کلبه بازی کودک و خردسال

intex 48621

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک (کلبه بازی) کودک محصولی شیک و فانتزی برای سرگرمی و همچنین خواب در درون آن که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. این کالا در واقع از طراحی های زیبا و کودک پسندی بر روی خود برخوردار بوده که در روحیات کودکان موثر خواهد بود. همچنین این چادر دارای پایه های نگهدارنده از نوع پلاستیک فایبرگلاس نیز می باشد ، این جنس علاوه بر استحکام بسیار بالایی که دارد وزنش کاملا سبک و به مانند پلاستیک می باشد . کلبه (چادر) بازی کودک اینتکس با طرح کارتونی بسیار زیبا و شیک برای کودکان و خردسالان زیر 5 سال که از رنگ بندی بسیار مناسبی بهره می برد  .این چادر از کیفیت بالا و مقاومت بالایی در برابر آب  و شرایط جوی مختلف بهره می برد .

این محصول دارای ابعادی معادل ( طول: 112 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر، ارتفاع 132 سانتی متر ) بوده و وزن کلی آن به 4.5 کیلوگرم می رسد . ابعاد بزرگ آن اجازه استفاده چندین کودک به صورت همزمان را می دهد . از این کالا می توان به عنوان یکی از بهترین چادرهای مسافرتی در سفر های مختلف استفاده نمود . از این رو با استفاده از خانه یا چادر بازی می توانید به عنوان چادر خواب در سفر استفاده کنید . وجود فضای بسته می تواند از نزدیک شدن حشرات موضی به کودک در هنگام خواب جلوگیری کند . وزن سبک آن و البته حجم بسته بندی کوچک محصول در پرتابل بودن و قابلیت حمل راحت چادر نقش دارد . شما می توانید در صورت لوزم پارچه را از فریم جدا کرده و آن را بشویید .

کلبه بازی کودک و خردسال فوق از معدود کلبه یا چادر های بازی کودک شرکت اینتکس می باشد که در کنار محصولات بادی خود اقدام به تولید چادر و کلبه بازی کودک و خردسال کرده است . همواره کودکان علاقه خاص و بسیار زیادی به خاله بازی و از این قبیل بازی های کودکانه دارند که لازمه آن ، داشتن یک خانه کوچک است ، تا کودکان به دید و بازدید رفته و بدین صورت به بازی کردن بپردازند ، از این رو برخی از شرکت های تولید کننده بزرگ مانند اینتکس اقدام به تولید این محصولات بی نظیر و محبوب کردند . این کلبه بادی یکی از زیبا ترین محصولات است که برای رده سنی خردسالان و کودکان زیر 5 سال قابل استفاده است . فضای داخلی بزرگ کلبه اجازه استفاده چندین کودک را به صورت همزمان داده و می تواند از گزینه های بسیار خوب خرید باشد . در ادامه شما را با ویژگی های ساختاری و نوع جنس محصول در قالب نقد و بررسی آشنا خواهیم کرد .

تولید و ساختار کلبه بازی

چادر های بازی تولید شده در تنوع بسیار زیادی دارند که هر یک از آن ها با اسامی مختلف به فروش می رسد . برخی از چادر های بازی دارای اشکال عروسکی بوده و برخی دیگر نیز به مانند خانه ، کلبه و قلعه ساخته شده اند  ، انتخاب چادر های بازی به سلیقه کودک بستگی داشته که می توانند محصولی را که دوست دارند به کمک بزرگ تر ها حتی به صورت اینترنتی خریداری کنند . این محصول دارای ظاهری شبیه به کلبه داشته و مناسب برای کودکانی است که این نوع طراحی را دوست دارند . بدنه رنگارنگ با تم صورتی این کلبه بازی به همراه تصاویر عروسکی باعث شده تا دختران علاقه خاصی به این کلبه بازی داشته باشند . پس می توان گفت که کلبه بازی کودک و خردسال بیشتر برای کودکان دختر طراحی شده است . ارتفاع بلند و همچنین متراژ بزرگ چادر می تواند زمینه را برای بازی چند کودک به صورت همزمان فراهم کند . این کلبه بازی دارای درب ورود و خروج و همچنین پنجره می باشد ، این پنجره ها جهت نورگیری بهتر ، تهویه هوای عالی و همچنین مشاهده اطراف می تواند نقش بسیار خوبی را داشته باشند . این کلبه بازی کودک از دو قسمت بدنه و فریم تشکیل شده است که می توان با نصب پایه ها و بدنه چادر بازی را راه اندازی کرد .

