چادر بازی کودک با طرح خانه MYKIZ

454251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح کلبه یکی از زیباترین چادر های بازی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که از طراحی و رنگبندی بسیار مناسبی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی بوده و از قابلیت مقاومت در برابر آب و شرایط جوی مختلف برخوردار است. این چادر دارای وزن بسیار کمی بوده که می توان در هر مکانی از جمله مسافرت حمل نمود.

چادر بازی با طرح خانه MYKIZ  چادر های بازی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال می باشد. در ایسن چادر از چند رنگ یکسان و جذاب استفاده شده که می تواند در روحیات فرزندان شما بسیار تاثیر گذار باشد. ابعاد این کالا (طول: 125 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر) بوده و از وزن 4 کیلوگرمی بهره مند است. محصولی که به دلیل داشتن وزن و ابعادی مناسب در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نوع
 خانگی ، سفری
 طول
 125 سانتی متر
 عرض
 105 سانتی متر
 ارتفاع
 110 سانتی متر
 وزن
 1 کیلوگرم
 جنس رویه
 پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها
 فایبرگلاس
 جنس کف
 پارچه شمعی تک لایه
 پمپ

نوع پمپ
 -
 شرکت سازنده
 مای کیز
 سایر ویژگی ها
 مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراه
دفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی کودک با طرح خانه MYKIZ سری چادر های بازی با طراحی شبیه به خانه یا کلبه می باشد که توسط شرکت بزرگ و محبوب مای کیز ساخته شده است . مای کیز یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید چادر های بازی کودک می باشد که متنوع ترین محصولات را می توان در آن دید . بدون شک چادر های بازی کودک مای کیز از با دوام ترین نمونه چادر های اورجینال و اصل می باشد که توسط فروشگاه intex به فروش می رسد . در این بخش نیز قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید به نقد و بررسی چادر بازی کودک با طرح خانه MYKIZ بپردازیم . پس اگر قصد خرید این محصول را دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید .

با توجه به اینکه چادر های بازی در ابعاد و طرح های مختلفی ساخته شده اند ، در خرید های اینترنتی خود همواره به مشخصات و تصاویر محصول دقت کنید زیرا عملا نمی توانید محصول را لمس یا استفاده کنید ، بنابراین نیاز است تا در هنگام خرید به مشخصه های محصول ، جنس استفاده شده در ساخت آن ، ابعاد ، نوع سازه و ... محصول دقت کنید . ابعاد مختلف چادر های بازی می تواند رده سنی محصول را مشخص کند ، چه بسا هر چه ابعاد چادر بازی بزرگ تر باشد ، کودکان سنین بالاتر نیز می توانند از چادر استفاده کنند . با توجه به طول 125 سانتی متری و عرض 105 سانتی متری که این محصول دارد استفاده از آن برای سنین زیر 6 سال مناسب است .

مای کیز سعی کرده تا با طراحی های اشکال مختلف به جذابیت محصول بیافزاید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دیواره بیرونی چادر طرح دار است ، طرح هایی چون ماشین آتش نشانی ، شیر آب مخصوص آتش نشانی ، طراحی چاپی زنگ خطر و از همه جالب تر ، شلنگ آتش نشانی که به صورت برجسته طراحی شده است ، باعث شده تا هر کودکی علاقه بسیار زیادی به چادر بازی کودک با طرح خانه MYKIZ پیدا کند . این چادر بازی دارای یک درب و دو پنچره در طرفین می باشد که کودک می تواند به راحتی به داخل چادر بازی رفته و از پنجره ها به بیرون دید داشته باشد .

وجود پنجره می تواند موجب تهویه هوای بهتر در داخل چادر بازی شود ، بدنه این چادر از پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است ، بنابراین نه تنها باد از آن عبور نمی کند بلکه رطوبت و مایعات نیز از این پارچه عبور نخواهند کرد ، این ویژگی موجب شده تا چادر بازی کودک با طرح خانه کاملا ضد آب باشد . پس وجود پنجره ها می تواند جریان هوا را در داخل چادر پدید آورد تا تهویه به خوبی صورت گیرد . همچنین درب و پنجره ها می تواند موجب نور گیری هر چه بهتر چادر بازی شود . البته کودک به دلخواه می تواند آن ها را باز گذاشته و یا ببنند .

این محصول در واقع از دو قسمت بدنه و پایه ها تشکیل شده است که در تصویر پایه ها یا همان فریم چادر قابل مشاهده نیست . محصول به صورت جمع و بسته بندی شده برای شما ارسال می شود ، بنابراین نیاز است تا محصول را راه اندازی نمایید . برای راه اندازی آن می توانید از دفترچه راهنمای محصول کمک بگیرید . پایه های چادر به صورت میله های مجزا هستند که می توانید آن ها را با استفاده از اتصالات دو سر یا سه سر به یکدیگر متصل نمایید تا تشکیل فریم دهد . شما می توانید بدنه چادر بازی را در صورت نیاز بشویید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...