کنید. هم چنین این محصول تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که جا به جایی ان هم کاری فوق العاده ساده و اسان است.

جمع بندی :

چادر بادی کودک با مبل و میز از سری پکیج های بازی کودک می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد . چادر بادی کودک با مبل و میز با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...