جنس کلبه بازی

اینتکس همواره سعی کرده است تا برای تولید چادر های بازی خود نیز به مانند محصولات بادی از بهترین اجناس استفاده کند ، تا همچنان رضایت مشتری را حتی در طی سال ها آن را ثابت کرده است ، جلب کند . به همین منظور برای پایه های این کلبه بازی از فایبرگلاس و برای ساخت بدنه از پلی استر استفاده کرده است . فایبرگلاس ترکیبات بسیار عالی دارد به گونه ای که استحکامش به مانند فلزات ، انعطافی مانند پلاستیک و وزن بسیار سبکی دارد ، از این رو از مناسب ترین گزینه ها برای ساخت کلبه بازی و حتی دیگر محصولات سفری می باشد . بدنه پلی استری کلبه بازی فوق نیز از سطح کیفی خوبی برخوردار است ، پلی استر ها از سری پارچه های شمعی مرغوب می باشد که در برابر رطوبت و همچنین شرایط محیطی کاملا مقاوم است . از این رو می توان گفت کلبه بازی کودک و خردسال فوق ضد آب بوده و قابل استفاده در محیط های باز می باشد .

راه اندازی کلبه بازی کودک و خردسال

راه اندازی این کلبه بازی بسیار ساده است ، شما حتی می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای محصول و حتی سرچ کردن در اینترنت نحوه راه اندازی محصول را آموزش ببینید . این کلبه بازی همانطور که گفته شد از دو بخش بدنه و پایه تشکیل شده است . در ابتدا شما می بایست پایه های کلبه را راه اندازی کنید تا بدنه را بر روی آن قرار دهید . پایه های این کلبه بازی که به صورت میله های کوتاه و بلند تشکیل طراحی شده است به کمک رابط ها که عمدتا به صورت دو شاخه و سه شاخه می باشند می توانید به یکدیگر متصل کنید تا فریم کلبه راه اندازی شود ، سپس بدنه را بر روی فریم گذاشته و آن را متصل کنید تا به همین سادگی کلبه کودک خود را راه اندازی و نصب کنید . این کلبه بازی پرتابل و قابل حمل است از این رو نگران محل راه اندازی نباشید چرا که در حالت راه اندازی شده نیز می توانید آن را برداشته و در محل دیگری قرار دهید .

توصیه

اگر از چادر بازی در محیط های خارج از منزل و یا در سفر ها استفاده می کنید ، سعی کنید تا با استفاده از یک زیرانداز سطح زمین را بپوشانید ، زیرا زمین های سنگی یا حتی آسفالت می تواند کف پلی استری کلبه بازی را زخمی کند ، چرا که کودک در حال حرکت بوده و وزن آن سبب ساییده شدن کف چادر خواهد شد . این چادر بازی ضد آب است ، اما در صورت خیس شدن بهتر است آن را خشک کرده و سپس جمع کنید . استفاده از این چادر در زیر باران بلامانع است . شما می توانید چادر بازی کودک خود را حتی در معرض مستقیم نور خوشید قرار دهید چرا که بدنه این کلبه در برابر اشعه های مضر خورشیدی مقاوم است و حتی می تواند عایق خوبی در برابر آن باشد . شما می توانید با خیال راحت اصل بودن چادر بازی ، آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • طول: 112 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
  • ارتفاع: 132 سانتی متر
  • وزن: 4.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پلی استر
  • جنس پایه : فایبرگلاس
  • تولید کننده : اینتکس
  • رده سنی : زیر 7 سال
  • کد محصول: intex 48621

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...