چادر بازی کودک توری با طرح جغد

15561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک توری با طرح جغد یک محصول جذاب و متفاوت از کمپانی اینتکس بوده که ساختاری تلفیقی از پشه بند با چادر بازی دارد. این محصول مناسب استفاده کودکان و خردسالان با بالاترین سطح کیفیت بدنه در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی و توری استفاده شده که از دوام بالا و نرمی انعطاف پیری زیادی برخودار می باشد. کف این محصول از پارچه شمعی با ساختاری نرم و ضداب است. برای تولید سازه های محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس استفاده شده که وزن کم با قابلیت طول عمر بالا دارد. به همین دلیل از این محصول می توانید در فضای باز نیز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که بدنه ان با رنگ قهوه ای و با ظاهر یک جغد زیبای انیمیشنی تولید شده است. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ که دارای زیپی استاندارد بوده برای رفت و امد اسان کودک تعبیه گردید. ساختار نیمه توری بدنه موجب نورگیر بودن محوطه بازی کودک و تهویه مطبوع هوا در این قسمت می شود. این محصول با وزن کم و امکان حمل و نص اسان خود یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 40 سانتی متر
 عرض 40 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه شمعی و تور
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی
 رنگبندی 
 رده سنی کودکان
 سایر ویژگی ها قابل استفاده به عنوان چادر توپ
 بدنه ای توری با تهیه مناسب
 دارای کفی ضد آب
 دارای درب زیپ دار
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک توری با طرح جغد

چادر بازی کودک توری با طرح جغد یکی از زیباترین و منحصر به فردترین نمونه های چادر بازی کودک بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طول عمر بالا و ساختاری پرتابل برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید محصولی متفاوت پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به نواوری در زمینه طراحی بدنه داشته که ظاهری مطابق علایق و روحیات کودکانه ارائه شود. محصول نهایی نیز متکی بر استاندارد های موجود تضمینی بر ایمنی و سلامت در زمان استفاده باشد. شرکت اینتکس با اتکا بر این نکات کلیدی چادر بازی کودک توری با طرح جغد را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول در واقع ترکیبی استاندارد از دو محصول چادر بازی کودک و پشه بند کودک بوده که اغلب برای استفاده در محیط های گرمسیری توصیه می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که لبه های ان از انحنای زیبایی برخوردار می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک تعبیه شده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. نیمی از بدنه این محصول را پارچه توری تشکیل داده که موجب می شود تا گردش هوا ازادانه انجام شده و محیط بازی کودک کاملا نورگیر باشد. در عین حال توری از ورود حشرات به داخل محصول اجتناب می کند. بدنه این محصول دارای ساختاری افنتزی از یک جغد بوده که مورد علاقه کودکان است. شما می توانید از این محصول به عنوان چادر توپ کودک استفاده نمایید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با حداکثر طول عمر بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی و  توری تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا برخودار است. سازه های این محصول نیز از بهترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بسیار بالا می باشد. با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای این ساختار شما می توانید از این محصول در فضای باز نیز به اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

از این چادر مسافرتی می توانید در زمان سفر به نقاط گرمسیری نیز استفاده نمایید. زیرا وزن بدنه محصول تنها 1.3 کیلوگرم می باشد. ارگونومی ساخت نشیمنگاه مربع شکل محصول دارای طول و عرضی همسان و معادل 40 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 38 سانتی متر عنوان می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

نوه پایه های در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع فنری است. به همین دلیل روکش بدنه به طور کامل به این پایه ها متصل می باشد. برای استفاده از این محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و درفضای مسطحی باز کنید. خواهید دید بدنه محصول بدون دخالت دست راه اندازی می شود. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه ان جدا خودداری نمایید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به سازه های ان بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول داری 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک توری با طرح جغد یک محصول پرتابل با ساختاری کودکانه بوده که به عنوان چادر مسافرتی و چادر توپ کودک امکان استفاده دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...